//

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool)

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Maar je ondertusen wel de volle map laten betalen. Ik word morgen als het goed is terug gebeld met nieuws over mijn bereik en mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 03-08-08, 17:59
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Maar je ondertusen wel de volle map laten betalen. Ik word morgen als het goed is terug gebeld met nieuws over mijn bereik en mijn sim-unlock. Ik had gisteren eindelijk een KS medewerker die WEL zich een beetje inzet om je van dienst te zijn. Buiten het slechte bereik werken er echt een hoop lapzwanzen bij t-mobile. Ik had denk ik nu 1 van de weinige gemotiveerde medewerkers. Dus nu hopen op goed nieuws morgen!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 03-08-08, 18:04
pdreissen pdreissen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen
Standaard

Sorry maar wat een suggestieve opmerking. Ben al meer dan 6 jaar lid van tmobile en niks dan goede ervaringen, zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, nog geen enkele slechte ervaring gehad in deze. Zit wel zakelijk verbonden aan tmobile misschien dat dit enig verschil maakt maar geloof het niet eerlijk gezegd!
  #103  
Oud 03-08-08, 19:21
joopgij joopgij is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 30
Stuur een bericht via Yahoo naar joopgij
Standaard

Ach, in mijn bedrijf - overgenomen door KPN - zijn de gsm's overgegaan van Vodafone naar KPN. En wat is de grootste klacht: het bereik binnenshuis in sommige panden.
  #104  
Oud 03-08-08, 21:27
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

dan heb ik zeker nu alle rotte appels gehad, niets suggestiefs aan. Het contrast tussen die laatste en al die vorige is gewoon zo groot dat het wel moet opvallen dat die vele male minder waren. Maar dit is wel een beetje off topic geworden nu. Sorry daarvoor.
  #105  
Oud 03-08-08, 22:09
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdreissen Bekijk bericht
Sorry maar wat een suggestieve opmerking. Ben al meer dan 6 jaar lid van tmobile en niks dan goede ervaringen, zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, nog geen enkele slechte ervaring gehad in deze. Zit wel zakelijk verbonden aan tmobile misschien dat dit enig verschil maakt maar geloof het niet eerlijk gezegd!
Ik wacht nu al 23 dagen op een telefoontje van de technische dienst van t-mobile. Zit namelijk ... zucht .. al vanaf 11 juli zonder bereik thuis en op het werk.

Uit pure frustratie heb ik, in tegen stelling tot de andere 5 telefoontjes, de zakelijke lijn gebeld. Hier werd ik PERFECT!! geholpen .. "ooo ik zie het meneer geen bereik .. even checken ooo nee zit ook geen verbetering aan te komen .. het spijt me ik zal je doorverbinden zodat ze je kunnen vergoeden of het contract laten ontbinden ... nogmaals excuus"

Uiteindelijk zagen ze dat ik geen zakelijke klant was en heb ik nog steeds GEEN oplossing.

Dus JA er zit wel degelijk verschil! Die t-mobile gasten nemen je gewoon niet serieus en NEE ik stel me niet aan heb ECHT 0,00000 bereik !!! @#$!@#@#$ godver word helemaal moedeloos van dat *** bedrijf !

Laatst gewijzigd door StarlightNo1; 03-08-08 om 22:11.
  #106  
Oud 03-08-08, 22:34
KEESSS KEESSS is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 31
Standaard

Ik heb een prive en een zakelijk abonnement. Het maakt wel degelijk verschil hoe ze je dan behandelen.
  #107  
Oud 03-08-08, 22:46
nomad nomad is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KEESSS Bekijk bericht
Ik heb een prive en een zakelijk abonnement. Het maakt wel degelijk verschil hoe ze je dan behandelen.
Inderdaad. Zakelijk altijd binnen een dag teruggebeld en perfect geholpen. Particulier wacht ik al een week op een telefoontje.
  #108  
Oud 03-08-08, 22:52
Mikatjuh's schermafbeelding
Mikatjuh Mikatjuh is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StarlightNo1 Bekijk bericht
Dus JA er zit wel degelijk verschil! Die t-mobile gasten nemen je gewoon niet serieus en NEE ik stel me niet aan heb ECHT 0,00000 bereik !!! @#$!@#@#$ godver word helemaal moedeloos van dat *** bedrijf !
Helemaal met je eens het zijn een stelletje @#&^&zakken!
  #109  
Oud 03-08-08, 22:58
koomansf koomansf is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Natuurlijk heeft een gsm signaal last van muren, enz. Maar toch, met Orange heb ik binnen hier (dorpje in noord west Brabant) een " volle bak" met UMTS. Met TMO heb ik buiten en binnen geen ontvangst. En in zo'n klein dorp kunnen de GSM antennes toch nooit ver uit elkaar staan ?.
Gebruik nu een I-sim met m'n Orange sim, en dat werkt goed (geen UMTS, en standaard Orange GPRS instellingen werken niet).
  #110  
Oud 03-08-08, 23:11
KEESSS KEESSS is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 31
Standaard

Partikulieren hebben in tegenstelling tot zakelijke klanten dan wel vaak vette korting gekregen op de iPhone. Dus denk daar dan maar aan
  #111  
Oud 03-08-08, 23:40
Mikatjuh's schermafbeelding
Mikatjuh Mikatjuh is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KEESSS Bekijk bericht
Partikulieren hebben in tegenstelling tot zakelijke klanten dan wel vaak vette korting gekregen op de iPhone. Dus denk daar dan maar aan
Ja dat klopt ook wel... Maar ik verwacht wel voor 30 euro per maand de functies die er op horen niet waar
  #112  
Oud 03-08-08, 23:53
hadimassa hadimassa is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Jongens, jongens toch! In dit draadje gaat het volgens mij nog steeds om 2 dingen: 1. de kwaliteit van het netwerk van t-mobile en 2. de ontvangst/ kwaliteit van de Iphone 3G. Als ik mijn simkaart terugzet in mijn vorige Nokia (6300) dan heb ik, aantoonbaar, een betere ontvangst dan met de Iphone. En dan vergelijk ik dus alleen maar simpelweg telefoneren.....Deze telefoon, hoe geweldig dan ook, heeft dus simpelweg een minder "bereik". Of dit voor alle exemplaren geldt weet ik niet. Je zou dus 2 exemplaren op de zelfde plek moeten testen. Als je dan tegelijkertijd ook nog een simlockvrije 3G op een ander netwerk zou kunnen draaien dan rolt de kwaliteit van Tmobile er ook wel uit. Wie kan nou eens zo'n testje doen?
  #113  
Oud 03-08-08, 23:59
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

ik heb de iphone sinds 25 juli en nog geen 1 keer 3g gehad,terwijl ik volgens t-mobile volop 3g zou moeten hebben waar ik woon..baal er toch wel van.. want gprs is simpelweg supersloom
  #114  
Oud 04-08-08, 08:46
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Net wat vreemds ontdekt. Als ik de iphone op mijn bureau leg, heb ik ontvangst. Wel minimaal met 1 streepje. Als ik de Iphone oppak heb ik meteen "geen service" Zou het vasthouden van de Iphone ook al de ontvangst beperken.
  #115  
Oud 04-08-08, 10:28
Mikatjuh's schermafbeelding
Mikatjuh Mikatjuh is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Net wat vreemds ontdekt. Als ik de iphone op mijn bureau leg, heb ik ontvangst. Wel minimaal met 1 streepje. Als ik de Iphone oppak heb ik meteen "geen service" Zou het vasthouden van de Iphone ook al de ontvangst beperken.
Het licht dus waarschijnlijk toch aan de antenne van de Iphone!
  #116  
Oud 04-08-08, 10:39
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Als ik de threads bij Apple zelf doorlees zijn er talloze gebruikers (het wordt misschien wel een record thread bij Apple support) die hun sim op verschillende toestellen uitgetest hebben en telkens tot dezelfde conclusie komen. Hun Nokia, SE etc. heeft WEL 3G ontvangst...hun iPhone NIET. posts waar de telco de schuld wordt gegeven worden steeds minder en langzamerhand neemt het gemor op de site van apple toe. Er lijkt zich een serieus hardware probleem af te tekenen en da's misschien meteen de reden waarom Apple nog niet gereageerd heeft. Met Mobile Me reageerde men direct omdat men wist dat het probleem relatief snel op te lossen was. Met een hardware probleem (inferieure componenten?? niet van gangbare telecomfabrikanten??) kost het heel wat meer tijd.

Ik denk gewoon dat T-Mobile weliswaar geen geweldige dekking heeft in NL maar dat de hoofdmoot van het probleem gezocht moet worden bij de iPhone. Er zijn gewoon veel te veel gebruikers met problemen...teveel om het nog toeval of pech te noemen. Lees er de buitenlandse fora maar op na. Apple zit met deze iPhone in de gevarenzone. Slechte levertijden, inferieure kwaliteit (behuizing, ontvangst, batterij en softwarebugs) vragen om een spoedige stellingname....die er mogelijk niet komt. Jammer. Ondanks mijn kritiek op dit toestel wil ik 'm erg graag aanschaffen....zodra de problemen verholpen zijn.

Laatst gewijzigd door Celf; 04-08-08 om 10:47.
  #117  
Oud 04-08-08, 10:43
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Net wat vreemds ontdekt. Als ik de iphone op mijn bureau leg, heb ik ontvangst. Wel minimaal met 1 streepje. Als ik de Iphone oppak heb ik meteen "geen service" Zou het vasthouden van de Iphone ook al de ontvangst beperken.
Bij mij precies hetzelfde ik heb het zelfde heb nu een plek op mijn bureau afgetekend waar ik 1 streepje heb. Ik kan nu een gesprek aanenemen met oordopjes, zodra de telefoon maar iets beweegt staat er meteen "no service" dus iemand bellen is geen mogelijkheid.

Citaat:
Het licht dus waarschijnlijk toch aan de antenne van de Iphone!
Nee dit is te kort door de bocht. In mijn geval heeft hetzelfde t-mobile kaartje in mijn Nokia namelijk precies dezelfde problemen. Ik weet dus dat het echt aan het T-mobile netwerk ligt.

Citaat:
Als je dan tegelijkertijd ook nog een simlockvrije 3G op een ander netwerk zou kunnen draaien dan rolt de kwaliteit van Tmobile er ook wel uit. Wie kan nou eens zo'n testje doen?
Dit zou inderdaad heel interessant zijn, ik heb dit ook al een aantal keer aangegeven. Alleen lijkt het erop dat niemand met een andere provider dan T-Mobile hier op het forum komt. Misschien omdat ze gewoon geen problemen hebben ?
  #118  
Oud 04-08-08, 10:52
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StarlightNo1 Bekijk bericht
Nee dit is te kort door de bocht. In mijn geval heeft hetzelfde t-mobile kaartje in mijn Nokia namelijk precies dezelfde problemen. Ik weet dus dat het echt aan het T-mobile netwerk ligt.
Dit is heel goed mogelijk dat jij in een gebied zit met matige\slechte ontvangst. Als ik echter de threads over dit onderwerp lees kan ik niet anders concluderen dat het overgrote deel van de gebruikers met problemen, problemen hebben met de ontvangst van de iPhone...en niet met andere toestellen op hetzelfde netwerk met dezelfde sim. Er zijn zelfs mensen die met hun toestel naar de AT&T winkel zijn gegaan en staande naast een AT&T medewerker met een iPhone een significant slechtere ontvangst hebben.
  #119  
Oud 04-08-08, 11:24
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Ik zou best wel eens een test willen doen met iemand die een unlocked toestel heeft icm een vodafone of KPN sim. Bijvoorbeeld hier in de omgeving eindhoven, rijden we gewoon een dagje/half dagje rond en posten we de resultaten hier op het forum. Als we de route goed uitstippelen kunnen we een boel ophelderen en naast elkaar zetten.

Laatst gewijzigd door StarlightNo1; 04-08-08 om 11:50.
  #120  
Oud 04-08-08, 12:21
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Ik heb juist om het te kunnen testen met mijn Vodafone SIM een unlock code aangevraagd bij T-Moblie ter waarde van 120 euro. Het is alleen jammer dat het bij het aanvragen de eerste keer mis was gegaan (fout t-mobile) en dat ik nu opnieuw moet wachten. Ik heb geen idee hoe lang want de ene zegt 6 weken en de ander zegt weer dat het met een paar dagen geregeld zou moeten zijn. We wachten af. Als ik test resultaten heb met mijn Vodafone SIM laat ik dat hier zeker weten.
Reageren

Labels
3g dekking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 11:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 18-01-10 23:51
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 18:34
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:02.