T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Je bent verzekerd zolang je daarvoor betaald, en je hebt via tmobile 2 jaar garantie op je iphone! Pro-assist is per 3 maanden opzegbaar, andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je bent verzekerd zolang je daarvoor betaald, en je hebt via tmobile 2 jaar garantie op je iphone!
Pro-assist is per 3 maanden opzegbaar, andere verzekeringen weet ik niet zoveel over. Verzekeren moet over het algemeen binnen 10 werkdagen na aanschaf gebeuren, neem je toestel en de bon mee langs de winkel. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Pro-assist is tevens elke maand afzegbaar. |
|
|||
|
|||
Pff ik ben nog aan het wachten sinds vorige week maandag, this dus bijna 1,5 week. Maar ik was op de hoogte gesteld dat t 2 weken kon duren dus nog fftjes geduld!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Was jou scherm erg ver naar onder gezakt of echt net als hier een kleine millimeter? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Scherm was met 1 of 2 mm gezakt aan de rechter kant. maar is wel irritant als je andere iPhones vergelijkt. *EDIT* Ik heb net gekeken naar mijn reparatiestatus en hij is opgestuurd! Ik heb ze net gebeld de klantenservice en heb te horen gekregen dat ik een nieuwe iPhone heb gekregen en dat ik die vandaag of morgen kan verwachten! Laatst gewijzigd door SPehlivan; 21-10-09 om 11:27. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Fijn dat de garantie bij t-mobile toch 2 jaar is. Kan ik dat ook ergens op hun site terugvinden, of staat dat straks ergens op de factuur ofso? |
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet niet, maar neem van me aan dat je twee jaar garantie hebt op je iphone.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb em terug gekregen en t is een geheel nieuwe! Geen refurbish! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoezo? kan je ergen nakijken of t een gerefurbished toestel is? Op t blaadje die ik erbij kreeg was refurbished NIET aangevinkt. Maar mocht je zn site ofzo kennen dat ik t na kan kijken, doe ik het graag zelf want wil me serienr niet zomaar op inet zetten
|
|
|||
|
|||
Sorry had ff wat uitleg moeten geven. Vinkje was bij mij ook nooit aangevinkt.
Begint je serienummer met 5k? Als dat zo is dan is het zeer waarschijnlijk een refurbished. Dit neemt niet weg dat het geen goed toestel is, er zijn ook een hele hoop mensen die wel blij zijn met een refurbished toestel maar die zie je natuurlijk niet op dit forum. Laatst gewijzigd door splatz; 22-10-09 om 09:26. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun je de serie nr ook softwarematig zien? ik bedoel staat er bij een refurbished dan ook softwarematig bij serienr 5k? |
|
|||
|
|||
Ja, dat klopt. Als hij met 5k begint is het refurbished, gewoon met cijfers is zeer waarschijnlijk gewoon nieuw.
Gefeliciteerd! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun je de serie nr ook softwarematig zien? ik bedoel staat er bij een refurbished dan ook softwarematig bij serienr 5k? |
|
|||
|
|||
Als je refurbished hebt staat er idd ook als je gaat naar instellingen etc. 5k voor.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WEER storing bij T-Mobile!!! | antimaterie | Odido (T-Mobile) | 28 | 01-11-09 13:02 |
T-Mobile Ligt er weer uit | Ezekiel | Archief | 4 | 12-07-08 16:50 |
|
|