Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Je moet klant zijn van T-Mobile zodat ze een rekening kunnen maken voor het unlocken. Anders werkt het niet want ze kunnen de kosten niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je moet klant zijn van T-Mobile zodat ze een rekening kunnen maken voor het unlocken.
Anders werkt het niet want ze kunnen de kosten niet verekenen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja, maar een toestel ouder dan 1 jaar unlocken is gratis
|
|
|||
|
|||
Lees dit maar eens....
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja dan weet ik het ook niet.
Die van mij is nog geen jaar dus kreeg ander verhaal te horen. |
|
|||
|
|||
Maakt ook niet uit.
Heb ook een klacht ingediend... ben benieuwd naar de reactie. Laat ze in ieder geval de moeite nemen om te kijken of die ouder is dan 1 jaar of niet. |
|
||||
|
||||
Mij is het net wel gelukt. Eerst weigerden ze ook en zeiden ze dat de vorige eigenaar dit moest doen. Toen wees ik op een reactie van ConsuWijzer en dat ik eventueel naar de geschillencommissie zou gaan. Toen zei hij dat hij me binnen een kwartier zou terugbellen.
Hij belde terug met de mededeling dat het imei is doorgevoerd in het systeem en dat ik hem aan itunes moest hangen en dat hij me een mailtje zou toesturen. Dus het is gelukt Let op: ik ben wel gewoon lid van T-Mobile, dat zou ook meewerken volgens hem. En ik vroeg ook of zijn eerste reactie een standaard reactie was en dat was inderdaad zo. Dus gewoon volhouden mensen en beleefd blijven. |
|
|||
|
|||
Is het een tip om een t-mobile prepaid sim-only te halen voor 9,95?
Dan hebben ze mijn gegevens... Als ze dan zien dat het toestel ouder is dan 1 jaar moeten ze hem gratis unlocken. |
|
||||
|
||||
Ja, als je met een TM nummer belt heeft dat zeker voordeel.
|
|
||||
|
||||
Nee heeft geen nut. Ik belde met mijn normale thuisnummer.
|
|
||||
|
||||
En de man gaf zelf aan dat dat wel nut heeft? Of bedoel je dat een prepaid nummer geen nut heeft? Ik denk wel als je de sim van een bestaande klant gebruikt zoals ik dus heb gedaan.
|
|
||||
|
||||
Je moet je identificeren bij T-Mobile. Een prepaid nummer doet dat niet.
|
|
|||
|
|||
T-mobile krijgt van mij een warme douche. Ik heb vorige week een 3g op marktplaats gekocht, na update 3.1.3 (wist ik veel...) kon ik niet meer bellen. Vandaag T-mobile gebeld, IMEI doorgegeven en aan Itunes gehangen.
Verhip, het werkt, fantastisch! Ik ben overigens geen klant bij T-mobile. |
|
|||
|
|||
wtf!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Nog iets speciaals gezegd? Zit met hetzelfde probleem, en ze willen maar niets voor me doen. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik een iphone via marktplaats heb aangeschaft en dat ik deze simlockvrij wilde maken. IMEI werd gevraagd, even geduld, uitleg over de procedure en het was gepiept...
|
|
||||
|
||||
Werkt perfect |
|
|||
|
|||
Ligt er maar net aan wie je aan de telefoon hebt of niet?!
Ga het morgen weer proberen... |
|
|||
|
|||
Vaag... net weer gebeld, weer keurig uitgelegd dat ik hem vorig jaar via marktplaats heb gekocht, dat ik ermee naar de t-mobile winkel ben geweest, maar hun me het telefoonnummer gaven van de unlock service.
Deze voor de 5e keer gebeld, en weer zeggen ze dat ik een prepaid nummer moet kopen om hem te kunnen laten unlocken, maakte niet uit of die ouder is dan een jaar omdat ik geen t-mobile klant ben. Hierboven staat het bewijs van andere mensen die het wel kunnen. Zit er geen werknemer van t-mobile op dit forum die het een keer haarfijn kan uitleggen hoe het nou echt zit? |
|
||||
|
||||
En als je iemand laat bellen die wel klant is bij t-mobile?
|
|
|||
|
|||
Dat is een goede tip, ga ik proberen
Heb jij dat ook zo gedaan dan? |
|
||||
|
||||
Ik heb gisteren al aangegeven dat ik heb gebeld met een sim van een TM klant in het toestel. Dat gaf dus geen problemen! Ik ben nl. zelf ook geen TM klant.
|
Labels |
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE | Paraprozac | Unlock | 8 | 23-07-11 01:47 |
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? | mpke | Unlock | 7 | 23-11-10 21:12 |
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? | Guest-20180619184752 | Unlock | 4 | 25-10-10 01:12 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|