iPhone: optie 'compleet' (o.a. Duo Sim) bestellen via T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van plan binnenkort een iPhone 3GS aan te schaffen via de T-Mobile website en daar kun je kiezen uit o.a. de volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone: optie 'compleet' (o.a. Duo Sim) bestellen via T-Mobile
Hallo,
Ik ben van plan binnenkort een iPhone 3GS aan te schaffen via de T-Mobile website en daar kun je kiezen uit o.a. de volgende extra optie: Citaat:
Groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Van de T-Mobile website:
"Duo Sim: een extra simkaart met hetzelfde nummer. Voor in de autotelefoon bijvoorbeeld." Een tweede simkaart voor in een andere telefoon en niet een andere simkaart erbij in jouw telefoon...
|
|||
|
|||
Krijg je 2 simkaartjes met hetzelfde nummer voor 2 telefoons
|
|
|||
|
|||
T mobile duo simkaart
Ik heb 2 simkaarten (duo sim dus met hetzelfde nummer) bij Tmobile besteld en binnen. 1 gebruik ik in de iPhone (3G) en 1 wil ik in de auto gebruiken. Weet iemand hoe ik alle telefoonnummers op beide kaarten krijg?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- eerst de nrs. op de simkaart van de telefoon die je in de auto gaat gebruiken. (als de nrs. op je iPhone staan zijn ze niet te importeren op een simkaart) - dan die eruit halen en in de iPhone doen en de nrs. importeren: instellingen mail, contacten, agenda importeer simcontacten Suc6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile - Duo-sim maar geen 3G | ProMac | iPad algemeen | 17 | 25-08-10 14:57 |
Duo SIM van T-mobile dongle | cb005978 | iPad algemeen | 0 | 09-08-10 21:36 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
Duo Sim T-Mobile | Haagze sf2 | Odido (T-Mobile) | 31 | 29-07-10 09:15 |
Hoe krijg ik telefoonnummers op duo sim van T-mobile? | ralphsturm | Odido (T-Mobile) | 1 | 27-10-09 22:07 |
|
|