Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of het straks met de 3G S ook mogelijk is tegen betaling de simlock te laten verwijderen ? Naam aan van wel maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Weet iemand of het straks met de 3G S ook mogelijk is tegen betaling de simlock te laten verwijderen ?
Naam aan van wel maar toch.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja dat is mogelijk, alle toestellen die door een mobiele aanbieder worden verkocht, zijn voor betaalde legale unlock beschikbaar.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moet hier volgende week even over terugbellen en dan hoor ik meer. Met een beetje geluk kan ik dus zelf mijn iPhone laten unlocken want ik heb de kassabon erbij gekregen toen ik hem overkocht |
|
|||
|
|||
Ik hoor graag het resultaat.
Tmobile kan aan de hand van het emei achterhalen hoe oud een telefoon is. Ik probeer ook al antwoorden van juristen te krijgen hierop. Er zullen meer mensen hetzelfde probleem hebben. Als ik meer info heb, laat ik het hier ook weten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Goed gewerkt dus en erg goede service bij t-mobile! Succes iedereen die het nog van plan is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar zodra ik meer weet laat ik het weten. |
|
||||
|
||||
Ik ga straks zodra ze open zijn m'n 3GS laten unlocken, heb 'm pas een dag maar ja
Klaar, om 11 uur is ie simlock-vrij Laatst gewijzigd door iScorpio; 11-08-09 om 13:24. |
|
||||
|
||||
ik ga 11 juli ff bellen voor een sim unlock.. dan heb ik hem 1 jaar..
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of je ook op zaterdag telefonisch kan unlocken? Zo ja, welk nummer?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je zaterdags ook je Iphone laten unlocken
Telefoon nummer : 070-3056007 |
|
|||
|
|||
al meer bekend over unlocken met iphone die is overgekocht? (dus zonder bon en contract)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Naast de gegevens heb je je IMEI nummer nodig. Verder nog een sim-kaart van een andere provider en wat geduld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bel naar 070-3056007 , geef je IMEI nummer door en nummer met het beltegoed De T-mobile unlock service zal nu een verzoek tot unlocken gaan doen bij Apple , dit kan een kleine week gaan duren . Daarna de instructies opvolgen die je krijgt van de T-mobile unlock service ( een andere simkaart dan T-mobile in je Iphone doen , telefoon aanzetten en aan I-tunes hangen . 3 minuten wachten dan weer loskoppelen en gelijk weer aan sluiten aan I-tunes . Je krijgt dan te zien dat je Iphone unlockt is ) |
|
|||
|
|||
en als die al 12 maanden oud is hoe je die 120 euro btg niet te hebben?
week wachten is lang! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik had hem ook via marktplaats gekocht en gewoon prepaid opgewaardeerd. Werd niks gevraagd over adres en dergelijken. Moet idd wel imei van t-mobile zijn.
|
|
|||
|
|||
Zijn er al leden die hun Foon gratis hebben laten unlocken door Tmobiel?
En mijn vraag was dus of er dan ook mensen tussen zitten die tussendoor een nieuwe hebben gekregen (Schade, garantie) en of die dan dus ook voor dat "jaar" in aanmerking komen. |
|
|||
|
|||
Heb vanochtend met T-Mobile gebeld, telefoon een half uur uitgezet en met een Telfort kaartje aan iTunes gehangen. Echter nu al 3 kwartier geeft iTunes de melding dat de SIM kaart niet ondersteund wordt. Duurt het serieus zo lang of moet ik opnieuw bellen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kunt dus ook nu al bellen voor als je later op de dag het thuis gaat activeren. Belangrijk is dan dat je je iphone 45 minuten hebt uitgezet, want dan gaat er blijkbaar een signaal van Tmobile naar apple dat het unlocked is (vertelde de Tmobile-vent). Als je dan weer je iphone aan zet met een ander simkaartje, en op iTunes aansluit moet alles werken (procedure is in bovenstaande wel beschreven). Volgens mij is het dus hetzelfde als je een iphone hebt overgekocht, want het gaat op imei nummer (in eerste instantie op telefoonnummer). Als ze het dus zoeken op telefoonnummer lijkt het me dat ze de ingangsdatum van je abbo nemen en niet alleen de ingangsdatum dat je een nieuwe (ter vervanging) hebt gekregen. Bel ze op en vraag het zou ik zeggen. Ze zijn erg behulpzaam. Laatst gewijzigd door applefanman; 14-07-09 om 13:41. |
|
||||
|
||||
hee hier het zelfde toestel overgenomen van marktplaats en krijg dus geen unlock! alleen tegen 120,00 betaling nou dacht het niet..
maar ik lees op het forum dat het bij sommige wel lukt ondanks dat ze niet officeel bij t-mobile zitten?? volgens mij ligt het aan de persoon die je aan de lijn krijgt! morgen weer proberen!
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE | Paraprozac | Unlock | 8 | 23-07-11 01:47 |
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? | mpke | Unlock | 7 | 23-11-10 21:12 |
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? | Guest-20180619184752 | Unlock | 4 | 25-10-10 01:12 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|