Contract opzeggen met nummerbehoud discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sterk van plan om mijn contract met T mobile op te zeggen. Dit om de bekende redenen, geen G3 bereik, zelfs slecht G2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contract opzeggen met nummerbehoud
Ik ben sterk van plan om mijn contract met T mobile op te zeggen.
Dit om de bekende redenen, geen G3 bereik, zelfs slecht G2 bereik binnen. Heb nu de keuze tussen 3 maanden 50% korting, wat ik al een keer gehad heb of ontbinden van het contract. Weet iemand van jullie of ik dan mijn nummer mag behouden ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als jij bij je opzegging aangeeft je nummer als prepaid te willen behouden moet dit opzich geen probleem zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contract opzeggen na 2 jaar, nummer behouden | Coca | Odido (T-Mobile) | 7 | 12-10-11 00:19 |
contract ontbinden hoe dan verder met nummerbehoud? | nance30 | Odido (T-Mobile) | 4 | 27-11-10 10:41 |
Geld verdienen met het opzeggen van je abonnement | donlenno | Odido (T-Mobile) | 3 | 01-02-10 22:39 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
contract apple met T-Mobile | wil | Odido (T-Mobile) | 11 | 31-08-08 10:27 |
|
|