Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Om hem te unlocken, moet je dan berijk hebben?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Om hem te unlocken, moet je dan berijk hebben?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ok, bedankt.
|
|
|||
|
|||
Als ik gebeld heb na tmobile kan ik hem daarna gelijk aan iTunes hangen met daarin de simkaart die ik wil gaan gebruiken?
Groeten |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vraag het aan t-mob als je iemand aan de lijn hebt! |
|
|||
|
|||
Bij mij zou de code per post komen maar die was om een vage reden afgewezen. Toen is het toch per telefoon geregeld en kon na 2 uur het toestel aan Itunes gehangen worden. Die herkend hem dan en unlocked hem vanaf Apple uit. Dus probeer een beetje aan te dringen door te zeggen dat je haast hebt. Want ze kunnen het dus wel vrijwel direct regelen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
070-nummer even opzoeken in dat onderwerp en bellen, procedure leggen ze je precies uit https://forum.iculture.nl/f18/i...jderen-11.html |
|
|||
|
|||
een tmobile unlock kan alleen met een NL telefoon. een buitenlandse telefoon kunnen ze niet unlocken
|
|
|||
|
|||
kan ik nou ook zelf bellen en imei nummer doorgeven samen met een nummer van een tmobile abbonement die ouder dan een jaar is maar niet bij een iphone hoord?
groeten |
|
|||
|
|||
maakt dit iets uit met de nieuwste updates?? niet dat als t-mobile hem unlockt, en de 3.0 versie uitkomt dat hij dan weer gelocked is?? of zie ik dat verkeerd omdat het legaal is.
|
|
||||
|
||||
Eénmaal ge-unlocked door T-Mobile blijft ge-unlocked. Ook als er nieuwere firmware uitkomt
|
|
|||
|
|||
kan ik nou ook zelf bellen en imei nummer doorgeven samen met een nummer van een tmobile abbonement die ouder dan een jaar is maar niet bij een iphone hoort?
groeten |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Goedenavond allen,
Misschien een stomme vraag, behalve dat je een andere simkaart in je unlock vrije iPhone kan prikken zijn er dan nog meer voordelen van een unlock vrije iPhone. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanks gasten! Door dit topic werkt me iphone 3g! |
|
||||
|
||||
Ondanks dat ik had gelezen dat het een prepaidkaart niet meer mogelijk zou zijn is het me toch gelukt om mijn iPhone te unlocken via het 070 nummer.
Alles dankzij de info hier, anders had ik dit nooit bedacht! SUPPERR bedankt mensen! |
|
|||
|
|||
Ik heb mij marktplaats Iphone ook kunnen laten unlocken via het t-mobile abbonement van een vriend van me. Nu heb ik een legale simlock vrije Iphone. Thnx voor de tip.
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb vandaag m'n iPhone laten unlocken met een pre-paid simkaart van t-mobile.
Het is duur, maar ik heb nu geen gezeik en het is nog legaal ook! |
|
|||
|
|||
hoe hebben jullie dat gedaan via prepaid?
|
Labels |
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE | Paraprozac | Unlock | 8 | 23-07-11 01:47 |
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? | mpke | Unlock | 7 | 23-11-10 21:12 |
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? | Guest-20180619184752 | Unlock | 4 | 25-10-10 01:12 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|