Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja maar als ik nou een 3G heb van T-Mobile.. Zonder abo.. en ik krijg een Telfort Abo van mijn baas met internet alles erop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ja maar als ik nou een 3G heb van T-Mobile.. Zonder abo.. en ik krijg een Telfort Abo van mijn baas met internet alles erop en eraan waar ik niks voor hoef te betalen.. Dan laat ik hem unlocken want anders moet ik het met een Nokia doen..
Dus daar is de unlock wel voor nodig.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Super SIM Only - |
|
|||
|
|||
Vorige week donderdag gebeld en opgewaardeerd, nu 3 dagen later en nog steeds niets . heb er achteraan gebeld ' is nog niet behandeld '
|
|
||||
|
||||
Ik heb het ook donderdag gedaan.. en ik loop al vrolijk met mijn GPS en 3G rond hor vanochtend alles geregeld
|
|
|||
|
|||
Vodafone heeft een iPhone supersim, 13,50 inclusief snel onbeperkt internet en 150 minuten sim-only. Ik weet 100% zeker dat je met een sim-only (want waarom zou je weer voor een nieuwe iPhone gaan als je al een hele mooie hebt) veel duurder uit bent bij T-Mobile.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
als 3Gs in belgië met simlock komt blijven ze verplicht het ook simlock-free aan te bieden !
|
|
|||
|
|||
Kvind giere da jullie allemaal 120€ hebbe betaald dees week hebbek etzelfde GRATIS ^^
|
|
|||
|
|||
Wie geeft er even een ondertiteling bij bovenstaand bericht?
|
|
|||
|
|||
hij moet blijkbaar lachen omdat er mensen zijn die 120 euro betalen voor een unlock, terwijl hij het volgende week zelf gratis gaat regelen ofzoiets...
Ik spreek een beetje Bijlmers dus dat kon ik er uit opmaken |
|
|||
|
|||
Aha, Bijlmers, ik dacht dat het mongools was....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mja nu baal ik aan de ene kant wel weer, dat er ineens een update is.
zo zie ik maar, mijn ongeduld brengt me in de problemen . Donderdag gebeld, en nog steeds geen reactie van tmobile |
|
|||
|
|||
EINDELIJK heb ik hem dan legaal unlocked!
Vandaag bezig geweest met tmobile aan de telefoon.. en het werkte maar niet, toen moest ik hem 'herstellen' gedaan, bricked iphone. Helemaal muur vast kon niks meer. Gelukkig handig iemand gevonden in de buurt.. en opnieuw met itunes gekoppeld, automatisch ook al 3.0 awesome! en VODAFONE woeh! |
|
|||
|
|||
Legale unlock in gang gezet
Vandaag m'n iphone prepaid aangezet en opgewaardeerd naar 120 euro. Gebeld met t-mobile en ze gaan de procedure starten. Ik ben volgende week vrijdag pas weer terug in NL dus zal waarschijnlijk dan pas gebeld worden. Ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden van dit proces.
En HOEZO werkt INTERNET OPWAARDEREN niet snel?? Ik heb het via iDeal betaald en binnen 5 minuten kon ik online zien dat het erop stond. Kreeg zelfs een smsje van TM dat het erop stond, lief van ze... In die tijd had ik niet eens beltegoedkaarten kunnen kopen. En de Appie is hier om de hoek. Lang leve de luiheid Cheerio! |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag ook T-Mobile mijn iPhone laten unlocken, althans.. dat dacht ik. Er werd mij verteld ~10 minuten te wachten, dan de iPhone met iTunes verbinden en eraan laten hangen voor zo'n 10-15 minuten.
En nu zit ik al een half uur naar hetzelfde scherm "The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported." schermpje te staren. Heb ik iets fout gedaan of moet ik meer geduld hebben tot er automagisch iets gebeurd? Of moet ik hem alsnog jailbreaken om hem te kunnen gebruiken, ookal zou hij unlocked moeten zijn nu? Edit: T-mobile teruggebeld, en kennelijk is het niet gelukt omdat het een Engelse iPhone betreft. Verdraaid! Terug naar ultrasn0w dan maar Laatst gewijzigd door Xioq; 23-06-09 om 13:42. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
ik vind 120euro gewoon veel te veel om simlockvrij te maken.
Ultrasn0w werkt net zo goed, heb je alleen eens in de zoveel tijd wat meer werk als er een nieuwe update komt, maar dat heb je sowieso al als je jailbreakt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moest me iphone eerst uit zetten en dan 30min in Itunes laten hangen. Na 30 min aan zetten aan sluiten stekkertje er uit stekkertje er in en klaar was kees peace of cake haha. Dus of even opnieuwe proberen uit zetten en als die het dan nog niet doet ff T-mobile bellen voeren ze opnieuwe de imei in maar je moet dan wel met het unloch team bellen die kunnen dat heel snel fixen ik zal ff kijk of ik het nummer nog heb. En ja 120 is veel geld maar ik had hem met 2.2.1 geupdate zonder te lezen dan Yellowsn0w niet meer werkte, dus ja om die 4 maanden met een gare Nokia rond telopen ging mij net iets te ver. Mvg joeri |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone via Marktplaats gekocht en geen contact meer met de eerste eigenaar.Net met TM gebeld en te horen gekregen dat overgekochte telefoons alleen tegen 120 euro simlock vrij worden gemaakt.
Mijn vraag is of dit wel legaal is? TMobile mag een simlock op een toestel zetten, maar is verplicht om dit na een jaar te verwijderen indien dit gevraagd wordt. Mogen zij dit juridisch beperken tot de eerste eigenaar van het toestel? Is er iemand met juridische kennis die hier een uitspraak over kan doen? Alvast bedankt. |
Labels |
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE | Paraprozac | Unlock | 8 | 23-07-11 01:47 |
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? | mpke | Unlock | 7 | 23-11-10 21:12 |
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? | Guest-20180619184752 | Unlock | 4 | 25-10-10 01:12 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|