3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door GePRO ... wtf? ik ben toch de gebruiker van de telefoon en ik mag toch wel een probleem doorgeven en een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#181
|
||||
|
||||
Citaat:
Jij bent niet de rechtsgeldige abonnementshouder, dus je vader moet alles regelen! Anders moet je gewoon "namens je vader" bellen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#182
|
|||
|
|||
|
#183
|
||||
|
||||
nee zeker niet gewoon een particulier met i300
__________________
iPhone 4 32Gb,iPad Wi-Fi 64gb,iPhone 3G 16Gb |
#184
|
||||
|
||||
Net ook aan de telefoon gehangen met T-Mobile. Volgens hun moet ik buiten gewoon 3G contact hebben maar helaas, dus niet. Afgesproken is dat men dit ter plekke komt opmeten en dat ik met een week daarover bericht krijg.
Het is niet standaard beleid om direct mensen (particulieren) kortingen aan te bieden op hun abbo (vertelde men mij). Ik wacht het even een week af en als ik niks hoor dan bel ik ze weer.
__________________
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! |
#185
|
|||
|
|||
net ok t-mobile gebeld omdat ik huer volop 3g dekking binnen en buiten hoor te hebben..
in 2 weken tijd net 2 sec 3g verbinding gehad.. alles stond goed ingesteld bij mij zei die, maar dan moest ik maar een meting laten uitvoeren in een tmobile shop :s de dichtsbijzijnde is 25 km verder dan hier.. en wat schiet ik daarmee op? |
#186
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben zelf namelijk zakelijke klant en vroeg aan hun of het mogelijk was dat ik abonnement korting kreeg ipv contract ontbinden maar dat was dus niet mogelijk. |
#187
|
|||
|
|||
@ grample,
volgens mij zeggen ze maar wat.. alles zodat ze maar niet hoeven te compenseren.. |
#188
|
|||
|
|||
Dan gaan ze toch mooi pech hebben, ik ga net zolang bellen en schrijven tot er iets gebeurd (compensatie of ontbinding). En ik schakel ook die geschillencomissie in als het moet
|
#189
|
|||
|
|||
Ook ik heb zojuist gebeld met Tmobile en ze hebben mij bevestigd dat ik in een witte vlek woon waar geen bereik is. De overigens zeer behulpzame jongen van Tmobile kon mij op dat vlak niet verder helpen maar beloofde dat een collega van hem mij nog zou bellen. Nou daar wachten we maar op.
|
#190
|
|||
|
|||
Weet je wat... Al die compensaties, leuk en aardig. Maar hoe zit het met structurele netwerkverbeteringen? Of heeft T-Mobile zoiets van, de klagers schuiven we wat toe en verder geloven we het wel.
Ik heb liever dat ze bij mij in 't dorp een mast neerzetten dan een compensatie van een paar maanden abbo. Dat ik het ook echt kan gebruiken, zeg maar. |
#191
|
||||
|
||||
ik ben weliswaar (nog) geen iPhone bezitter maar ik denk dat het tijd wordt voor een collectieve actie. Al die individuele acties van klanten richting TMO wordt men niet koud of warm van...erger nog...het lijkt wel of het antwoord afhangt van de medewerker die je aan de lijn krijgt.
Op deze wijze kunnen we nog wel honderden posts doorgaan maar ik vrees voor jullie dat dit niet veel zal helpen. Zou het iets zijn indien Pocketinfo zijn\haar invloed aanwendt richting TMO of anders een consumenten organisatie?? |
#192
|
|||
|
|||
Citaat:
Goed plan! Ook al heb ik mijn contract al kunnen ontbinden met schadevergoeding zit ik nog steeds met het gevoel opgelicht te zijn van alle tijd en moeite die ik erin heb moeten stoppen!!!! nog steeds super pised of op die mensen ... en inderdaad ze zeggen maar wat!!!! |
#193
|
|||
|
|||
Ik sluit me ook aan bij het idee om collectief de 'strijd' aan te gaan met T-Mobile.
Volg de discussie over de dekking al vanaf het begin en vind het ronduit schandalig dat er door een bedrijf zo met haar klanten omgegaan wordt. Laten ze maar eens duidelijkheid scheppen! Dit is ook 1 van de redenen dat ik (nog) geen iPhone heb aangeschaft. |
#194
|
|||
|
|||
Ik ben er ook wel voor om een collectief te vormen, maar is er iemand die zoiets kan organiseren. Ik weet van mezelf dat ik daar niet al te goed in ben (zelfkennis he haha). Daarnaast zou het handig zijn om iemand te hebben met wat juridische kennis misschien?
|
#195
|
|||
|
|||
Dan zullen we TM duidelijk in gebreke moeten stellen.
Maar eigenlijk heb ik nu wel eerst behoefte aan een duidelijk plan van TM wanneer ze dit probleem gaan aanpakken. Ik begrijp er ook niets van want dit hadden ze kunnen voorspellen. Ik heb een zakelijk KPN abo en daar heb ik nooit 3G problemen. TM had al veel eerder die netwerkproblemen kunnen aanpakken. |
#196
|
|||
|
|||
Mijn vriendin had twee jaar geleden ook al TMO en toen we in onze huidige woonplaats kwamen te wonen kon ze ook al niet bellen in huis. uiteindelijk ook contract ontbonden. Toen ik voor de iPhone ging (en niet direct voor TMO) heb ik afgewogen of TMO nu eindelijk verbeterd zou zijn. Ik kon me niet voorstellen dat het niet zo zou zijn. En ook dankzij de dekkingskaart toch maar voor de iPhone (en TMO) gegaan.
Zo zie je maar dat TMO echt niet vlot is met het verbeteren van hun netwerk, sterker nog, het lijkt wel of ze er niets aan hebben gedaan (in onze woonplaats) in twee jaar tijd! Ik verwacht daarom ook echt geen oplossing van TMO om de slechte dekking nog op te lossen ok korte termijn. |
#197
|
|||
|
|||
Als er één club is die als serieuze partner in gesprek zou kunnen gaan met TMO dan is het wel de iPhoneclub.nl.
Zij zijn nl. uitstekend geïnformeerd over alle ins en outs van de iPhone en haar ellende. Tevens vormt de iPhoneclub een geweldig platvorm om bij voortdurende nukkigheid van deze daar scherp op te reageren met minder positieve publiciteit. Daarnaast is zij ook, lijkt mij, een goede gesprekspartner om als aanspreekpunt voor de redactie van een tv-consumenten programma op te treden. ..of zeg ik nou iets dat een beetje dom is!! |
#198
|
|||
|
|||
Slecht bereik
Hoi,
Inderdaad, er moet echt wat gebeuren. Ik heb nu 3 weken de Iphone 3G. Maar echt overal waar ik ben, ***** verbinding. Ik reis het hele land door, maar een stabiele internet (3G) verbinding heb ik nergens nog niet gehad en GPRS sucks. Locaties waar ik zit: 't Harde, 's Hertogenbosch (langs de A2) geen verbinding in het pand en buiten zegt die wel 3G, maar geen verbinding mogelijk wanneer ik wil internetten of iemand mijn google maps wil laten zien. Wanneer ik midden in Apeldoorn ben, heb ik een redelijke 3G verbinding en als ik over de A28 richting amersfoort rij ook een matige verbinding. Begeef ik mijzelf meer dan 500 meter van een mast lijkt het, verbdingin: DRAMA. Ik ben zelf een zakelijke gebruiker en het zou handig zijn wanneer ik een juiste verbinding heb zoals op het t-mobile kaartje (rose bril kaartje) wordt weergegeven. Wanneer er enige animo is, zal ik een domein registreren en er een website op zetten, zodat we hierop kunnen klagen en kunnen tekenen, zodat we dit kunnen aanbieden aan onze vrienden van t-mobile. PS. ook nog geen reactie van de Iphone SDK aanmelding Conclusie: Iphone is leuk, maar voor de doeleinden waarvoor die moet dienen zijn er teveel gebreken in de verbinding die wordt beloofd middels het kaartje van T-Mobile ! Misschien moet ik een externe antenne ontwikkelen voor op mijn Iphone 3G ??? 1. Vraagje : Is het mogelijk om je abbo (2 jarig) op te zeggen op basis van de slechte verbinding (3G / Bellen) wanneer dit te slecht voor woorden is ? Laatst gewijzigd door freshworks; 06-08-08 om 23:14. |
#199
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#200
|
|||
|
|||
Citaat:
Enige suggesties voor een relevant domeinnaam die nog vrij is ? bv: - 3gtroep.nl - 3gcompensatie.nl - etc... Laatst gewijzigd door freshworks; 06-08-08 om 23:20. |
Labels |
3g dekking |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile dekking in.. | 1337roller | Odido (T-Mobile) | 10 | 18-07-10 12:36 |
Dekking T-Mobile | eneef | Odido (T-Mobile) | 54 | 19-01-10 00:51 |
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp | Roerbakei | Odido (T-Mobile) | 0 | 02-05-09 19:34 |
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) | MartinK | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-04-09 17:13 |
|
|