Duo SIM van T-mobile dongle discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een IPAD 3G besteld die ik rond de 25e binnenkrijg. Nu heb ik voor mijn PC een T-mobile dongle met abo. Kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Duo SIM van T-mobile dongle
Ik heb een IPAD 3G besteld die ik rond de 25e binnenkrijg. Nu heb ik voor mijn PC een T-mobile dongle met abo.
Kan ik hiervoor ook een duo SIM krijgen? Tenslotte zit er in de dongle ook gewoon een SIM kaart met een een GSM nummer wat gekoppeld is. Ik zal waarschijnlijk praktisch nooit de dongle en de IPAD tegelijkertijd gebruiken. Jos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile - Duo-sim maar geen 3G | ProMac | iPad algemeen | 17 | 25-08-10 14:57 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
Duo Sim T-Mobile | Haagze sf2 | Odido (T-Mobile) | 31 | 29-07-10 09:15 |
iPhone: optie 'compleet' (o.a. Duo Sim) bestellen via T-Mobile | Grover | Odido (T-Mobile) | 4 | 01-11-09 20:52 |
Hoe krijg ik telefoonnummers op duo sim van T-mobile? | ralphsturm | Odido (T-Mobile) | 1 | 27-10-09 22:07 |
|
|