Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) @ Devilion; Ik zou beginnen met het 070# te bellen van T-mobile en voorleggen dat je van plan bent te unlocken met een prepaidkaart en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@ Devilion;
Ik zou beginnen met het 070# te bellen van T-mobile en voorleggen dat je van plan bent te unlocken met een prepaidkaart en de naam van de persoon te noteren (just to be sure). Zij kunnen je vertellen wat de procedure is. Ik moest een een T-Mobile prepaidkaart aan schaffen opwaarderenmet 120 euro. Vervolgens moest ik m'n aankoopbon faxen met m'n gegevens. Ik heb toen direct weer gebeld om te verifieren of ze de fax binnen hadden. Ze noteren daarna je telefoonnr, IMEInr en nog wat zaken en vertelen je dat het 7 tot 14 dagen kan duren… Ik denk dat het wel een vereiste is dat je dmv een aankoopbon kunt aantonen dat het een T-mobile iPhone betreft… succes! Jean |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Lekker simlock vrij )))) kost een paar euri maar dan heb je ook wel wat,nooit meer gezeik met updaten itunes txsss voor de tips hier ivm 070 num
|
|
|||
|
|||
Ik heb gebeld met 0703056007 (t-mobile unlock nummer) en daar gevraagd wat ik kon doen.
Ze vertelde me dat ik een pre-paid kaart van t-mobile op kon waarderen met 120 euro, als ik dat gedaan had kon ik terug bellen en konden zei het geld daar afschrijven. Dit kon niet direct bij mij, maar ik belde 's avonds, de volgende dag konden ze zien dat het er op stond en hebben het afgeschreven. Nadat ik zelf opnieuw gebeld had hebben ze m'n codes doorgestuurd aan apple. Thuis heb ik m'n telefoon een half uur uit gehad en vervolgens met m'n vodafone kaart aan gedaan en aan itunes gehangen. itunes zag de telefoon, maar kon er niks mee waarna ik de telefoon weer losgekoppeld heb en na één minuut weer heb verbonden. Daarna kreeg ik het scherm met: gefeliciteerd de iphone is unlocked Je moet wel een nederlandse t-mobile telefoon hebben en de IMEI code van je telefoon hebben. Ik heb gewoon een t-mobile pre-paid kaartje gekocht bij een telefoon winkel om de hoek voor 10 euro. op deze kaart stond al 5 euro en ik heb er 115 euro bij gezet (online) Succes met het (legaal) unlocken |
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone 3g wit 16gb via marktplaats gekocht maar ik weet alleen niet of dit een nederlands t-mobile toestel gaat? wat kan ik dan het beste doen?
|
|
|||
|
|||
Gewoon proberen. Kom je er vanzelf achter. Zet anders hier even het IMEI nummer, dan kan ik maandag wel even kijken voor je?
|
|
|||
|
|||
hoe kijk je dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke nice anders moet ik zelf even bellen omdaar achter te komen?
|
|
|||
|
|||
Je kan gewoon bellen met het 070 nummer en zeggen dat je hem wilt unlocken. (Dus bellen met prepaid kaartje met iets meer dan 120 euro erop). Dan zullen zij vanzelf wel zeggen als het niet kan, IMEI dus even doorgeven.
|
|
|||
|
|||
Als je belt en je de imei doorgeeft kunnen ze zien of je telefoon uit nl komt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
heb begin van de middag gebeld en 120 euro beltegoed opgewaardeerd. Toen teruggebeld, maar ik moet nu wachten tot de afdeling beltegoed het tegoed heeft afgeschreven. Iemand enig idee hoe lang dat kan duren?
|
|
||||
|
||||
Regelmatig even je beltegoed even checken, als het is afgewaardeerd kun je bellen. Dan kunnen ze (als het goed is) direct je iPhone unlocken.
Suc6! |
|
|||
|
|||
hm, net nog eens gebeld, maar het kan 1 tot 2 weken duren. Ik moet bereikbaar blijven op dat prepaid nummer, dus kan met 2 telefoons blijven rondlopen
|
|
|||
|
|||
begrijp ik het goed dat TMobile alleen eigen IPhone toestel unlocked en de overige niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil even mijn situatie schetsen:
iPhone 3G 8GB gekocht in T-mobile shop, abbo gaat over een maand in. Telefoon gejailbreaked, maar niet kunnen unlocken (door bb 02.30). Als het abbonement ingaat, kan ik dan de t-mobile kaart erin duwen en zal hij dan werken? Aangezien hij wel gejailbreaked is?! Maar dadelijk wordt hij "legaal" gebruikt. De jailbreak was puur bedoeld om de telefoon al eerder te gebruiken als het abbonement inging. Dus, zal de originele simkaart er dadelijk wel bij werken? Of zal ik een officiele unlock moeten laten uitvoeren? |
|
|||
|
|||
Citaat:
En je T-mobile kaart gaat straks gewoon werken hoor |
|
|||
|
|||
Nou, daar ben ik dus nu niet zo zeker van. Heb de iPhone hersteld via iTunes, maar de T-Mobile SIM die we "tijdelijk" hebben gekregen voor tussen de abbo's door te bellen krijg ik ook "Geen service" bij... Wat nu te doen dan?!
Edit: Als ik de T-Mobile SIM in mijn eigen iPhone (1st gen, jailbreaked & unlocked) stop dan krijg ik ook "Geen Service". Dus dan zal het toch wel aan de SIM kaart liggen, zal nog wel niet geactiveerd zijn oid. Laatst gewijzigd door the-edge; 18-05-09 om 20:58. |
Labels |
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE | Paraprozac | Unlock | 8 | 23-07-11 01:47 |
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? | mpke | Unlock | 7 | 23-11-10 21:12 |
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? | Guest-20180619184752 | Unlock | 4 | 25-10-10 01:12 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|