Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Super... Ben jaloers.. Wil ook mijn dure iPod omtoveren naar een iPhone...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Super...
Ben jaloers.. Wil ook mijn dure iPod omtoveren naar een iPhone |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik (geen T-mobile klant) wil mijn Iphone 3Gs laten unlocken door een vriend van mij die wel T-mobile abbo heeft ook met 3Gs.
Kan dat en heeft dat verder nog gevolgen voor hem? |
|
|||
|
|||
Als die ouder is dan 1 jaar heeft dat geen gevolgen.
Is die jonger dan gaat het geld kosten. |
|
||||
|
||||
Ik had in mijn PM toch tegen jou gezegd dat je de iPhone moet herstellen alvorens te herstellen
|
|||
|
|||
Had een iphone via marktplaats gekocht maar had de gegevens maar diegene wat hem gekocht had nog op een reparatiebon staan. Gebeld aangezien 12 mei het contract 1 jaar was, vroeg de vrouw van de unlock lijn naar de geboorte datum die ik dus niet had.
Na enkele keren gebeld te hebben niet gelukt. Toen ik nadacht wist ik toevallig dat de vriendin van mijn broertje al een hele tijd een t-mobile abbo had, ik had alle gegevens van haar dus dacht dan proberen met haar nummer. Ik gebeld zegt die vrouw van de unlock lijn dat het een sim only abbo was en dus niet gelinkt aan het juiste nummer. Waarop ik antwoorde dat ik wel nog een ander abbo had lopen bij hun, het nummer waarvan ik alle gegevens had maar geen geboortedatum. Zij het nagekeken klopte inderdaad de link met abbo - iphone. Goed bedankt wat is het imei nummer van u toestel doorgegeven(dus geen geboortedatum) en voila SIMLOCK VRIJ. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heey,
ik heb dit hele forum nu doorgelezen over het unlocken maar kan iemand mij nu precies vertellen of ik mijn telefoon ook via t mobile kan unlocken? Ik heb een iPhone 3gs 32 gb fw 3.1.3 bb 05.12 uit wss luxemburg... Ken wel een paar mensen met tmobile maar heb zelf Vodafone... Als ik met een tmobile nummer bel en vraag of ze mijn iPhone kunnen unlocken is dit dan mogelijk? En wat kan ik anders doen o hem te unlocken, behalve tot eind juni/juli te wachte n? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als je het hele forum hebt gelezen, dan weet je ook het antwoord en dat is dat het niet kan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties ga dinsdag wel bellen en ff horen en anders laat ik een maat van me die tmobile heb wel bellen... ik hou jullie op de hoogte
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone van een kennis gekregen met een T-Mobile simlock. Nu weet ik wel 99% van de gegevens van die persoon, maar ik zit in België zonder T-Mobile. Mijn 3G is overigens al wel over het jaar heen, dus zou ik hem gewoon moeten kunnen laten unlocken. Of doen ze daar moeilijk over, en wat zouden jullie me aanraden?
|
|
|||
|
|||
hey,
ik heb net naar T-mobile gebeld, om mijn iPhone 3G die ik via marktplaats gekocht heb te unlocken, maar de vrouw zei dat alleen de originele eigenaar dit kon doen of ik moest 120 euro betalen Zou iemand met een T-mobile abonnement zo vriendelijk willen zijn om een belletje voor mij te plegen PM me maar |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als degene van wie je em hebt gekocht via marktplaats het niet voor je wil doen/ kan doen, dan moet jij altijd 120 euro betalen..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zei het alleen omdat ik had gelezen dat sommigen het zo deden zonder dat er ook maar iets gevraagd werd, bij andere kostte het 50 euro enz. dus dat verschilt ook weer keer op keer echter bleven degenen die ik aan de lijn krijg bij hun standpunt en ik kon ze er niet vanaf brengen Bedrag bleef 120 euro, ondanks dat het toestel ouder is dan 1 jaar Anyway, ik blijf het gewoon proberen totdat het lukt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes! ;-) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben al naar ze toegegaan alleen ze verwijzen me door naar het telefoonnr. Heb je misschien tips om ervoor te zorgen dat die gasten het gewoon doen ipv. telkens doorverwezen te worden? Alvast bedankt PS: ondertussen blijf ik natuurlijk proberen |
Labels |
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE | Paraprozac | Unlock | 8 | 23-07-11 01:47 |
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? | mpke | Unlock | 7 | 23-11-10 21:12 |
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? | Guest-20180619184752 | Unlock | 4 | 25-10-10 01:12 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|