Extra smsjes discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen optie dus als je even vlug "goedkoop" wilt smssen. Greetz...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen optie dus als je even vlug "goedkoop" wilt smssen.
Greetz |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@ WiegVlieg; gebruik je dit zelf ook en is dit wel zo veilig je bankrekening te linken aan paypal? Je hoort wel ns over fraude die gemaakt wordt. Weet ook dat zodra dit gebeurd dat je dan verzekerd bent voor deze ongevallen, maar het bespaart een hoop gedoe als dit neit gebeurd?
|
|
|||
|
|||
Of gewoon minder sms versturen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
of gwn 1000 smsjes kopen voor tien euro 0.01 cent per sms
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je je iphon abo niet toerekend vind, is het een aanrader dat je je abo omzet naar Relax met sms Maximaal en web'n'walk plus.
Afhankelijk van de situatie hoeft het niet veel duurder te zijn. Wat de snelheid betreft hoef je je geen zorgen te maken. De inetverbinding van de iphone abo's zijn slechts 0,5 mbit sneller dan de web'n'walk plus pakket. Een verschil die niet echt noemenswaardig is, gezien de huidige functionaliteiten op de iphone. Greetz |
|
|||
|
|||
je gaat volgens mij wel 15 euro meer betalen ongeveer? Want je moet geloof ik de volle prijs gaan betalen voor het relax abonnementje.
|
|
|||
|
|||
Kzal het nog 1x zeggen
als je een relax abbo hebt met 250 bel min, 1000 smsjes (sms maximaal) en web'n walk plus totaal ben je klaar voor 45.40 En als je een iphone abbo i300 hebt.. heb je dus 300bel min en 300 sms ook voor 45 euro als ik het goed heb. alleen met wnw plus is je internet iets sneller maar ik vind 't gwn goed werken heb hem nu 2 weken dus alles werkt goed. kijk en je betaalt niet 15 euro meer want je hebt eigenlijk gwn het zelfde alleen 50 bel min minder mr wel 700 smsjes meer, als je daar voor zou willen gaan Mvg Nick |
|
|||
|
|||
Eeuh nick?
Met WW plus krijg je 1mbit/s, met een iphone contract 2mbit/s. Dit is dus theoretisch twee keer zo snel. En ja zelfs jij insanity, had het dit keer bij het verkeerde eind Voor mensen die echt super veel smsen is het idd de moeite waard om wat in te leveren op de internet snelheid, om zo lekker goedkoop te kunnen smsen. Trouwens... Relax 250 = 29.50 SMS1000 = 9.95 WWplus = 14.95 Ik kom uit op 55 euro, maar kan ook zijn omdat ik dit dagelijks doe? Laatst gewijzigd door Scoes; 13-05-09 om 22:06. Reden: Zin aangepast, liep niet lekker |
|
|||
|
|||
In de winkel vertelden zemij het zelfde verhaal over het internet als insanaty
maar het is in iedergeval snel genoeg voor mij. en ik heb een actie met relax denk ik dan.. Relax 250 voor 25 euro. En mijn w n w plus is 10 euro, |
|
|||
|
|||
is het trouwens niet zo dat je sowieso hoger in abbonement moet gaan en dus direct op een 300 relax-abo zit. Je kan geloof ik niet overstappen naar een relax 250 abo. Het maakt opzich niet heel veel uit voor mij dat de snelheid wat lager wordt bij het internetten. Vraag me alleen af hoeveel je precies moet gaan betalen. Misschien ff handig om zelf langs de t-mobile shop te gaan.
Laatst gewijzigd door Miguelb; 14-05-09 om 10:49. |
|
|||
|
|||
ja als er geen acties zijn kun je alleen van af relax 300 & flex weet ik niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Smsjes | QueenM | iPhone algemeen | 2 | 26-12-11 11:16 |
Smsjes opslaan | Nielzz | iPhone algemeen | 1 | 27-10-10 12:15 |
max 50 smsjes | sgroen86 | iPhone algemeen | 1 | 29-08-09 17:03 |
Emoticons in smsjes? | firestarter | Jailbreak apps en thema's | 6 | 15-03-08 13:12 |
|
|