3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Celf Op de site van Apple is inmiddels een tweede thread over dit onderwerp gestart. De eerste is inmiddels offline gehaald ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wacht nu ook al meer dan twee weken op een reactie van T-Mobile. Zo te zien is men de kat een beetje uit de boom aan het kijken, wellicht ook vanwege het nu nog lage aantal iPhone gebruikers. Is er eigenlijk iemand die wel toezeggingen/kortingen/aanbiedingen heeft gekregen ivm slechte 3G dekking?
Laatst gewijzigd door iSander; 01-08-08 om 00:51. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb wel een vergoeding van € 7,50 gekregen voor de storing van vorige week, omdat ik de hele dag onbereikbaar was. |
|
|||
|
|||
Ik wacht nog op de uitslag van het netwerk onderzoek wat ze gestart zijn. Ik zou daar deze week (lees volgende week) iets van moeten horen. Ik ga niet voor minder dan 50% korting! Of ik laat het contract ontbinden vanwege de slechte dekking van zowel GSM als 3G. Ik word het echt een beetje zat.
Maar ik wil voor die tijd eigenlijk nog eens testen met een andere SIM kaart in mijn iPhone. Vandaar dat ik een unlock heb aangevraagd zodat ik kan zien of het met een Vodafone kaart beter is. Ik ben benieuwd, want dat zal uitwijzen of het de providers zijn of de iPhone die het slecht doen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Net getest met simkaart in andere telefoon. Ik heb ook met de andere telefoon geen dekking, 0ok geen GSM binnen gebouw. Helaas kan ik het vodafone kaaartje uit die telefoon niet testen in mijn Iphone. Stop ik vodafone kaart weer in mijn oude telefoon heb ik weer 3 streepjes ontvangststerkte in display. Blijft mijn mening dat de Ipone 3G een telefoon is met slechte ontvangst en net ook nog geleverd door een provider met een netwerk met slechte dekking, vooral binnen gebouwen. Gelukkig was de voorraad Iphone's beperkt. Verwacht dat vele nu zullen afzien van de aankoop Iphone 3G. Eerst afwachten of Apple met firmware oplossing komt. Denk echter niet dat je daarmee een slechte antenne in een telefoon kan verhelpen. Laatst gewijzigd door wil; 01-08-08 om 09:42. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door StarlightNo1; 01-08-08 om 10:50. |
|
|||
|
|||
Als ze hem terug willen dan so be it, ik haal er wel ergens ander 1 dan. Maar ik ga zeker proberen hem in eerste instantie te behouden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk dat we beter een deal kunnen maken met wat bijbetalen en die simlock eraf. |
|
||||
|
||||
ik hoop eerder dat ze het netwerk snel gaan aanpassen. Heb helemaal geen zin om het contract te ontbinden. Wil gewoon overal kunnen 3g'en en kunnen bellen
Maar goed allemaal bij apple klagen, dan zullen die best een boos briefje richting t-mobile sturen
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik zit te wachten op een belletje van de netwerkafdeling van T-Mobile er staat in de regels dat ze binnen 15 kalenderdagen moeten reageren, ze hebben tot vandaag dus officieel (bij mij dan tenminste) anders ga ik ze maandag eens bellen.
|
|||
|
|||
Citaat:
29,95 / 2 = 14,98 + 13,50 = 28,48 En ik heb dan twee bundels tot mijn beschikking, mocht er één leeg raken (als die van TM werkt tenminste). 15 kalenderdagen he.. hmm, ik dacht 13 werkdagen Althans dat werdt mij verteld. Als dat zo is zou ik vandaag iets moeten horen van ze. Maar het regent klachten en zijn ze erg druk dus kan het wel iets uitlopen, ook dat is mij al verteld door TM. Hoe dan ook, als ik vandaag niets hoor hang ik morgen wéér aan de lijn. Laatst gewijzigd door leama; 01-08-08 om 15:41. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij hetzelfde verhaal, heb al meerdere malen gebeld maar 15 werkdagen is het verhaal. Ik zou vandaag maar eens bellen, kijken wat ze te melden hebben. Mij is wel verteld dat ik, mocht ik het contract laten ontbinden, mogelijk mijn iphone kon overnemen. Zowiezo dus even aangeven! |
|
||||
|
||||
Nou we hopen snel op een telefoontje dan maar Ik heb ook al gebeld maar, ik moet nog 12 dagen wachten ofzo.
|
|
|||
|
|||
Slechte ontvangst.
Hier in Hillegom hetzelfde verhaal. Slechte tot zeer slechte ontvangst (valt soms zelfs tijdens bellen uit) en een kruistest met m'n simkaart weer in de vorige telefoon (Nokia 6300) bewijst me in ieder geval dat het (ook!) met de Iphone te maken heeft. Tmobile meent met zekerheid dat het om de Iphone gaat en wil dat ik hem retourneer. Houden ze rekening met slechte exemplaren? Reparatie zo zegt men (kan dat dus?) zou 10 dagen duren met evt een vervangend toestel.Ik heb gezegd dat ik het even aan wil zien en mogelijk een test kan doen met een 2e Iphone om te zien of er per exemplaar verschillen zijn. Mogelijk kunnen anderen die test ook even doen?
|
|
|||
|
|||
Vandaag T-mobile gebeld gaf aan dat ik volle ontvangst heb met GSM/ GPRS en bijna 0,0 wanneer ik op 3G overschakel, terwijl het dekkingskaartje zegt dat ik binnen 3g bereik moet hebben.
Eerste telefoontje zei dat ik vliegtuigmodus aan en uit moest zetten dit werkte natuurlijk niet (had ik wel verwacht maarja) Tweede telefoontje had eindelijk een beetje technisch verstand en kon me goed helpen, de mast stond 250 meter bij me vandaan en ik zou gewoon 3g bereik moeten hebben. Het gevolg is dat ze een meting gaan doen en ze kijken of er misschien iets is met de mast, ik wordt natuurlijk zo spoedig mogelijk teruggebeld |
|
|||
|
|||
Ik heb een beetje het idee dat ze omkomen in die telefoontjes van ontevreden mensen.
|
Labels |
3g dekking |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile dekking in.. | 1337roller | Odido (T-Mobile) | 10 | 18-07-10 12:36 |
Dekking T-Mobile | eneef | Odido (T-Mobile) | 54 | 19-01-10 00:51 |
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp | Roerbakei | Odido (T-Mobile) | 0 | 02-05-09 19:34 |
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) | MartinK | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-04-09 17:13 |
|
|