T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Syp Zojuist mijn omruiltoestel ontvangen: Lightleak en wederom een niet recht liggend scherm. Omdat dit nu het derde toestel is met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#261
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#262
|
||||
|
||||
@wouter1981
Heb je hier een speciale verzekering voor afgesloten of valt dit standaard onder de garantie van Apple binnen een bepaalde periode? |
#263
|
||||
|
||||
|
#264
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vind de witte tinten in mijn scherm niet echt wit, ze slaan een beetje geel uit Bijvoorbeeld bij de Fokke en Sukke App. De vraag is of anderen hier ook last van hebben!? Ik twijfel of ik ermee terug moet gaan en of ze er wat aan kunnen doen. |
#265
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#266
|
|||
|
|||
Hm... dat gaat nog leuk worden.. ik was van plan om ook maar weer eens terug te gaan naar de Tmobile shop want ik heb tot nu toe ook steeds problemen met mijn nieuwe 3 GS. Het eiphoontje is net 3 weken oud en ik heb hem al drie keer hersteld. 1e keer was al de 2e dag dat ik een vergroot scherm had, hij deed helemaal niets meer, toen na ca. week werd ik gebeld, was te laat met oppakken en toen ik terug wilde bellen deed hij dus ook niets meer... op tilt!! (heel fijn als je afhankelijk bent van je telefoon voor werk) en nu heb ik hem vandaag voor de verandering maar weer eens herstelt want safari bleef gister hangen grrrrr.... Donderdag had iemand een oudere versie Iphone en daar werkte safari al veel sneller... Nu hij herstelt is blijft het behoorlijk traag werken... snik...... schiet niet op dit!
|
#267
|
|||
|
|||
Ik heb maar een e-mail gestuurd dat ik nu 4 weken op een reactie wacht. Geschreven dat ik binnen 1 week een reactie verwacht. Hoop dat ze nu eindelijk eens reageren.
|
#268
|
|||
|
|||
Sinds begin vorige week zat mijn Mute knopje los, en vrijdag middag is hij afgebroken. Gelijk gebeld met T-Mobile, er werd een reparatie aangevraagd en ik zou nog van ze horen.
Vandaag heb ik ze teruggebeld (ben ongeduldig ). Er is vrijdag avond een envelop naar mij verstuurd. Mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat die vandaag of morgen er moet zijn en dat ik daarin mijn iPhone 3G 16GB Black moet doen met accessoires. Ze kijken dan of het onder garantie valt, zo ja, dan repareren ze hem en krijg ik hem weer terug. Zo nee, dan bellen ze mij. Ik neem aan dat dit onder garantie valt, is namelijk een ontwerp/productie fout en geen user abuse (dan was hij wel in één keer afgebroken en niet gedurende een week steeds losser gaan zitten). Maar als ik de verhalen hier lees weet ik niet of ik mijn iPhone wel terug wil sturen. Zo te zien is de kans groot dat ik niet mijn eigen toestel maar een refurbished terugkrijg (in tegenstelling tot wat de mevrouw aan de telefoon zei) en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb in november een nieuw toestel met 2jaar abbo gekocht, en als er dan 1 knopje afbreekt wil ik daarna niet opgescheept worden met een afgekeurd, hersteld toestel. Bijkomend nadeel: ik heb een Zagg InvisibleSHIELD op m'n iPhone, die moet ik er dus afhalen nu (anders krijg je daar weer gezeik mee, en als ze hem willen repareren moet hij er waarschijnlijk toch af). Maarja, als hij dan terugkomt moet ik weer een nieuwe bestellen |
#269
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat betreft je InvisibleShield, haal m eraf want je krijgt een refurbished toestel. Indien je toestel onder garantie valt natuurlijk. |
#270
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie er wel tegen op dat ik probably een refurbished terugkrijg Daar heb ik niet voor betaald, en is ook tegenstrijdig met wat mevrouw aan de telefoon zei (stom dat ik het gesprek niet opgenomen heb). Maarja die mensen aan de telefoon bij tmo zeggen ook allemaal wat anders.. |
#271
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb zelf ook al veel te vaak aan de telefoon dingen toegezegd gekregen die later niet juist bleken of simpelweg niet werden nagekomen. Helaas lijkt het zo te zijn dat dit, bij voornamelijk grote bedrijven, bijna normaal is. Laatst gewijzigd door wouter1981; 31-08-09 om 16:33. |
#272
|
|||
|
|||
Citaat:
Maarja, eerst maar is afwachten, als er niks mis is met het ruiltoestel heb ik niks te klagen natuurlijk |
#273
|
||||
|
||||
Dat laatste moet je gewoon van uit gaan. Als je je eigen toestel retour krijgt dan is dat geen goed nieuws
|
#274
|
|||
|
|||
Vandaag voor het eerst maar weer is gebeld. Ze gaan nu de case pas doorzetten..pff. Wordt waarschijnlijk maandag gebeld, ben benieuwd.....
|
#275
|
|||
|
|||
Heb geen iPhone (nog niet ) maar wel ooit met een T-Mobile MDA Compact problemen gehad, ook tot 5x toe moeten laten terugsturen ivm reparaties/problemen. Na de 5e keer aangetekende brief gestuurd met eis voor geheel nieuw toetsel bij de winkel. Contact gehad met after-sales en mocht een nieuw (zelfs 1 tree hoger, MDA Vario) toestel ophalen in de winkel (verpakt en wel). Mijn ervaringen met T-Mobile zijn dus dat je na 2 of 3 keer al beter een aangetekende brief kan versturen en zorgen dat after-sales contact met je opneemt. En compleet nieuw toestel eisen (ja, misschien moet je dan weer x weken wachten maar alla, eis dan korting op abbo)...
Solid Vision oid werkt volgens zo dat alle binnengekomen toestellen een harde reset krijgen en gaan vervolgens op de plank en een ander poppetje pakt het toetsel en verstuurd um naar de klant als zijnde: "nieuw/refurbished"... |
#276
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel als ze het mij proberen te flikken iig |
#277
|
|||
|
|||
Ja, maar het probleem is. Hoe bewijs je zoiets. Serienummer/imei wordt allemaal aangepast.
|
#278
|
|||
|
|||
|
#279
|
|||
|
|||
Ja, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn...Daar bewijs je niets mee
|
#280
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het blijft inderdaad moeilijk te bewijzen. Daarbuiten, als ik mijn toestel ter reparatie opstuur. Dan verwacht ik mijn toestel gerepareerd terug te krijgen. Is dat dan niet het geval kan ik dan wel mee leven, indien het een toestel betreft dat in minimaal dezelfde staat is als die van mij, anders beter. Niet een toestel met een ander defect. Mijn iPhone gaat maandag aangetekend naar T-Mobile, mocht ik een goed toestel terugkrijgen, prima, pluspunt voor T-Mobile. Krijg ik een toestel terug wat om andere redenen niet goed is, ga ik gelijk serieuze acties ondernemen en niet 12x heen en weer sturen. Maarja, eerst maar is afwachten. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WEER storing bij T-Mobile!!! | antimaterie | Odido (T-Mobile) | 28 | 01-11-09 13:02 |
T-Mobile Ligt er weer uit | Ezekiel | Archief | 4 | 12-07-08 16:50 |
|
|