problemen t-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou hehe mijn problemen zijn opgelost. Na gisteren iemand gesproken te hebben van de klachten lijn. Heeft hij me vanmorgen terug gebeld met de mededeling ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nou hehe mijn problemen zijn opgelost.
Na gisteren iemand gesproken te hebben van de klachten lijn. Heeft hij me vanmorgen terug gebeld met de mededeling dat er idd nog 8 weken levertijd staat momenteel. Maar als naar een t-mob shop ging en ze daar een hadden moest ik bellen. Deden ze mijn lost en stolen annuleren en kon ik in de shop een nieuwe lost en stolen aanvragen. En dus vandaag gedaan en nu in het bezit van een 32 gb zwart. Eindelijk rust. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd! Ik had ook het idee dat ze bij de klachtenlijn wat behulpzamer zijn. Helaas konden ze niets doen omdat ik zakelijk klant was.
|
|
|||
|
|||
De "klachtenlijn" heet dus de klantenservice.
Voor een echte gegronde klacht zal je altijd een brief moeten sturen.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je dan kutwerk _0_
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik werd hier wel netjes te woord gestaan in tegenstelling tot de klantenservice/after-sales. |
|
|||
|
|||
Dan zal ik je een nog leukere grap vertellen
Gisteravond belde T-Mobile voor een klant tevredenheids onderzoek. Maar ik was niet thuis dus mijn vrouw zegt belt u straks even terug. Maar natuurlijk mevrouw bellen wij over een half uurtje terug. En je raad het nooit!!! Nooit meer iets van gehoord!!!!! Zelfs dat kunnen ze nog niet fatsoenlijk. |
|
|||
|
|||
Dat hebben ze mij dus 8x geflikt Alleen niet met een klanttevredenheidsonderzoek
Lijkt me wel leuk... (een tevredenheidsonderzoek) |
|
|||
|
|||
Ja op dat gesprek had ik me ook verheugd maar helaas!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: T-mobile problemen met unlock | jvd1971 | Unlock | 3 | 16-08-10 23:47 |
T-Mobile problemen opgelost? | Guest-20190305175423 | Odido (T-Mobile) | 2 | 19-06-10 22:43 |
problemen pda.t-mobile.nl | onny0808 | Odido (T-Mobile) | 4 | 16-11-09 12:00 |
Problemen met mobile me | Rvl | iTunes | 0 | 15-11-08 11:14 |
T-Mobile SMS problemen | batumulia | Odido (T-Mobile) | 3 | 28-07-08 19:03 |
|
|