3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag naar TMO gebeld: wanneer mogen wij (TMO Abo's) gebruiken maken van het " nieuwe" TMO netwerk (TMO en Orange netwerk). Dame zegt: uiterlijk september ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vandaag naar TMO gebeld: wanneer mogen wij (TMO Abo's) gebruiken maken van het " nieuwe" TMO netwerk (TMO en Orange netwerk). Dame zegt: uiterlijk september 2009 (jawel 2009) zullen alle TMO Abo's via het verbeterde netwerk bellen. Overigens is dat de einddatum, volgens de TMO dame kan het dus best zijn dat je volgende week al via een Orange GSM mast kan bellen.....ben benieuwd!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Slecht bereik of no service
Ik heb nog een echte iphone uit amerika en heb deze week voor de 2e x in 2 maanden heel slecht bereik of geen bereik.De 1e x had ik hem net,van alles geprobeerd,internet doorgespit opnieuw geinstalleerd en weet ik niet wat.zeg maar alles wat er viel te lezen hier of waar dan ook. na 5 dagen in 1 x weer vol bereik hier in amsterdam.
Nu begon het maandag weer spontaan. Heb me ingehouden en niks er aan gedaan en nu net kan ik je melden dat ik weer vol bereik heb.Ik juich niet te vroeg maar kan hierbij wel iedereen uit de droom halen dat opnieuw hacken of weet ik veel wat zal helpen,dit ligt puur aan t-mob. De 1e x werd ik een week nadat ie weer goed werkte ,gebeld door t-mob. dat de zendmasten een schop moesten hebben(of wat er van waar is). Had ook al een nieuwe sim geprobeerd. Je kan t-mob wel bellen maar weet dat ze alleen maar naar een dekkingskaartje kijken .Alleen ben ik wel terug gebeld. Ga nu weer kijken hoe lang hij het uit houdt maar ga in iedergeval niet weet ik veel wat doen om hem weer aan de praat te krijgen. Er is iets met de combi iphone t-mob wat niet echt goed loopt ,heb al t-mob sinds de begintijd van BEN en eigenlijk nooit probl. gehad Misschien stelt het iemand gerust of juist niet hahahahah hood |
|
|||
|
|||
Ik zal van de week ook ff bellen met t-mobile.Was gister ff dorp ingeweest maar ik heb nergens in het dorp 3g dekking.Als ik dan op de kaart kijk moet ik zowel binnen als buiten huis goed bereik hebben maar helemaal niks alleen 2g verbinding, en dat is zelfs niet super binnen huis maar 1a2steepjes.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Het rare was wel... Ik liep vandaag ergens in een dorp en daar had ik echt VOL 3G Bereik en VOL Telefoonbereik. Kortom heel apart!
|
|
|||
|
|||
Was vandaag naar Corpus in Oegstgeest/Leiden, dat nieuwe museum. Daar werd gevraagd de mobiele telefoons uit te zetten. Gelukkig hoef je daar met een Ipone 3G niet om te denken. Bij de eerste stap binnen al geen ontvangst meer met de Iphone 3G. En dan bedoel ik niet alleen 3G maar totaal geen ontvangst.
En dat allemaal dankzij T-Mobile met hun 1800 netwerk. |
|
|||
|
|||
Ik word er ook zo ziek van, geen service rond en in het huis.
Heb TM gebeld en de klacht doorgegeven ze vertelde mij dat het 15 of 18 dagen zou duren voordat ik wat zou horen mbt. tot het probleem. In het snelste geval misschien volgende week. Ik wacht nog even tot woensdag en dan mogen (hoe erg ik het ook vind) ze de IPhone en abonnement terug hebben (valt namelijk dan nog onder de 8 dagen) en ga voorlopig gewoon verder met m'n motorola en KPN, want dat is wel wat anders dan die T-Mobile. Ik begrijp ook niet dat Apple met deze firma in zee is gegaan, er zijn weet niet hoeveel dekkingsklachten (ook al voor de introductie van de IPhone), wat ik overigens niet wist, anders zou ik me nog wel een keer bedenken. Laatst gewijzigd door puccini; 02-08-08 om 18:15. |
|
||||
|
||||
ja, daar heb je gelijk in puccini, maar ik vermoed dat de deal die ze al hadden met TM in Duitsland wel meegewerkt heeft in de beslissing van Apple!
Ik hoop dat de iphones gewoon snel te krijgen zijn bij alle aanbieders! maarja, eigenlijk wil ik geen 2 jaar aan een abo vast zitten, dus ik hoop dat mijn oom er snel een paar in Italië te pakken krijgt |
|
|||
|
|||
De deal is inderdaad in Duitsland gesloten. Demotoestellen in alle winkels komen ook van Deutsche Telecom en niet van T-Mobile NL.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat we met z'n alle pas over een half jaar moeten ordelen over het bereik van T-Mobile, Ik heb perfecte dekking maar laten we niet vergeten dat T-Mobile in de migratie zit met het Orange netwerk. En ook dat de 3G iPhone een mindere antenne heeft dan de 2G.
Tsja; ik vind al dat gezeik dikke onzin; ik heb bij mijn ouders ook haast geen bereik waar ik eerder wel bereik had, ik wacht rustig af. Mensen moeten 1maal altijd iets te klagen hebben; zien alleen de dingen die niet goed gaan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als nu blijkt dat je op heel weinig plaatsen een 3G verbinding hebt is dat toch best zuur. Laatst gewijzigd door SuperDutch; 02-08-08 om 21:36. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je zou wel anders praten als je net als de meeste in dit topic ook slecht of geen bereik had. Je mag in je handjes klappen dat het werkt. Hoe is dat nu 3g internetten op de iphone ?
|
|||
|
|||
Citaat:
NIETS half jaar wachten. Van die Migratie wisten ze ruim van te voren., dan hadden ze geen Iphone moeten gaan verkopen. We betalen op z'n minst 30 EURO per maand, en daar mag je toch van verwachten dat je op z'n minst kunt bellen. Nee, het is echt een zootje daar bij T-Mobile, en ze laten de klanten er voorop draaien. En daar bedank ik voor, en hoop met mij vele anderen. Blijf jij nog maar een half jaartje wachten. Suc6 |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het perfect; soms minder bereik en had laatst met die storing compleet geen bereik. Ik weet dat ze bezig zijn met het netwerk wat betreft Orange; ik ben blij met mijn iPhone. Ik zie het hoopvol in, ga nu op naar het 4e jaar bij T-Mobile. Beetje jammer dat heel veel mensen alleen negatief zijn.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Laten we eerlijk zijn. De mensen die geen bereik hebben hoor je hier, de mensen met goed bereik vinden het wel best. Denken jullie nu werkelijk dat het bij KPN of Vodafoon of weet ik wat voor provider er geen topic was met "KPN/Vodafoon Slechte 3G dekking". Face it jullie hebben gewoon pech, hier in het dorp heb ik volle 3g dekking in en om het huis, met KPN 0 dekking, dus het is heel erg afhankelijk waar je zit, niet de provider. Als de providers eens gewoon al hun masten zouden delen, had je het probleem niet!
|
|
|||
|
|||
Maar we hebben het niet alleen over 3G internet, maar ook over gewoon helemaal niet kunnen bellen. T-Mobile heeft met een 1800 netwerk nu eenmaal een slecht bereik binnen gebouwen. Samen gaan met Orange netwerk lost dat niet op. In combinatie met de mindere antenne van de Iphone 3G krijg je heel snel geen ontvangst. Ik kan dus 40 uur per week mijn Iphone niet gebruiken om te bellen op mijn werkadres.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn t mobile sim ook in andere toestellen geprobeerd en het bereik is in alle toestellen even slecht dus ik kan er vanuit gaan dat het in mijn geval niet aan de antenne van de iPhone ligt. En als ze zo druk zijn met orange intergratie, waarom melden ze dat dan niet als je met klachten de ks belt? En waarom was het dan twee jaar geleden ook al slecht? Ze hebben in twee jaar tijd her netwerk gewoon nooit verbeterd hier waar ik woon. Anyway, ik had gehoopt dat tmo beter zou zijn geworden en volgens de dekkingskaart is dat ook zo. Jammer dat de praktijk anders is.
Laatst gewijzigd door leama; 03-08-08 om 00:43. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik denk dat de migratie wel een flinke verbetering op gaat leveren. |
Labels |
3g dekking |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile dekking in.. | 1337roller | Odido (T-Mobile) | 10 | 18-07-10 12:36 |
Dekking T-Mobile | eneef | Odido (T-Mobile) | 54 | 19-01-10 00:51 |
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp | Roerbakei | Odido (T-Mobile) | 0 | 02-05-09 19:34 |
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) | MartinK | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-04-09 17:13 |
|
|