Hoe krijg ik telefoonnummers op duo sim van T-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 simkaarten (duo sim dus met hetzelfde nummer) bij Tmobile besteld en binnen. 1 gebruik ik in de iPhone (3G) en 1 wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik telefoonnummers op duo sim van T-mobile?
Ik heb 2 simkaarten (duo sim dus met hetzelfde nummer) bij Tmobile besteld en binnen. 1 gebruik ik in de iPhone (3G) en 1 wil ik in de auto gebruiken. Weet iemand hoe ik alle telefoonnummers op beide kaarten krijg?
Laatst gewijzigd door WDS001; 27-10-09 om 23:08. Reden: editknop in het bericht weggehaald. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
manier 1: weet niet of hij zeker werkt:
doe de 1e simkaart erin en importeer contacten van simkaart ( instellingen/mail, contacten en agenda/. manier 2: synchroniseer met een contactpersonen programma ( weet niet voor Mac OS ) en zet beide op je Mac en sychroniseer naar 1 kaart of iPhone.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile - Duo-sim maar geen 3G | ProMac | iPad algemeen | 17 | 25-08-10 14:57 |
Duo SIM van T-mobile dongle | cb005978 | iPad algemeen | 0 | 09-08-10 21:36 |
Duo Sim T-Mobile | Haagze sf2 | Odido (T-Mobile) | 31 | 29-07-10 09:15 |
iPhone: optie 'compleet' (o.a. Duo Sim) bestellen via T-Mobile | Grover | Odido (T-Mobile) | 4 | 01-11-09 20:52 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
|
|