T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hahaha en aftersales mij maar zeggen (toen met mijn probleem) dat aftersales de afdeling was die toezeggingen mocht doen en dingen door kon zetten/in orde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#61
|
||||
|
||||
Hahaha en aftersales mij maar zeggen (toen met mijn probleem) dat aftersales de afdeling was die toezeggingen mocht doen en dingen door kon zetten/in orde kon maken......maar ja....
Ben benieuwd of je er nu toch uit gaat komen. Probeer rustig en netjes te blijven....dan krijg je meer bij ze voor elkaar dan als je boos word....dan gaan ze echt met de hakken in het zand.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#62
|
|||
|
|||
Ze kunnen helemaal niets voor mij doen. Ze gaat nu nog een keer navragen. Weet inmiddels wel de naam van de medewerker die deze toezegging heeft gedaan: *naam*. Helaas is deze medewerker nu op vakantie to 29 juni....grom. Ze kunnen echt helemaal niets voor mij doen. Wordt nu na heel veel vragen weer doorverbonden met ater-sales.
Laatst gewijzigd door splatz; 16-06-09 om 20:25. |
#63
|
||||
|
||||
Is het geen schendig van privacy om zomaar namen te delen op een forum?
__________________
100% Anime Addict Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-06-09 om 21:00. |
#64
|
||||
|
||||
Tja leuk voor deze mevrouw dat ze op vakantie is maar daar heb jij natuurlijk niets mee te maken. Jij heb met T-Mobile te maken, zij doet jou een voorstel NAMENS T-Mobile.
Een andere collega kan alles zo na lezen en het overnemen om het op te lossen. Als het niet in het systeem staat heeft ze gelogen over de opties, anders staat het wel in het systeem. Privacy: Tja..... naam en toenaam kan je beter niet doen. Laten we het op een medewerkster van T-Mobile houden. Zo lang jij de naam maar weet Aanpassing op aanpassing van Splatz: Ze kunnen wel degelijk wat doen, ze willen het alleen niet. De afdeling Aftersales kan alles in orde maken, zelfs als deze andere medewerkster van Aftersales op vakantie is. Er zitten er nog meer hoor. Als iedereen een eigen persoonlijke medewer(st)er toegewezen krijgt van T-Mobile zal het daar een drukke boel worden ;-) Laatst gewijzigd door john1979; 16-06-09 om 20:28. |
#65
|
|||
|
|||
Sorry.
Wordt donderdag teruggebeld. After-Sales had het te druk. Er wordt een e-mail gestuurd naar een ene ****.Heb haar er ook even bij laten noteren dat ik anders mijn advocaat deze kwestie voorleg Heb het echt helemaal gehad met t-mobile. @Xinchou, pas even je reactie aan; daar staat de naam nog in. Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-06-09 om 21:01. Reden: Gelieve geen namen meer te gebruiken! |
#66
|
||||
|
||||
Hahahaha!!! te druk?!?!?!?!?!?! Tja dat is nu een schoolvoorbeeld van afwimpelen Als ik dat tegen mijn klaten zeg kan ik meteen me jas pakken van me werkgever en geloof me....ik heb het ook erg druk van ma t/m vr. maar kom al mijn afspraken met klanten netjes na die ik die week maak, en sta andere klanten altijd netjes te woord, ook als ik het erg druk heb. Een klant is een klant, druk of niet, en die hoor je te helpen! daar word je voor betaald.
Ik had het wel geweten had er echt klaar mee geweest. Ik wacht in spanning af tot a.s. donderdag Laatst gewijzigd door john1979; 16-06-09 om 20:56. Reden: Stukje bij gezet. |
#67
|
|||
|
|||
Ben er ook echt klaar mee. Maar de medewerker die ik net heb gesproken sprak echt de waarheid en zei heeft mij tenminste wel aardig geholpen. Ze zitten daar nu nog maar met zijn 2'en (ze beginnen met 9 en ze houden er aan het eind van de dag nog maar 2 over, allemaal overstresst denk). Deze klantenservice medewerker had mij in de wacht gezet voor after-sales maar na 10 minuten zij zei dat het te druk was.
Ik ga zoiezo een klacht indienen (heb je tip opgevolgd met advocaat etc). Nog iets wat deze "****" (alleen voornaam mag toch wel); degene die ik vandaag als eerste aan de telefoon had gelogen heeft; ik vroeg hem of hij mij kon doorverbinden met de afdeling klachten. Dat moest ik via t-mobile.nl doen, net gekeken staat daar bel de klantenservice. Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-06-09 om 21:01. |
#68
|
||||
|
||||
__________________
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! |
#69
|
|||
|
|||
|
#70
|
||||
|
||||
Namen zijn altijd een gevoelig punt op internet. Ik gebruik altijd termen als: man, vrouw, medewerk(st)er, persoon, enz.
Tja overspannen e.d. ....Het klink misschien wat bot maar ook daar mee heb jij niet te maken. Jij heb met T-Mobile te maken en niet met de medewerk(st)ers. Ik moet ook wel eens een dubbele dienst draaien omdat een collega is uitgevallen, om wat voor reden dan ook, maar ook dan willen mijn klanten waar ze recht op hebben. Als klant heb je niets te maken met ''problemen'' binnen een firma. Als jij een week ziek of overspannen geweest bent van je werk en je betaald je rekening aan T-Mobile even niet omdat je dit nu even niet goed uit komt heeft T-Mobile daar ook niets mee te maken. Dan krijg je ook van ze te horen ''wij hebben een overeenkomst met u dus betalen!'' Het is voor mij natuurlijk makkelijk praten zo achter me pc, snap ik wel hoor maar ik heb meer van deze zaakjes gehad en ben daar in wat harder geworden. Ook leer je je woordje wel klaar te hebben als ze met deze smoesjes komen. Blijf zakelijk want dat zijn ze naar jou toe ook als het zo uit komt. Interne problemen lossen ze zelf maar op, daar heb jij niets mee te maken. Jij en T-Mobile hebben een zakelijk probleem en DAT hoort opgelost te worden. Hoe T-Mobile dat gaat doen is hun probleem maar tot nu toe hebben ze het probleem nog niet opgelost (jou dus een deugdelijk product leveren). |
#71
|
|||
|
|||
Misschien nog een optie, mocht deze al niet eerder genoemd zijn:
Naast het bekende nummer van de klantenservice (0800-7111) is er ook 070-3055737. Dit is het nummer van afd. Complaints in Den Haag. Misschien een directere weg naar iemand die echt wat kan betekenen. Alhoewel, de ervaring leert mij dat niet elke medewerker van afd. Complaints echt alle mogelijkheden kent. Zo werd mij destijds verteld door afd. Complaints dat ik mijn eerste toestel niet meer kon omruilen omdat ik niet meer binnen de 8 dagen was. Edoch, de medewerkster van afd. Reparatie vertelde mij vervolgens dat het gaat om 8 WERKdagen ipv 8 kalenderdagen. Resultaat; ik werd toen netjes teruggebeld door de medewerkster van afd. Reparatie met de mededeling dat afd. Complaints ernaast zat en ik toch een nieuwe kreeg. Ook is de betreffende medewerkster van afd. Complaints door 2 medewerkers van T-Mobile even op de juiste regels gewezen. Maar even andere vraag; als het toestel moet worden ingezonden ter reparatie, kan je een vervangend toestel krijgen. Maar T-Mobile geeft wel aan de dit vervangende toestel helaas geen iPhone kan zijn.... ONBEGRIJPELIJK!! Is dit ook bij jullie bekend? |
#72
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip, ik wacht even donderdag af. Wil dat niet lukken bel ik die afdeling op.
Eigenlijk raar, om iets voor elkaar te krijgen moet je bellen naar de afdeling complaints (=klachten) |
#73
|
||||
|
||||
Citaat:
Vind het ook raar dat ze met zo'n brak oud toestel aan komen, geef dan een toestel waar je op z'n minst mee kan mailen, internetten e.d. Ik heb voor mijn werk een toestel nodig om te kunnen mailen....probeer dat maar eens met een oude Nokia uit het jaar 1800 Maar goed ik kon kiezen, de oude Nokia of niets.... Had hem gelukkig maar een paar dagen nodig, daarna had ik vakantie en kon ik thuis mijn mail afhandelen, maar afzien was het zeker ;-) Laatst gewijzigd door john1979; 17-06-09 om 03:01. Reden: Kleine toevoeging |
#74
|
|||
|
|||
Heb net ff solid vision aan de telefoon gehad. Ff nagevraagd of het waar was dat ze alleen maar nieuwe iphones terugsturen (natuurlijk niet). Aardige medewerker vertelde mij dat er ook refurbished iphones worden teruggegeven (jaja dat wisten we al). Nu kan ik in ieder geval die "Medewerker" morgen zeggen dat ik bij SV heb nagevraagd en dat er wel degelijk refurbished toestellen worden teruggegeven.
|
#75
|
|||
|
|||
Interessant! Ik sprak vanochtend met medewerker van T-Mobile en hij gaf aan dat het over het algemeen nieuwe toestellen zijn... Toen ik doorvroeg zei hij dat het in ieder geval zeker toestellen zijn die naar behoren werken... tja..... da's toch een verschil.
|
#76
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#77
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je het over de 16GB (die er uit gaat) en de 8GB (die blijft) gehad? |
#78
|
|||
|
|||
|
#79
|
||||
|
||||
Ja ok dat snap ik maar ik bedoel over een echte nieuwe iPhone of een refurbished. Bij mij zij Solid Vision echt dat er op dit moment alleen nieuw gegeven word (waarschijnlijk alleen de 16GB) Las dat er nu anders verteld word?
|
#80
|
|||
|
|||
Ik vroeg of ze mij een refurbished hadden gegeven, zij vertede mij dat dat goed mogelijk was maar dat ze dat niet kon zien. Verder had ze niets gezegd over hoe als ik hem nu opstuur (had ik ook niets over gevraagd)
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WEER storing bij T-Mobile!!! | antimaterie | Odido (T-Mobile) | 28 | 01-11-09 13:02 |
T-Mobile Ligt er weer uit | Ezekiel | Archief | 4 | 12-07-08 16:50 |
|
|