Van het kastje naar de muur bij T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb enkele grote problemen met T-Mobile. Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties en tips hier rondom heen. Omdat ik dit al op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Ik heb enkele grote problemen met T-Mobile. Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties en tips hier rondom heen. Omdat ik dit al op mijn blog helemaal heb zitten uitwerken heb ik mijn tijd maar even een beetje proberen te sparen en het direct hier vanaf gehaald en hier geplaatst. Ik ben benieuwd naar jullie opmerkingen!
* Laatste nieuws: De persoon die mij een vervanging had beloofd zonder overlast zou terug bellen. Tot op heden nog niks gehoord! Citaat:
Laatst gewijzigd door King1987; 04-03-09 om 19:50. Reden: Edit knop gebruiken aub |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#2
|
|||
|
|||
Ik geef je een bijzonder kleine kans als ik eerlijk moet zijn.
Een toestel wordt alleen omgeruild binnen 8 dagen na aankoop, met de bon en compleet pakket. Daarnaast kan er alleen worden geruild in de winkel waar de telefoon is aangeschaft. Klinkt als gelul maar heet in werkelijkheid voorraadbeheer. Ook toestellen van internet/telesales worden niet in de winkel geruild. Na 8 dagen gaat een toestel door de reparatie procedure naar solid vision, en als daar wordt geconstateerd dat het apparaat echt niet in orde is, wordt er vanuit daar een nieuw of refurbished toestel opgestuurd, terug naar de winkel met een nette brief van apple erbij. Ook hier is de bon bij nodig. Als pro-assist beweert dat je niet verzekerd ben, bel ze even op en vraag of je de ondertekende polis naar ze toe kan faxen. Daar staat de orginele datum op en dat is dan zo geregeld. En ja helaas, er zijn geen leen-iphones. Ik zeg helemaal niet dat ik niet achter je sta, ik begrijp je frustratie tegenover T-mobile door deze situatie. Ik probeer met mijn verhaal alleen duidelijk te maken hoe bij een groot bedrijf soms zo met regels omgaat. Jij hebt steeds hetzelfde probleem, maar je spreekt steeds iemand anders. Dat is het probleem.. En ja, apple heeft prima garantie, maar dat applecare plan is ook niet bepaald goedkoop |
#3
|
|||
|
|||
Gezien het aantal reacties na een dergelijk verhaal ik ben bang dat je hier niet veel steun hoeft te verwachten, terwijl iedereen in zo'n vervelende situatie terecht kan komen.
Ook T-mobile verliest liever een klant door te beknibbelen op de service. Ze weten als jij gefrustreerd naar een ander gaat, komen andere gefrustreerden naar T-Mobile. Staat de ene week de KNP op de 1e plaats in de top 10 van slechte service, volgende week is het een ander bedrijf. Ik heb met je te doen, maar kan je niet helpen. Wel vraag ik mij af waarom jij je als zakenman zo afhankelijk maakt van die ene telefoon. Als hij, zoals nu defect raakt, ben je nergens meer. Misschien eens overwegen om 2 iPhones aan te schaffen met twee wat goedkoper abonnementen van bijvoorbeeld rond de €30, in plaats van een abonnement van 50 euro. Een 16Gb iPhone krijg je bij 2call in combinatie met een relax 300 belminuten abonnement + internet voor €28.50 per maand bijna voor niets. Of als je niet met 2 verschillende telefoonnummers wilt werken en het teveel een gedoe vind, koop je in België een simlock vrij toestel van 8Gb voor rond de 500 euro. De 21% btw, kan je als zakenman, direct aftrekken de rest als bedrijfskosten via de belasting. Gaat het ene toestel stuk, steek je de sim in de andere. Wel iedere avond beide toestellen synchroniseren via iTunes. Sterkte en ik hoop op een goede afloop voor jou. |
#4
|
|||
|
|||
Bijzonder verhaal. Erg balen dat dit jou moest overkomen, maar daar is niks aan te doen.
Ik hoop dat het je gaat lukken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Navigon t-mobile Select: van kastje naar de muur | MAJDijkstra | iPhone Navigatie | 2 | 24-08-11 12:27 |
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online | Bronhi | Odido (T-Mobile) | 3 | 17-10-10 21:04 |
Handige tips voor het indienen van een klacht bij T-Mobile | Channie | Odido (T-Mobile) | 0 | 01-07-10 08:18 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
|
|