WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MrBoB Yessss I Got it! van harte gefeliciteerd met je iphone 3GS!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb vanmiddag precies hetzelfde gedaan. Ik had gisteravond een bestelling op internet gedaan. Bel net ff hier The Phone House op en ja hoor Wit 32GB op voorraad dus ik bezit nu ook lekker een 3GS
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een aantal dagen geleden online bij t-mobile de iphone 3gs 16 gb black besteld.
Aangezien ik acht weken wel erg lang vindt en ik hem heel graag wil hebben heb ik een aantal zaken gebeld o.a. de klantenservice van belcompany. Deze vriendelijke dame kon zo in het systeem zien waar er nog een iphone op voorraad was. Ze gaf wel aan dat er niet bij stond of deze gereserveerd waren. Ze gaf de filialen door die er nog 1 of meer hadden liggen. R'dam Zuidplein had er nog 1 dus ik daar heen gebeld, hadden ze gister binnen gekregen en was niet gereserveerd. Ik heb T-mobile gebeld en heb daar mijn bestelling geannuleerd, de dame van de klanten- service gaf aan dat dat geen probleem was. Dus ik zo blij als een kleinkind, ik naar R'dam. Bij Belcompany netjes alles aan het invullen en toen de autorisatie Afgekeurd! T-mobile gebelt met de vraag hoe dit kan. Dame gaf aan dat je helemaal nog niet kan annuleren pas als de koerier met je een afspraak heeft gemaakt,dan nemen zij het toestel mee terug en sturen het dan vervolgens weer terug naar t-mobile. Dame gaf aan dat haar collega vanmorgen de verkeerde procedure heeft gestart. Kortom ik baal als een stekker! Dit was dus de eerste en tevens de laatste keer dat ik wat online besteld heb bij T-MOBILE! Maar als ik de bovenstaande reacties lees van MR bob krijg ik toch weer een sprankje hoop. Een ding weet ik cker, ik hang a.s. maandag vroeg aan de telefoon. |
|
|||
|
|||
Dat kan je wel verwachten he, ze willen wel zekerheid.
|
|
||||
|
||||
Zit ook onwijs te twijffelen of ik hem ga annuleren of niet.. Ik bedenk wel een of andere smoes... hmzzz
|
|
|||
|
|||
Ik wacht nog steeds tot de koerier belt.. Intussen al bijna een week online met mn iPhone... Smoes niet nodig.. Ik wilde een witte maar per ongeluk een zwarte besteld.. Had ze meteen gebeld toen ik de bevest. mail kreeg, maar toen was het al te laat.. Sja....
Gelukkig heb ik nu wel een witte dankzij de shop in Hoogeveen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe kan je nou 2 iphones "hebben" ? Je kan toch maar 1 abbo afsluiten? Je kan toch pas een nieuwe halen als die andere volledig geannuleerd is? Maar je hebt dus niet geannuleerd, maar gewoon via een winkel een nieuwe gehaald, en je gaat de andere pas annuleren als de koerier belt? |
|
|||
|
|||
Nee, zolang je online abo nog niet bij T-Mobile in het systeem staat kun je gewoon in de winkel een abo afsluiten. Heb ik ook gedaan....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mac House Amsterdam heeft nog zat iphones op voorraad, alleen witte.
Dus ik erheen.. maar helaas is het niet gelukt Bij de t mobile store mag je 4 maanden voor je abonnement afgelopen is, al een nieuw toestel.. maar bij de winkel is dit 3 maanden.. Ik mag dus pas officieel via de winkel op 3 september een iphone kopen... HIJ LAG VOOR MIJN NEUS!!!!! Laatst gewijzigd door Mysteriousgirl_; 19-08-09 om 22:33. |
|
|||
|
|||
Wat is het verschil tussen store en winkel?? Winkel bedoel je Mac House mee?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Oh sorry. Ja store bedoel ik de online shop mee. Winkel is inderdaad mac house. Apple Premium Reseller MacHouse in Amsterdam Raadhuisstraat 30-34 1016 DG AMSTERDAM T 020 - 53 04 160 F 020 - 53 04 161 E amsterdam@machouse.nl Deze hebben zeker weten nog liggen. Alleen wit, 16 en 32 gb. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn bestelling inmiddels geannuleerd bij t-mobile.
De een gaf aan dat dit niet kon, maar uiteindelijk is het toch gelukt. |
|
|||
|
|||
op www.pdashop.nl hebben ze nog de 3gs 16gb black op voorraad.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ks gebeld dat ik mijn bestelling wilde annuleren.Dit omdat ik de verkeerde iphone had besteld, dit was geen probleem vertelde de ks. Ik zou nog worden terug gebeld, afgelopen dinsdag zelfs 2 keer gebeld dat de bestellig is geannuleerd.
|
|
|||
|
|||
aha, hmmm, klinkt niet echt als 'de' manier ;-) Ook al werkte het voor jouw!
Ik begrijp over het algemeen dat je een telefonische of internet bestelling niet zomaar kunt annuleren, tenzij je tegen AMP aan de deur zegt: 'laat maar' maar wie is zo gek dat te doen en vervolgens daarna in een shop te bestellen en weeeeer wachten? Het liefst willen mensen natuurlijk direct afzien van hun online (of telefonische) bestelling zodra ze de Iphone 3GS in een winkel kunnen bestellen en meteen kunnen meenemen.. |
|
|||
|
|||
Ik zou het gewoon proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Succes!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bestelling apple store annuleren | Melle123 | iPhone algemeen | 0 | 12-09-10 12:29 |
Simkaart kopen in winkel (Telfort) | gon1234abcd | KPN | 0 | 31-07-10 03:29 |
Windows: Hoe muziek kopen in Duitse iTunes winkel? | XIII | iTunes | 0 | 23-12-09 14:19 |
iphone 3gs bestelling in de winkel | adanaliii-umut | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-10-09 20:31 |
|
|