T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Update: Net teruggebeld door de medewerker waarmee ik de afspraak heb gemaakt. Voorraad lichtgebruikte toestellen inderdaad leeg. Er komen als het goed is dinsdag toestellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#301
|
|||
|
|||
Update: Net teruggebeld door de medewerker waarmee ik de afspraak heb gemaakt. Voorraad lichtgebruikte toestellen inderdaad leeg. Er komen als het goed is dinsdag toestellen binnen. Mocht dit niet het geval zijn mag ik een nieuwe 3G S uit de winkel ophalen.
Ik heb gelukkig een klantvriendelijke medewerker getroffen....eindelijk |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#302
|
|||
|
|||
Citaat:
trouwens, kreeg je refurbished (5k model) of nieuwe iphone? |
#303
|
|||
|
|||
Update: Net weer teruggebeld, geen nieuwe teruggestuurde toestellen binnengekomen Mag dus een gloednieuwe ophalen, helaas natuurlijk uitverkocht. Vrijdag en volgende week vrijdag komen er nieuwe voorraden binnen bij de shop, de 18 wachtenden (alle modellen) uit september zijn voor mij dus hoop dat ik hem vrijdag mag ophalen.
|
#304
|
|||
|
|||
Dat systeem van T-mobile is wel mysterieus... Staat opeens in dat ik vrijdag gebeld had of ik een 32GB tegen bijbetaling wilde i.p.v. een gratis 16GB.
|
#305
|
|||
|
|||
Kan hem maandag ophalen... Was genoeg voorraad in Alkmaar.
|
#306
|
|||
|
|||
Het gaat ook in 99% van de gevallen gewoon de eerste keer goed.
Splatz is een beetje een geval appart, getuige de lengte en inhoud van dit topic. Laatst gewijzigd door Scoes; 12-10-09 om 21:43. |
#307
|
|||
|
|||
Citaat:
In mijn geval vind ik alleen de manier waarop het opgelost wordt gewoon slecht (dus na 3x opsturen). Verder vind ik dat er op een brief veel eerder gereageerd moet worden (8 weken). Uiteraard wel heel erg netjes om mij nog een aanbod te geven maar er wordt verder totaal niet ingegaan op de brief. @Scoes: Even over het systeem, er komen wel mysterieuze dingen in te staan. Zo zou ik hebben gebeld of ik een 3G S 32GB tegen bijbetaling kon krijgen, wat ik dus niet heb gedaan en ook niet wil. Ik vind het trouwens wel echt heel goed dat jij hier op dit forum klanten help in je eigen tijd, heb respect voor je alleen vind ik alsnog wel dat T-mobile het gewoon niet zo goed geregeld heeft allemaal. Laatst gewijzigd door splatz; 12-10-09 om 21:47. |
#308
|
|||
|
|||
Het is ook niet gebruikelijk dat er 8 weken overheen gaat voordat een geschreven klacht afgehandeld wordt. Normaal staat hier voor particulieren volgens mij 15 werkdagen voor, maar vergeet niet, je bent niet de enige die een brief stuurt.
En dat over die "mysterieuze dingen", wij loggen 2 type's interacties. Automatische, of inbound/outbound. Die laatste worden aangemaakt als een klant met de klantenservice spreek, en wordt door de medewerker met de hand getikt. Kan dit dus ook niet verklaren.. Ik probeer alleen maar oppervlakkig uit te leggen hoe het in er (kennelijk) in grote bedrijven aan toe gaat, en als je mij voor je eerste post in dit topic had aangesproken was dit probleem na de derde post opgelost geweest. Je hebt alleen niet helemaal de juiste weg bewandeld, en die probeer ik een beetje over te brengen. Veel plezier met je 3GS, het is toch wel een witte he?! |
#309
|
|||
|
|||
@Scoes
Helaas geen witte (zat nog wel te twijfelen maar toch voor zwart gegaan). Over de weg, ik had misschien/waarschijnlijk eerder een brief moeten sturen maar daar was ook 8 weken (misschien korter) overheen gegaan. Kwam er bij de shop namelijk niet meer uit (na 2 maanden omruiling, weer SV of ander toestel). Ik ga morgen de iPhone ophalen en ik hoop dat dit topic dan eindelijk gesloten kan worden. Pff 16 pagina's. Ik geloof dat t-mobile haar klanten goed wil helpen, er zijn ook klantvriendelijke medewerkers die je echt willen helpen en gewoon goed hun werk doen (zoals jij en een medewerker van after-sales waarmee ik de laatste afspraken heb gemaakt), maar helaas zijn er natuurlijk ook medewerkers die niet zo welwillend zijn en die helaas in de meerderheid zijn bij de klantenservice/after-sales. Conclusie: je moet de goede medewerker treffen. Laatst gewijzigd door splatz; 12-10-09 om 22:53. |
#310
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 3GS 32GB Zwart heb ik ook afgelopen maandag via de t-mobile shop opgestuurd naar garantie, omdat het scherm van mijn iPhone al vanaf het aanschaf (26 juni 2009) al scheef zat, aan de rechter kant voelde ik gewoon de zilveren zeikant prikken en het scherm was er onder. En de 2e was omdat ik gekraak hoorde telkens van de behuizing als ik hem oppakte, leek net dat hij weer goed zat na t kraken maar mijn iphone voelde dus niet stefig aan.
Ben gisteren langs geweest bij de t-mobile shop en de status was dus: wacht op onderdelen. maar vraag me af want zover ik het weet kunnen ze het niet repareren toch? dus alleen een nieuwe of een 5k model (of hoe dat ook genoemd wordt) opsturen? |
#311
|
|||
|
|||
Ik kan geen eenduidig antwoord vinden hier op het forum of elders. Hoelang heb je garantie op een iPhone? Want ik lees regelmatig 1 jaar, maar ik dacht dat er tegenwoordig europese regelgeving is die heeft bepaald dat iedere telefoon 2 jaar garantie moet hebben. Iemand die weet hoe het precies zit??
Als het goed is gaat morgen eindelijk de bestelling van mijn iPhone doorgevoerd worden. Ik ben nog aan het twijfelen of ik een verzekering er bij af sluit.... Maar het ook wel belangrijk om te weten hoelang de garantie duurt (en als het 1 jaar is of je dit dan zou kunnen verlengen?). |
#312
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#313
|
|||
|
|||
ja dat weet ik. Ik neig ook wel naar een verzekering hoor. Blijft een duur ding. maar ja kost daarentegen wel 8 euro per maand extra...Tja, ik denk er nog even over.
Maar weet je toevallig ook hoelang de garantie duurt? Op site van Apple staat 1 jaar. Terwijl ik toch echt dat het tegenwoordig verplicht was om 2 jaar te geven (zeker als je abonnement ook 2 jaar duurt)... Misschien heb ik het gedroomd? |
#314
|
|||
|
|||
Citaat:
Tenminste mijn iPhone is nog steeds bij reperatie, en status was; wacht op onderdelen dus neem aan dat ie wordt gemaakt maar ik had ook gehoord van de medewerker in de winkel dat het heel moeilijk was om een iPhone te maken en dat ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwe kreeg ben benieuwd! |
#315
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat even weten als je meer erover weet |
#316
|
|||
|
|||
Citaat:
En heb je voor die chrome rand een nieuwe iPhone gekregen? |
#317
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun je hem maar voor 1 jaar verzekeren dan?? Je zit toch 2 jaar aan abonnement vast, dus als ik hem wil verzekeren wil ik dat denk ik ook wel voor de volle 2 jaar... |
#318
|
|||
|
|||
@Splatz
Nou pff waren de 16 oagina's hem wel zeg, fijn dat je nu de 3Gs op kan/kon halen. heel veel bel en speel plezier dan maar toegewenst he. |
#319
|
|||
|
|||
Ja, bedankt.
Vorige week dinsdag opgehaald, begonnen eerst nog weer moeilijk te doen over een borg... Maar ik ben nu in het bezit van een mooie iPhone 3G S en kan weer genieten, wat een verschil zeg met mijn oude sony ericsson. |
#320
|
|||
|
|||
Je kan t zoveel als je wilt verzekeren en je kunt t iedere maand opzeggen alleen je kunt t dan niet meer aansluiten
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WEER storing bij T-Mobile!!! | antimaterie | Odido (T-Mobile) | 28 | 01-11-09 13:02 |
T-Mobile Ligt er weer uit | Ezekiel | Archief | 4 | 12-07-08 16:50 |
|
|