WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net mijn iphone 3g s black besteld op pdashop.nl Morgen wordt ie bezorgd!!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb net mijn iphone 3g s black besteld op pdashop.nl
Morgen wordt ie bezorgd!!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hmm ik ben benieuwd dan of dat echt zo is .
|
|
|||
|
|||
Nou hij is vanmiddag netjes bezorgd door TNT. Ik ga ff uitvogelen hoe het een en ander werkt
|
|
|||
|
|||
Hmm zeer interessant! Nu wil ik hem ook bestellen haha . Ik heb afgelopen donderdag telefonisch de 3gs 16gb besteld, kan ik hem dan nog annuleren? Ik heb liever niet het 'annuleren' dat je bij de koerier niet betaald oid, wil het wel netjes geregeld hebben..
|
|
|||
|
|||
Hmm denk dat ik het maandag ook bestel daar!
Net ff met klantenservice gebeld, maar kan mijn vernieuwing niet wijzigen want staat nog op ons pap zen naam, dus mag alleen hij toestemming geven ofzo haha . en dies niet thuis |
|
|||
|
|||
Hmm nu telefonisch geannuleerd, moet ik nog wachten tot ze terugbellen dat het geannuleerd is altijd maar wachten wachten wachten daar he .
edit: hoop trouwens dat hij maandag of dinsdag nog niet uitverkocht is bij pdashop haha . Laatst gewijzigd door Cspr; 22-08-09 om 18:18. |
|
|||
|
|||
bah, gister was het nog lachen erom maar nu istie dus inderdaad uitverkocht beetje jammer! wordt ff verder zoeken dan..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja, nu weer wel ja . Alleen gister de hele dag niet.. Nja ff gauw bestellen dan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Belnu.nl - Mobiele telefoon en SIM Only aanbiedingen kun je nog proberen, daar zijn ze (nog) op voorraad. Weet alleen niet hoe snel hun aflevering is.
|
|
|||
|
|||
Bedankt! Ik zal het effe proberen
|
|
||||
|
||||
Heb toch het idee dat er nu meer op voorraad is overal dan bijvoorbeeld 2 weken geleden..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad je moet wel geluk hebben en zin hebben om goed te zoeken.. ik heb ook wel geluk gehad, maarja had ook echt geen zin om 6 weken te wachten met t-mobile.. Nu heb ik hem dalijk in minder dan een week binnen (als je bestellen bij t-mobile meetelt zelfs).
|
|
||||
|
||||
Jeeezz ik wordt echt helemaal gek hier.. Vandaag besteld via pdashop terwijl ik al via tmobile een bestelling heb lopen (sinds 2 aug) Helaas is deze geweigerd omdat ik via tmobile al een bestelling heb lopen.
Cancellen bij tmobile is niet mogelijk, maar je moet m gewoon weigeren aan de deur. Wat ze er dus niet bij zeggen, is dat je moet wachten met een nieuwe bestelling plaatsen via een andere site totdat hij gecancelled is, want je hebt immers al een verlening in het systeem staan, en je kan er niet 2 tegelijk hebben. Ik MOET dus wachten op mijn iphone via tmobile zelf. Terwijl ik hem dus al 10x in huis had kunnen hebben ondertussen.. vraag: Zou het cancellen alleen mogelijk zijn voor mensen die een nieuw abonnement afgesloten hebben????? |
|
|||
|
|||
Dat denk ik wel, omdat je dan nog geen abbo hebt lopen. Heb jij al een abbo bij T-Mobile dan? En stel dat ik vandaag nog een iPhone 3GS in huis haal d.m.v. een winkel, wanneer krijg ik dan mijn 100 Euro terug die ik al betaald hebt bij de bestelling via de webshop van T-Mobile? Ik weet het niet meer hoor, ik denk dat ik toch maar blijf afwachten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan heb jij waarschijnlijk voor rembours gekozen. Ik deed dat meteen via iDeal als nieuwe klant.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bestelling apple store annuleren | Melle123 | iPhone algemeen | 0 | 12-09-10 12:29 |
Simkaart kopen in winkel (Telfort) | gon1234abcd | KPN | 0 | 31-07-10 03:29 |
Windows: Hoe muziek kopen in Duitse iTunes winkel? | XIII | iTunes | 0 | 23-12-09 14:19 |
iphone 3gs bestelling in de winkel | adanaliii-umut | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-10-09 20:31 |
|
|