T-Mobile, iPhone weer stuk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Ik leg het nog een keer voor je uit. Iphones in Nederland worden niet gerepareerd. In plaats daarvan worden deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#181
|
|||
|
|||
Citaat:
T-mobile houdt dan gewoon een optie over, mij een nieuwe 3G geven. Ze hoeven mij echt geen 3G S te geven. Dat ik 3 weken ruzie moet maken om een nieuwe 3G te kunnen regelen vind ik gewoon belachelijk. Die 52 telefoontjes komen echt niet door mij, ik heb elke keer een reden gehad om te bellen. 9 van de 10 keer was dit dat t-mobile niet teruggebeld had. Ben het met je eens dat ze me het nieuwe model niet hoeven te geven. Maar als ze 3 weken moeilijk lopen te doen over een 3G.... Nog even over de berekening van de 385 euro. Mij is beloofd dat dat tegen het verschil van de inkoopprijzen zal gaan. Niets populariteit etc. Ik heb toen duidelijk gevraagt hoe hij aan die prijs zou komen, de twee inkoopprijzen van elkaar aftrekken (nog gevraagd: niet de dagwaarde van de 3G, nee niet de dagwaarde). Je snapt toch zelf ook wel dat de 3G S niet 385 euro duurder is. Als je kijkt naar een i150 abbo moest ik vorig jaar voor 16gb 160 euro bijbetalen. Nu voor een 3G S met i150 nog maar 100. Ook als je kijkt naar andere landen die het toestel pre-paid verkopen zie je dat de prijs van de 3G S lager ligt. Logisch dat ik de Apple medewerkster geloof die trouwens wel vriendelijk aan de telefoon zijn. En nog even over het aantal dagen. Maandagavond wordt de toezegging gedaan. Dan geen tijd meer om naar de shop te gaan/shop is dicht/binnen een halfuur dicht. Dinsdag + Woensdag + Donderdag + Vrijdag + Zaterdag + Maandag + Dinsdag + Woensdag + Donderdag = 9 Laatst gewijzigd door splatz; 02-07-09 om 19:26. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#182
|
|||
|
|||
|
#183
|
|||
|
|||
Ik ga me niet in de discussie mengen. Maar dit wil ik toch even kwijt. Je moet gewoon een aangetekende brief sturen (met afsluiting handtekening) dat je T-Mobile of het ander bedrijf in gebreke stelt en je legt compleet je verhaal uit. Je stelt een ultimatum voor en daar zijn ze verplicht aan te houden sinds zij in meerdere gevallen in gebreke zijn geconstateerd. Met bellen komt je niet heel erg ver, vanwege het feit altijd mondeling wordt vast gelegd. Toch success gewenst. Toch succes gewenst.
|
#184
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#185
|
|||
|
|||
Telefonisch zou idd makkelijker gaan dan een aangetekende brief, maar dat zou alleen werken als je telkens dezelfde medewerker aan de telefoon hebt en dit is niet het geval. Ik verbaas me er toch over dat je 52 keer gebeld hebt, ik had al na 5 keer bellen een brief gestuurd.
|
#186
|
|||
|
|||
Ja klopt achteraf wel handiger geweest maar het gaat elke keer zo van: Ik vraag het eventjes aan mijn manager en dan bel ik u morgen terug en vinden we een passende oplossing. Vervolgens wordt er weer niet teruggebeld.
Het verbaast me zelf ook waar die 52x vandaan komt.... Ik snap die puntjes van contractsvernieuwing ook niet helemaal. waarom zou ik een jaar van te voren gaan proberen mij contract te vernieuwen. Elke mafkees weet dat dan niet kan. Laatst gewijzigd door splatz; 02-07-09 om 23:59. |
#187
|
|||
|
|||
Ik zou vandaag teruggebeld worden...
|
#188
|
|||
|
|||
hardleers als je denkt dat je dan vandaag wel word teruggebeld..
neem gewoon een nieuwe 16GB 3G.. die 3GS kost gewoon 385 tja.. take it or leave it |
#189
|
|||
|
|||
Citaat:
385 euro hebben ze uiteindelijk toegegeven dat dat nergens op sloeg en de echte prijs wordt uitgezocht. Wordt vandaag of morgen teruggebeld. Ik ga morgenochtend anders bellen en anders haal ik morgen de 3G op. |
#190
|
|||
|
|||
Net toch maar een 3G opgehaald in de shop. Moest de oude accessoires houden. Ik ga nog wel ff een klachtenbrief opstellen want dit kan gewoon niet.
Vandaag natuurlijk ook niet teruggebeld. |
#191
|
|||
|
|||
Mijn iPhone ook met diverse klachten ingeleverd in shop bijna 2 weken geleden.
Vandaag van Solid Vision een refurb ontvangen waar ****** 10 pixels breed een witte balk aan de rechterkant van het scherm zit. Slecht in elkaar gezet dus en NIET gecontroleerd bij verzending! Ik vind dit toch zeer kwalijk, het is heel iets anders als bijvoorbeeld Wi-Fidisconnects die optreden. Dit is gewoon iets wat je DIRECT ziet als je even de moeite doet om het toestel aan te zetten. Zucht.. |
#192
|
|||
|
|||
Jammer, hoop dat je niet hetzelfde gezeik krijgt als ik heb gehad. Vandaag nog gebeld, je wordt binnen een halfuur teruggebeld noot meer gehoord.
Nu een gloednieuwe 3G opgehaald. Ik vind het toch wel zeer kwalijk hoe de CS dit probleem heeft aangepakt en ik ga nog een brief schrijven hierover. |
#193
|
|||
|
|||
Ik hoop het ook, heb net met verbazing de 10 pagina's gelezen en vind het ronduit belachelijk hoe ze je bezig houden.
Ik werk zelf bij Telfort, en jij zou zo'n klant zijn die terecht laaiend aan de receptie van het hoofdkantoor staat. (Dit komt niet elke week voor) Dan kan er trouwens wel een hoop gedaan worden en kunnen de juiste medewerkers naar beneden gehaald worden. |
#194
|
|||
|
|||
Zo snel zou ik ook niet bij het hoofdkantoor staan hoor..(alleen als het om de hoek was). Maar t-mobile heeft dit gewoon ronduit slecht opgelost. Ik heb ze ruim de tijd gegeven en ze blijven mij maar aan het lijntje houden en mij voorliegen.
Ik word niet zo snel boos maar als ik 3x een kapot toestel krijg teruggestuurd en ze dan alsnog mij alleen maar tweedehands toestellen terug willen sturen... Het is nu dan eindelijk wel goed afgelopen maar ze hadden het natuurlijk veel sneller/beter/vriendelijker kunnen oplossen. Ik ga ze zoiezo een brief schrijven want ze mogen weten wat ze fout hebben gedaan. Ik vind eigenlijk dat ze mij uit coulance een 3G S zouden moeten geven (niet omdat ik die zo graag wil want zoveel verschilt ie nou ook weer niet maar omdat ze gewoon veel te slecht communiceren met de klant en deze acie van hun slaat natuurlijk gewoon alles). Heb nu tenminste wel een werkende iphone. Scoes, nog enig reactie? (vind ik wel op z'n plaats want t-mobile heeft natuurlijk heel duidelijk naar mij gecommuniceerd en is hier heel coulant mee omgegaan.........grrr) |
#195
|
||||
|
||||
Toch blij te lezen dat je nu eindelijk een nieuwe 3G heb. Laten we hopen dat deze het langer blijft doen splatz En ook nog net op tijd voor je op vakantie gaat...toch?
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee |
#196
|
|||
|
|||
Jeetje wat een verhaal zeg, had wel ff een hele groot pot thee nodig om hier doorheen te worstelen . Balen hoe het gegaan is maar zo is ook mijn ervaring met sommige klantenservices van sommige bedrijven. Feit dat ze hem niet wilde ruilen omdat je geen doos meer had is pure kwats! Je hebt garantie op het toestel dat er in zit en niet op de verpakking. Ook al gooi je die direct weg dan nog sta je in je recht! Hoe dan ook, toch een fijne vakantie gewenst en geniet van je iPhone.
|
#197
|
|||
|
|||
Ik zou het hier gewoon bij laten, je hebt nu weer je iPhone 3G en je bent dus akkoord gegaan met hun voorstel. Dus om alsnog een brief te gaan schrijven omdat je zo graag een 3GS wil, vind ik niet kunnen. Je zegt wel dat het je niet om de 3GS gaat, maar zo komt het toch op mij over. Die brief had je al vanaf het begin moeten sturen. Ik snap dat het frustrerend is, maar bellen, en zeker meerdere malen, heeft in dit soort situaties gewoon geen zin. Er is elke keer weer een andere medewerker aan de telefoon en de communicatie is dan inderdaad niet zo goed. In dit soort gevallen dus gewoon een aangetekende brief sturen, een goede tip voor de volgende keer.
|
#198
|
|||
|
|||
Ik ga me hier niet meer in mengen, omdat ik dan persoonlijk ga beledigen.
Ik wil het volgende nog kwijt: Ik heb gesproken met zowel een medewerker van after sales die jij ook hebt gesproken, die op een bepaalde dag zelfs nog in zijn vrije tijd na werk dus 45 minuten met jouw verhaal is bezig geweest(!). Ook heb ik gesproken met de manager van T-Shop Alkmaar. Hij heeft me vertelt hoe jij je daar in de winkel hebt opgesteld en dat dit alles behalve op een normale manier is verlopen. Daarnaast ben ik van mening dat een aantal zaken die jij boven genoemd hebt simpelweg uit je duim zijn gezogen. Als laatste hebben we het over iemand onder de 18 die een iphone kon krijgen op de zakelijke aansluiting van z'n vader. Dit is ook duidelijk te zien aan het taalgebruik in sommige posts. Maakt het voor mij allemaal een stuk ongeloofwaardiger, ik weet namelijk hoe ik vroeger zelf was. Ik hoop dat het hele verhaal voor de andere forum gebruikers zo iets duidelijker wordt. Na wat ik allemaal gehoord/besproken/gelezen heb is het echt ONMOGELIJK om te zeggen dat tmobile deze zaak slecht heeft afgehandeld. Ik vind het heel jammer dat 1 persoon met een onsamenhangend en op bepaalde punten verdraaid verhaal een groot bedrijf zo makkelijk in een verkeerd daglicht kan zetten. Mijn laatste post in dit topic, mag er nu AUB eindelijk een slotje op mods? Groeten Laatst gewijzigd door Scoes; 07-07-09 om 15:24. |
#199
|
|||
|
|||
Citaat:
Als een medewerker 45 minuten in zijn vrije tijd aan deze kwestie gewerkt heeft snap ik niet dat deze mij dan niet terugbelt. Alle posts door mij in dit topic berusten op de waarheid en zijn precies en eerlijk gepost. Als jij mij beschuldigt dat de posts in dit topic door mij verdraaid zijn wil ik kraag wat argumenten horen waar je dat op berust. Nogmaals de posts zijn allemaal niet verdraaid, precies en eerlijk gepost. Ik snap ook niet hoe jij als buitenstaander mij hiervan kan beschuldigen omdat jij niet bij de telefoongesprekken aanwezig bent geweest. En nog even over de minderjarigheidkwestie. Ik vind dat je wel heel snel conclusies trekt. Ik heb mijn zoon een paar keer naar de shop gestuurd aangezien ik het door de week erg druk heb. De laatste keer ben ik dan ook gewoon zelf gegaan. Ik snap dat de shop niet veel voor mij kon doen en neem dat hun dan ook niet kwalijk. Ik vind dan ook niet dat de shop mij slecht heeft geholpen. Daarnaast vind ik het ook raar dat je om een slotje gaat vragen want deze discussie is duidelijk nog niet voorbij. Iedereen nog bedankt voor de reacties. Verwacht niet een al te snelle reactie want ik ben op vakantie. |
#200
|
|||
|
|||
Zelf ben ik ook een medewerker van T-Mobile (in de shop). Zelf wil ik je een paar tips geven mocht het nog een keer gebeuren bij een ander bedrijf.
1. Neem alle gesprekken op die je hebt gevoerd met de klantenservice. 2. Houd de namen bij die je allemaal gesproken hebt. 3. Ga uitspraken van verschillende medewerkers vergelijken die je gesproken hebt. 4. Zodra een bedrijf een coulance heeft toegepast waarbij je de mogelijkheid hebt om een nieuw product (3G in dit geval) te bekrijgen wat je graag wilde, hiermee akkoord te gaan en niet verder proberen om nog betere opties te krijgen. 5. Blijf rustig aan de telefoon en in de winkel. Aan je posts te merken, zie ik continu het woord 'geruzie' terugkomen met de door jou gevoerde telefoongesprekken. 6. Na een aantal keer gebeld te hebben, schrijf een aantegekende brief met een samenvatting van alle gesprekken en de namen van de medewerkers (dit helpt veel eerder dan vele telefoongesprekken). Zonodig een cd met de opgenomen geluidsfragmenten. Ik wil je hierbij vaststellen dat de bovengenoemde tips het juist alleen maar beter maken om eerder van een klacht af te zijn. Want zoals je ziet komt het allemaal weer op zijn pootjes terecht. Je hebt je 3G gekregen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WEER storing bij T-Mobile!!! | antimaterie | Odido (T-Mobile) | 28 | 01-11-09 13:02 |
T-Mobile Ligt er weer uit | Ezekiel | Archief | 4 | 12-07-08 16:50 |
|
|