T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is het nummer van Solid Vision? Ik had/heb mijn Iphone 3g 8gb opgestuurd ivm wifi en gps problemen. Belt er een dame van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#201
|
|||
|
|||
Wat is het nummer van Solid Vision?
Ik had/heb mijn Iphone 3g 8gb opgestuurd ivm Wi-Fi en gps problemen. Belt er een dame van de t-mobile shop 10 dagen later op dat het toestel terug is maar dat hij niet gerepareerd is?!?!?! Of ik hem wil ophalen?!?!? Nou ik dacht het niet. Ik kon wel even langs komen en dan konden we hem samen testen. Ik vertelde dat hij als hij niet gerpareeerd was nog steeds stuk is. En heb samen met haar overlegd om het toestel nog een keer op te sturen en dan met hoofdletters de klacht te omschrijven. Ik wil wel bellen met SV om met hun te overleggen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#202
|
|||
|
|||
Wat was er kapot dan?
|
#203
|
|||
|
|||
Hallo ReliGht,
Mijn Wi-Fi was heel instabiel, soms op de bank thuis vol bereik en een moment later weer helemaal niets, dan moest ik via instellingen Wi-Fi netwerk zoeken en opnieuw verbinden, vage klacht vindt ik dat, je hebt verbinding of niet niet denk ik dan... Het andere probleem is dat ik geen gps fix meer krijg het blijft een cirkel en wordt geen blauwe stip. Hij bepaalt mijn positie alleen via de gsm masten denk ik. Ik heb 3.0 erop gezet, een harde DFU restore uitgevoerd, niets hielp. Dus ik dacht opsturen even laten repareren en klaar ermee. Jammer hoor, deze klachten zijn mijn inziens toch eenvoudig op te lossen als je goede uitlees apparatuur hebt. |
#204
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat valt er nu te be-discussieren vraag ik me af, jij hebt een nieuwe telefoon dus het probleem is opgelost. De manier waarop het is gegaan zint je mogelijk niet, en mogelijk zijn er fouten gemaakt aan weerskanten, maar wil je dit topic daarvoor echt open houden , in de hoop dat Caroline Tensen ook nog een berichtje voor je achterlaat dat het T-Mobile heel erg spijt met een bossie rode rozen . En als je idd een paar keer je zoon naar de Shop hebt gestuurd, zou het misschien niet zo kunnen zijn dat hij een toon heeft aangeslagen die de winkel niet beviel? Weet van mezelf dat ik vroeger ook nogal heetgebakkerd kon zijn, zeker als ik vond dat ik in mijn recht stond. Het stomme is, dat ik dat nu nog steeds kan vinden, maar met stroop smeren en tact tegenwoordig een stuk verder kom. Hoe dan ook een fijne vakantie toegewenst. |
#205
|
||||
|
||||
|
#206
|
|||
|
|||
Kijk pebbie, jij begrijpt het.
Ik geloof dat mijn punt eindelijk is overgekomen. De verhalen die in dit topic staan staan vaak kaarsrecht tegenover wat ik over aan informatie heb kunnen inwinnen over deze case. Ik ga hier verder niet op in, omdat ik geen bedrijfsgegevens naar voren ga brengen en ook niet persoonlijk wil beledigen. Jij vind dat je slecht behandeld bent, ik vind dat jij mijn collega's slecht hebt behandeld. Het is jouw woord tegen het mijne in deze situatie, maar ik geloof je gewoon niet en neem het daarom op oa de afdeling after sales. Dat mag toch? Dit topic ging over de perikelen van splatz, deze zijn nu opgelost. Dan is het heel normaal dat er een slotje op een topic komt en deze wordt verplaatst naar het archief. Zo werkt het op fora. Laatst gewijzigd door Scoes; 14-07-09 om 17:59. |
#207
|
||||
|
||||
Citaat:
__________________
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! |
#208
|
|||
|
|||
Citaat:
Punt is, telefoon was stuk (meerdere malen, en is nu uiteindelijk (met veel moeite) vervangen, en daarbij bedoel ik dan het item van splatz. Aktie = reaktie lijkt me. Daarbij nog is het over het algemeen bekend dat je op forums meestal negatieve punten tegen komt over iets, want dat is meldbaar voor ons. Maar ik kom maar weinig mensen tegen die een berichtje plaatsen dat ze superieur en snel geholpen zijn met een mega service van heb ik jou daar. En uiteraard zijn er meer positieve berichten dan negatieve over het algemeen. |
#209
|
|||
|
|||
Dit topic is net zo behulpzaam als deze in het archief wordt geplaatst?
|
#210
|
||||
|
||||
Gaan we nu weer on-topic? Bedankt!
__________________
Momenteel in gebruik: iPhone4s 16GB Simlock vrij
De iPhone Hardware specialist Ben dan wel een Guru, ben geen vraagbaak |
#211
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Net teruggekomen van vakantie. Heb nu gelukkig en werkende iPhone (erg tevreden mee). ReLight, nog bedankt voor je tips. Nog een bericht @Scoes: Even jouw laatste posts samengevat. Als ik jou goed begrijp vind jij dat T-Mobile deze zaak goed heeft opgelost. Ik de After-Sales medewerkers slecht heb behandeld en hier op dit forum posts plaats die niet op de waarheid berusten. Je wilt verder geen toelichting geven want dan breng je bedrijfsgegevens naar voren of ga je mij persoonlijk beledigen. Er heeft een medewerker van after-sales 45 minuten in zijn vrije tijd aan mijn probleem gewerkt maar mij niet teruggebeld (moet ik me hiervoor schuldig voelen, het is niet mijn probleem dat er werknemers overuren maken). Jij vindt dat ik hier op dit forum een onsamenhangend en verdraaid verhaal post. Vervolgens ga je vragen om een slotje, naar mijn idee omdat je niet wilt dat t-mobile langer in een slecht daglicht staat en niet wilt argumenteren waarom mijn posts verdraaid zijn. Waar T-mobile tekort is geschoten
Ik hoop dat je zo "volwassen" (oh ja ik ben 47; dus niet minderjarig) bent om in ieder geval uit te leggen hoe je er bij komt dat mijn post verdraaid zijn. Iedereen nog bedankt voor zijn/haar hulp, tips en begrip! Laatst gewijzigd door splatz; 27-07-09 om 02:03. |
#212
|
|||
|
|||
@ Scoes, Ik ben ook zeer, zeer slecht geholpen bij jullie zogenoemde After-Sales. De verhalen van splatz komen mij zeer bekend voor dus ik heb meer vertrouwen in zijn verhaal dan de jouwe.
De service bij T-Mobile is echt onwijs slecht en ik ben zelfs beledigd in de T-Mobile winkel in Zoetermeer. Ik ga hier ook werk van maken bij de desbetreffende manager want dit kan echt niet door de beugel. Maar gelukkig hoef ik het merendeel van de mensen hier op dit forum niet uit te leggen hoe slecht de service van T-Mobile is. |
#213
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een nieuwe iphone gekregen in dit forum schreef ik dat ik probelemen had met mijn Wi-Fi ontvangst en mijn gps ( deden het niet ). Mijn toestel kwam eerst ongerepareerd retour? Weer laten opsturen want ongerepareerd is nog steeds stuk! Nu dus een nieuwe gekregen, maar binnen een week deed hier de Wi-Fi ook niet meer van. Hopeloos dit. Ik heb ook op het forum gelezen dat meer mensen na de upgrade naar 3.0 last van hebben. Dus ik zal geduld moeten hebben of ik moet hem weer laten opsturen.... |
#214
|
|||
|
|||
Tja, mijn tip brief sturen. Telefonisch (heb ik gedaan) werkt gewoon niet.
Ben nu bezig met een e-mail t.a.v. dhr. Hamel (directeur klantenservice). |
#215
|
|||
|
|||
Ik ook, mijn retour "gerepareerde" iPhone is ookal na 2 dagen weer stuk. Ik heb nu ook een email gestuurd naar Dhr. Hamel. Dus ik ben benieuwd wat er geregeld kan worden want ik begin er een beetje schijtziek van te worden.
|
#216
|
|||
|
|||
Ben benieuwd. E-mail verstuurd. Krijg een bericht dat dhr. Hamel pas 25 augustus weer beschikbaar is. Nu e-mail verstuurd naar zijn assistente.
|
#217
|
|||
|
|||
van de week nog mot gehad aan de telefoon, medewerker bleef hoog en bij laag beweren dat er op de iphone abo's geen onbeperkt internet zat _O-
|
#218
|
|||
|
|||
Lol, ze zijn wel echt heel erg dom bij T-Mobile. Ach het zijn maar ingehuurde studentjes.
Ik werd trouwens wel gebeld vandaag aan de hand van mijn klacht richting Dhr. Hamel. Ik moest maar mijn telefoon restoren en mocht dat niet werken kon ik em opnieuw opsturen. Er werd nog wel excuses geboden voor de gang van zaken maar dat was het verder. En opsturen zal geen zin hebben, ik wacht wel ff op FW 3.1. |
#219
|
|||
|
|||
Ik heb net een e-mail ontvangen. Ze hebben mijn e-mail doorgestuurd naar written complaints. Ik ontvang zo spoedig mogelijk per post een reactie.
Deze e-mail komt trouwens wel van zakelijk@t-mobile.nl dus de reactie van dhr. Hamel moet nog komen |
#220
|
|||
|
|||
ik heb net een nieuwe iphone gehaald bij de shop nadat mijn eerdere 3gs wat problemen had na 9 dagen. Ik kreeg toen geen nieuwe in de winkel en hij moest opgestuurd worden.
Nu heb ik dus een nieuwe en die is volgens mij gerefurbished. Daar ben ik wel een beetje pissig over dus die gaat morgen weer terug naar de winkel. Vind dit erg slecht van t-mobile! |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WEER storing bij T-Mobile!!! | antimaterie | Odido (T-Mobile) | 28 | 01-11-09 13:02 |
T-Mobile Ligt er weer uit | Ezekiel | Archief | 4 | 12-07-08 16:50 |
|
|