T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog steeds niet teruggebeld. Wacht in spanning af. Om 5 uur ga ik bellen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#41
|
|||
|
|||
Nog steeds niet teruggebeld. Wacht in spanning af. Om 5 uur ga ik bellen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#42
|
||||
|
||||
Ben erg benieuwd, laat het ons weten!
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee |
#43
|
|||
|
|||
Wordt morgen echt teruggebeld. Ze konden verder helemaal niets voor mij doen omdat deze collega alles had uitgezocht ofzo.
Grom |
#44
|
|||
|
|||
Hey!
Ik heb ook iets soortgelijks als hierboven. Bij mijn eerste 16G wit deed na een week het touchscreen niets meer. Na een discussie met T-mobile, eerst in shop, later aan telefoon bij klantenservice: (wel/niet binnen 8 dagen, uiteindelijk bleek het te gaan om 8 WERKdagen ipv gewone dagen. Let hier dus op bij T-Mobile! Niet elke medewerker bij de shop en klantenservice weet dat het gaat om 8 WERKdagen ipv 8 gewone dagen) .... nu sinds 4 dagen mijn tweede 16G wit. Helaas kreeg ik gisteren ook de melding "Herstel Vereist, u kunt niet bellen of gebeld worden met de iPhone". Vele malen getracht te herstellen, DFU, etc, via Mac, via PC... helemaal niets! Alleen scherm iPhone met iTunes logo en USB-stekker, en in iTunes de foutmelding 1013...meer niets, doet niets.... Vanmiddag T-Mobile gebeld, eerst klantenservice, later doorgezet naar Aftersale, en enige antwoord was dat het toestel ter repatatie gezonden kan worden, maakt niet uit dat het 2e toestel na 4 dagen defect is. Na discussie uiteindelijk toch de toezegging dat ik een nieuwe kan krijgen, alleen..... er is geen toestel meer beschikbaar in de omruil-voorraad, alleen nog in de verkoop-voorraad, en blijkbaar zijn deze voorradegn compleet gescheiden van elkaar. Ik kan wel op de wachtlijst komen, zodat zodra de omruil-voorraad weer is aangevuld, ik mijn defecte toestel kan omruilen. Duurt max. 2 weken. Ongelofelijk slechte service van T-Mobile; ik heb sinds 3 weken een iPhone abonnement, sindsdien 1,5 week toestel kunnen gebruiken, en nu weer max. 2 weken wachten... Ik krijg wel 50% korting op abonnement komende 2 maanden. Weten jullie of ik nu echt een nieuwe krijg of een refurbish? En klopt het dat de omruil-voorraad zolang leeg kan zijn? Wel opvallend dat omruil-voorraad leeg is, maar verkoop-voorraad niet. Als T-mobile zou ik dan toch eigenlijk willen dat dit andersom is! |
#45
|
|||
|
|||
Omruilen moet je gewoon ff doorvragen, kom je erachter dat het refurbish is. Voorraad was bij mij ook leeg, zou na 2 weken een refurbish moeten krijgen. Gewoon heel boos worden. Volgensmij kan je dan nog wel een nieuwe krijgen. Anders gewoon naar Solid Vision opsturen (via t-shop) aangezien je daar (waarschijnlijk) nu wel nieuwe krijgt.
|
#46
|
||||
|
||||
Citaat:
Toen ik die ''smoesjes'' zat was vertelde ik ze dat ik inmiddels had overlegd met mijn advocaat en deze vertelde dat ik in mijn recht stond. Heb ze toen verteld dat als ze het niet binnen 48 uur oplossen in de hele boel overdraag aan mijn advocaat. Binnen 1 uur had ik op 2 nummers een medewerker van T-Mobile aan de lijn, 1 op mijn eigen nummer en 1 op het nummer van mijn zusje dat ik ook had doorgegeven (alle twee van after-sales, interne miscommunicatie?) Het kon toen op eens wel allemaal binnen 3 tellen worden opgelost Ik vertel je dit niet om te stoken of olie op het vuur te gooien, slechts om je te vertellen hoe ik te werk ben gegaan toen ik het zat was. Pik het de volgende keer niet meer als ze weer hun afspraak niet nakomen maar sta op je strepen. Citaat:
Laatst gewijzigd door john1979; 15-06-09 om 21:18. Reden: Kleine aanpassing |
#47
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik dan wel raar vind is dat ik net aan een medewerker mijn verhaal moest uitleggen. |
#48
|
||||
|
||||
Citaat:
Ze weten het wel, het is ze wel bekend, maar blijven het toch afschuiven op een ander....tot je het op geeft en ze van je af zijn. Gewoon vast bijten en niet meer los laten tot het ''probleem'' is opgelost en je tevreden bent. Je staat in je recht....kom nou zeg Wat mijn wel opgevallen is: Als jij een boze toon aanslaat ze je minder goed en of snel helpen. Blijf netjes, vriendelijk en beleeft maar zet wel je punt. Eventueel een klein beetje (vriendelijk maar toch duidelijk) dreigen met een advocaat wil wel eens helpen Voor de rest......echt super balen dat het zo moet gaan. Het zou veel makkelijker en netter kunnen gaan als ze gewoon hun werk deden en niet iedere keer met deze goedkope smoesjes aankomen. PS. ze hebben ook wel hun goeie punten hoor alleen jammer dit dit een van hun slechtste punten is. |
#49
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#50
|
||||
|
||||
Hahahahaha!! ja dat snap ik Ach....wie weet buigen ze wel en dan heb je toch ff mooi een 3G S te pakken
Ik hoop voor je dat het als nog netjes opgelost gaat worden en je morgen inderdaad echt terug gebeld gaat worden. |
#51
|
||||
|
||||
Citaat:
Lees mijn postings nog maar eens door, daar heb ik het hele verhaal gepost dat mijn is verteld door een medewerster van Solid Vision wat betreft de iPhone 16GB en nieuw of gerefurbished iPhone's . Mijn postings geven geen garantie op nieuw, het is mij alleen zo verteld, en ik heb inderdaad echt nieuw gehad. Laatst gewijzigd door john1979; 16-06-09 om 00:40. Reden: Kleine aanpassing |
#52
|
|||
|
|||
Ze hebben nog niet teruggebeld. Wacht in spanning af. Vandaag geen smoesjes meer.
Wat me wel opvalt dat ik elke keer hetzelfde muziekje krijg (jammer dat het een zenuwachtig irritant lied is) |
#53
|
||||
|
||||
Zal mij benieuwen of ze nog terug gaan bellen, ben er bang voor. Wacht niet te lang met zelf bellen, straks is die ''collega'' weer naar huis toe.
Nu een oplossing eisen, en toezeggingen! Het liefst nu meteen de boel regelen en in orde maken. Laat het ons weten Ze mogen je wel een beetje tegemoed komen na deze problemen en een aantal keer hun afspraak niet te zijn nagekomen......een mooie 3G S? |
#54
|
|||
|
|||
Heb ze nu aan de lijn, zelf gebeld.
***, Stelletje aso's, zit ik midden in mijn verhaal hangen ze op Laatst gewijzigd door splatz; 16-06-09 om 17:51. |
#55
|
||||
|
||||
Al weer te pakken gekregen? Hingen ze op of werd de verbinding verbroken?
|
#56
|
|||
|
|||
Ging ze om kwart voor 5 zelf maar bellen. Toen ik midden in mijn verhaal zat werd de verbinding verbroken. Heb 41 minuten aan de telefoon gezeten. Deze medewerker snapte er echt helemaal niets van. Hij wist mij te vertellen dat Solid Vision alleen maar nieuwe toestellen weggeeft en ook nooit refurbished heeft weggegeven. Heb echt ruzie gehad met deze medewerker. Hij kon niets terugvinden van deze 3 opties en wist mij te vertellen dat het echt niet mogelijk is een nieuwe iphone of ander toestel te geven. Hij wilde graag namen horen van de medewerkers die ik gesproken had. Die had ik natuurlijk niet meer. Ga morgen ff terug naar de shop om te vragen of zei nog weet wie dat was.
Heb op het eind nog gevraagd of hij mij kon doorverbinden met de afdeling klachten. Helaas kon dat niet. |
#57
|
||||
|
||||
Wat een leugenaar zeg!! Solid Vision stuurd nooit gerefurbished terug?
Solid Vision heeft hier helemaal niets over te vertellen, dit bepaald Apple. En Apple stuurde 9 van de 10 keer een gerefurbished toestel terug en maar een enkele keer een nieuwe. Het verhaal klopt dus wel......maar dan omgekeerd (Even de situatie die er nu is voor de 16GB weggelaten) Tja en daar sta je dan........ Mijn advies: Klim in je pen en schijf een aangetekende brief naar T-Mobile waar in staat dat je ze in gebreke stelt en per direct je contact wenst te ontbinden. Ook even neer zetten dat jij er alles aan heb gedaan dat binnen jou vermogen licht om het probleem op te lossen en je ook T-Mobile verschillende keren de kans heb gegeven het probleem op te lossen. Hun horen jou een deugdelijk product te leveren en dat is ze tot op heden nog steeds niet gelukt. Er worden opties geroepen en dingen belooft en gewoon niet nagekomen of ontkent. Citaat:
Laat je niet in een hoek drukken door ze, ze zijn nu echt fout bezig. Heeft deze man je nog opties aangeboden, of kon je het gewoon uitzoeken en bekijken met je telefoon? Word er bijna zelf pissig om Laatst gewijzigd door john1979; 16-06-09 om 19:18. |
#58
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik erg raar vind is dat hij niet op imei kon zoeken. Terwijl andere medewerkers volgensmij daarop de gegevens vinden. Ze zaten daar trouwens maar met zijn 3'en bij aftersales. Ik was echt ongelooflijk boos. Ik ga nu nog een keer bellen. |
#59
|
||||
|
||||
Citaat:
Tja, weer opsturen naar Solid Vision.....Ik zou eerst eens vragen waarom er over nieuw en gerefurbished gelogen word. Het is zo'n beetje algemeen bekend dat apple in 9 van de 10 gevallen een gerefurbished toestel terug stuurt, google er maar eens op Of er op IMEI nummer gegevens word gevonden weet ik niet. Bij mij word er altijd naar mijn telefoonnummer gevraagd en dan krijgt men mijn hele privé bups te zien in het systeem. Als jou 3 opties worden gedaan en men weet nu van niets meer is dat inderdaad niet helemaal eerlijk. TIP: Schijf altijd namen op Maak niet te veel afspraken door de telefoon als het niet lekker loopt. Een mondelinge uitspraak is wel bindend maar bewijs het maar eens. Het liefst problemen per aangetekende brief oplossen als er een echt probleem is, dan heb je het zwart op wit en sta je een stuk sterker. Makkelijk voor mij om dit nu te schijven natuurlijk maar wel waar. Ben benieuwd wat ze zo tegen je zeggen.....ben bang dat het het zelfde verhaal word als net Laatst gewijzigd door john1979; 16-06-09 om 19:58. Reden: Aanpassing |
#60
|
|||
|
|||
Zit nu aan de telefoon. Deze medewerker kan wel al mijn gegevens zien etc. Gaat nu andere afdeling after sales bellen. Wist zelf niet meer wat ze nu moest doen.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WEER storing bij T-Mobile!!! | antimaterie | Odido (T-Mobile) | 28 | 01-11-09 13:02 |
T-Mobile Ligt er weer uit | Ezekiel | Archief | 4 | 12-07-08 16:50 |
|
|