Contract afkopen en door met 3G S discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Ik zou gewoon je iPhone aan een vriend van je verkopen met het abonnement erbij en dat je dan zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of je verkoopt het gewoon via marktplaats inderdaad |
|
|||
|
|||
Ik weet niet voor hoeveel je de iPhone verkoopt, maar je kan hem ook je abbo+foon verkopen, en dat je iPhone gratis is. Tenzei je hem verkoopt voor 360+
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja dat zou het mooiste zijn, maar die vriend die hem wil kopen van me heeft nog een KPN Hi abo lopen dus hij wil de 3G gewoon los kopen en zijn Hi sim erin doen.. |
|
|||
|
|||
ja hij wil dus niet het abo erbij, maar alleen toestel.. Hij wil er 350 voor betalen dus daar kan ik wel mee leven
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb ook nog een ander (duur) zakelijk abonnement bij Vodafone wat gewoon veel betere dekking heeft |
|
|||
|
|||
Ja, en ook kunnen ze bij vodafone de simlock beter verwijderen, toch shapezz?
|
|
|||
|
|||
Ik heb bij TM gewerkt. En toen was het niet mogelijk om je contract af te kopen. Nu praat ik over een jaar geleden..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Klopt, iPhone-klanten niet communiceerden ze naar me, met elk anders toestel wel en ik had nog een contract met een Google G1 lopen dus die heb ik verlengd met de 3GS als nieuw toestel
|
|
||||
|
||||
@Benny
waarom een tweede contract erbij nemen :S Je zit dan nog 2 jaar aan dat tweede contract vast. Verkoop die 3g, leg er geld bij, haal een simlockvrije 3GS in België en stap volgend jaar over op een andere provider. Is onder de streep opgeteld nog het goedkoopst ook! Tweede contract is gewoon een verkapte lening op maandelijkse afbetaling :S |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Idd, alle abo's met goedkopere telefoons zijn dat, maar als je speciaal een 2e abo afsluit om "zogenaamd" goedkoop een telefoon te krijgen, terwijl je dat abonnement waarschijnlijk niet of nauwelijks gebruikt dat gaat mij wel erg ver.
Ik trap er trouwens niet in hoor Koop al 8 jaar een losse telefoon, en heb gewoon een sim-only met gigaveel belminuten + blox voor weinig geld. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me het volgende af, ik heb nu een flex abbo 25 bij t-mobile en deze loopt 14-12 af, dus mag ik op 14-08 a.s. een verlenging doen. Ik wil graag de i-Phone dus word het i-150 abbo. Wil alleen eigenlijk niet nog 6 weken wachten (te ongeduldig). Weten jullie of het mogelijk is om bij t-mobile nu een nieuw abbo te nemen in combi met de iPhone, waarvan de ingangsdatum dan gelijk staat als de einddatum van mijn huidige contract, en dat dan in combi met nummerbehoud. Of is dit een te ingewikkelde constructie met kans op fouten in nummerbehoud e.d.? Iemand hier ervaring mee toevallig?
Gr. Pebbie |
|
||||
|
||||
Ik vind een lening/hypotheek voor een huis niet erg te vergelijken met een telefoon;
Persoonlijk heb ik een hekel aan leningen omdat je gewoon genaaid wordt met terugbetalen. Heb daarom alleen een hypotheek en nog een kleine studieschuld die volgend jaar is afbetaald Citaat:
Ik zou echter gewoon nog ff 6 weken geduld hebben, de 3GS is slecht op voorraad dus de kans dat je alsnog 6 weken moet wachten is ook redelijk groot |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Klopt, maar verlengen bij niet-tmobile winkels kan pas 3 maanden voordat het abo afloopt (bij t-mobile zelf 4)
Nieuw abo afsluiten kan altijd, maar of je dan achteraf je nummer kunt porteren betwijfel ik |
|
|||
|
|||
Zolang je oude contract nog niet is opgezegd zou dit mogelijk moeten zijn geloof ik. Winkels zijn om 1300 uur hier open dus zal straks meer weten. T-Mobile Klantenservice net gebeld en die adviseert een lost and stolen procedure.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen met T-mobile bij afkopen abo ivm buitenland verhuizing | JoostBoZ | Odido (T-Mobile) | 1 | 18-06-10 15:13 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
contract apple met T-Mobile | wil | Odido (T-Mobile) | 11 | 31-08-08 10:27 |
Contract afkopen na 1 jaar | morpho | Odido (T-Mobile) | 4 | 14-08-08 18:47 |
vodafone abonnement afkopen | RHochstenbach | Archief | 4 | 07-07-08 20:56 |
|
|