Snelheidstest T-mobile, Vodafone, Hi, Wi-Fi discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Speedtest vandaag in hartje Huizen, NH: Ik geef toe dat het soms heel moeilijk is om je probleem helder te beschrijven maar ik heb tot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Speedtest vandaag in hartje Huizen, NH:
Ik geef toe dat het soms heel moeilijk is om je probleem helder te beschrijven maar ik heb tot nu toe de indruk dat me dat gelukt is... Alleen krijg ik geen reactie! Kan zijn dat niemand anders op dit forum het proces kent. Na een screenshot van een speedtest op mijn iPhone gemaakt te hebben komt ie in mijn Foto's mapje Filmrol. Nu blijkt dat je die screenshot kunt mailen en ook MMS'en! Heb dus de screenshot naar mijzelf gemaild en op mijn Bureaublad opgeslagen. Nu de grosze stap van Bureaublad van mijn laptop naar dit Forum als afbeelding. Klik ik op een icoontje Afbeelding Invoegen blijkt dat het alleen vanaf een website kan. Weer een nieuwe hobbel. Staat ergens onderaan naast Snel reageren ook een hokje Meer opties. He interessant! Blijkt dat via die weg er mogelijkheden zijn. Alleen mijn screenshot is .jpg en bestand moet .gif zijn. Dus ergens eerst converteren van jpj naar gif. Eindelijk gelukt en toen gepost blijkt het een miniatuurtje te zijn. Ok als je daarop klikt krijg je in een apart venster het miniatuurtje in groot formaat. Doe ik iets fout? Is het screenshot inderdaad leesbaar voor jullie?
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms Laatst gewijzigd door bbgt; 03-09-09 om 16:24. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb net mijn KPN abonnement geprobeerd (dus niet hi of prepaid). Ik krijg 357 kbps download en 98 kbps upload. Ter vergelijking: op mijn budget ADSL verbinding via Wi-Fi heb ik slechts 1273 kbps download en 145 kbps upload.
|
|
|||
|
|||
Vraag aan de betreffende moderator of er svp een aparte map kan worden aangemaakt waar je dus uitsluitend je screenshots kunt plaatsen van snelheidstesten.
En ook instructies hoe dat moet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
KPN hier.
|
|
||||
|
||||
ik haal rond de 100kbB/s woon in klein dorp met pas 3G mss hebbe ze langzamere versie mast hier geplaatst.
|
|||
|
|||
Kun je ook een screenshot ervan plaatsen?
|
|
||||
|
||||
Zal ik de volgende keer doen. Ben op de iPhone nu.
Edit heb nu nog keer getest op andere server en nu is ie 222.2 kb/s zak wel screenie posten. Laatst gewijzigd door kuotje; 04-09-09 om 21:31. |
|
|||
|
|||
Bij deze nog de screenshot van mijn KPN snelheidsmeting.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Download: 225 kbps
Upload: 58 kbps Ping: 407 ms Ik zat op een goed 3G netwerk. Ik heb dit meerdere dagen getest op verschillende locaties. Ik kom niet hoger uit dan dit. Lijkt mij een beet traag..... EDIT: Net nog een test gedaan. Nu iets sneller. Laatst gewijzigd door erwin85; 09-09-09 om 22:23. |
|
|||
|
|||
heb ook een est gedaan met iphone 3GS 32 GB firmware 3.1 ( net geupdate )
T-mobile abbo i-300 Binnenshuis in Almere op 3G 1901 kbps download 349 kbps upload ping 292 ms ik vind het een prima resultaat, ben altijd veel onderweg ( buschauffeur ) en heb toch meest van de tijd gewoon 3G verbinding, heb geen klachten |
|
|||
|
|||
3GS, binnenshuis:
1747 kb/s download 214 kb/s upload ping = 145 Niets te klagen |
|
||||
|
||||
en hoe haal jij 1747 kB/s ? ik denk eerder 1747kbps.
|
|
|||
|
|||
kb/s is het zelfde als kbps alleen de p is vervangen door /. Pas als je hoofdletters gaat gebruiken dan ga je praten over hogere snelheden. Dat doet hij niet toch?
|
|
||||
|
||||
ow zo ja, dat wist ik niet haha.
leek me ff raar over te komen |
|
|||
|
|||
Binnenshuis: is dat via draadloos netwerk?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ook.
Heb wel eens een testkaartje van tmobile gehad met volledige snelheid (dus zonder cap). Op de 3GS had ik snelheden boven de 4500 kb/s @kuotje Ik had het inderdaad over kilobits. Als je door acht deelt heb je het aantal kilobytes. |
|
||||
|
||||
Downloadje via Wi-Fi, dacht dat de snelheid best ok was....
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: T-Mobile en Vodafone | Caroline17 | iPhone Navigatie | 6 | 28-07-12 23:03 |
T-Mobile vs Vodafone: Gebruikerservaringen | Wokkel2 | Vodafone | 9 | 21-04-10 22:39 |
T-mobile of Vodafone? | univers11 | Overige providers Nederland | 0 | 25-09-08 20:14 |
Snelheidstest | madboy1973 | Archief | 4 | 16-09-08 21:14 |
|
|