Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door LexD Dat is een antwoord waar ik wat aan heb Gewoon paar keer proberen tot je er eentje aan krijgt die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ehhm... ben al bij t-mobile geweest, heb al 6x gebeld, klacht ingediend, alles..
Is hier allemaal boven te lezen. Dus ja, dat is geen optie meer |
|
|||
|
|||
Haha... moet ook altijd geld opleveren.
Wacht maar, krijg ook PM die het zo doet. |
|
|||
|
|||
Oke mooi Succes man hoop dat het je lukt !
|
|
|||
|
|||
We all need to help each other
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, ouder dan 1 jaar.
Heb ik T-mobile ook al vaak uitgelegd, maar dat maakt niet uit. Zolang ze niet in het systeem kunnen kijken wat mijn gegevens zijn kost het mij 120 euro. Daarom moet een t-mobile klant even bellen, en na 1 jaar is het inderdaad gratis. |
|
||||
|
||||
@LexD
Mijn klacht is gisteren wel in mijn voordeel behandeld! Mijn 3G is nu simlockvrij ondanks dat het originele abbo nummer niet meer was te achterhalen. Als ik jou was zou ik het nog een keer proberen door een klacht in te dienen, want ze dienen de iphone gewoon simlock vrij te maken. De T-mobile medewerker melde mij dat ze het gaan communiceren, dus wellicht is het volgende week makkelijker om een unlock aan te vragen.
|
|||
|
|||
Hmmmm....
Kunnen ze toch uitzoeken aan de hand van IMEI nummer.. Och jah... Die worden natuurlijk gek gebeld voor iPhone gebruikers... Krijgen natuurlijk opdracht alles af te wimpelen |
|
|||
|
|||
Kan je me je mailtje eens sturen in een PM?
Dan kan ik je tekst even aanpassen/gebruiken Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je moet een abbo hebben ook al is het een sim only.
En je Iphone is een jaar oud dan unlocken ze hem voor je. Ik heb een mailtje naar info@t-mobile.nl gestuurd. Met daar in mijn telnr (sim only), IMEI nr van de iphone en mijn persoonlijke gegevens. Met de vraag of ze de iphone willen unlocken. Een dag of vier later kreeg ik een mail met de mededeling dat die unlockt was. Voor het unlicken mag er geen JB op staan anders krijg je de melding dat er een probleem met je iphone is en dat je contact met hen moet opnemen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad. Onzin. Jailbreak maakt niets uit bij simlockvrij maken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
T-Mmobile heeft gewoon rond de 400000 IMEI nummers in hun database staan die gemerkt staan als T-Mobile iPhones die door hun zijn uitgeleverd. Een toestel uit de UK of wat voor land dan ook, zal never en te nooit in deze database terecht komen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Even wezen zoeken op de duitse t-mobile site en het volgende gevonden.
Das iPhone in Deutschland ist für die Nutzung im Mobilfunk-Netz der Telekom optimiert und grundsätzlich über einen SIM-Lock geschützt. Eine SIM-Lock-Entsperrung ist nicht vor Ablauf von 24 Monaten ab Kauf möglich. Vertaald via google De iPhone in Duitsland is geoptimaliseerd voor gebruik in een netwerk van mobiele telecom-en beschermd in beginsel op een SIM-lock. Een SIM-lock-unlock is het niet mogelijk vóór het verstrijken van 24 maanden vanaf de aankoopdatum. Dus 2 jaar wachten en dan nog de hoop dat ze hem willen unlocken voor iemand die geen abbo heeft bij t-moblie duitsland |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag ook gebeld, had een tweedehands Iphone 3gs gekocht die 9 maand oud is. Ik ben perfect geholpen, simkaartje met 50 euro opgewaardeerd en na een uur was die unlocked! Top top top Tmobile!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE | Paraprozac | Unlock | 8 | 23-07-11 01:47 |
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? | mpke | Unlock | 7 | 23-11-10 21:12 |
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? | Guest-20180619184752 | Unlock | 4 | 25-10-10 01:12 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|