Voorwaarden T-mobile verander maar niet kunnen beeindigen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sparc Hallo, Wat ik niet snap is dat iedereen hier zit te wachten op een uitspraak van de OPTA over of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#81
|
|||
|
|||
Citaat:
Athans in mijn geval dus weet niet of jij het wel voor elkaar hebt gekregen roel? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#82
|
|||
|
|||
Hallo,
Nou ik blijf hun in mijn correspondentie gewoon elke keer meedelen dat ik niet akkoord ga met de tarief verhoging/wijziging in de voorwaarden. Zolang niet kunnen uitleggen waarom ze dit wettelijk zouden 'moeten' is er geen reden om akkoord te gaan. Als ze dit niet kunnen en ik niet akkoord ga, dienen ze op mijn verzoek de maximale kosten bijv. van 5 of 15 euro incl btw in zone 1 voor mijn contracten te handhaven. Willen of kunnen ze dit niet dan dienen ze mij aan te bieden dat ik mijn contracten vanaf 1 juli per direct kan ontbinden. Er kan vanalles beweerd worden, maar uiteindelijk dienen ze dit te doen. Het is niet een kwestie van 'of' maar van 'wanneer'. Grtzzzzz Roel... |
#83
|
|||
|
|||
We wachten maar even af wat de Opta uiteindelijk als oordeel geeft, dan pas ga ik contact met T-mobile opnemen hierover.
Het heeft eerder geen zin om tegen een niet jurist je gelijk proberen te halen. Als de Opta zwart op wit geeft dat ze moeten ontbinden dan pas maak je een goede kans. |
#84
|
|||
|
|||
T-Mobile heeft zichzelf gewoon lelijk in de vingers gesneden. Het klopt dus dat ze wettelijk verplicht werden om de limiet in te stellen (Europese regels). Echter ze wilden zich daar kennelijk niet aan houden. Opta heeft toen een termijn aangegeven waarin ze toch moesten voldoen en een dwangsom opgelegd als ze de wijziging niet doorvoerden. Niets aan de hand als ze direct een wijziging hadden doorgevoerd. Netjes 4 weken van te voren je klanten inlichten dat de overheid je dwingt de voorwaarden te veranderen.
Maar ze hebben zo getreuzeld dat ze pas op het allerlaatste moment de klanten konden informeren. Oei, oei daar gaat je vier weken termijn. Ik denk dat ze dit akkefietje aan hun zelf te wijten hebben. |
#85
|
|||
|
|||
Wordt een beetje ziek van T mobile ze willen contract niet ontbinden hoeft niet zeggen ze. Ze wachten op een uitspraak van de OPTA.
Slecht gebeuren bij T - mobile daar |
#86
|
|||
|
|||
Waar slaat dit echt op. Elk commercieel bedrijf zou zich zo lang verzetten tot ze écht niet anders kunnen. En dat is ook heel logisch, want 99% van alle mensen met een iPhone contract boeit het helemaal NIETS van welke voorwaarden er zijn veranderd, als ze maar kunnen opzeggen. Het lijkt mij dus van de kant van T-Mobile vrij logisch dat ze nog even volhouden.
|
#87
|
|||
|
|||
ja dat deed World Online ook maar het komt ze dan een stuk duurder te staan
|
#88
|
|||
|
|||
Hallo,
Waar heb je dit gehoord ? Telefonisch of per e-mail van T-Mobile. Mocht je dit per e-mail vernomen hebben wil je dit bericht dan copy/pasten hier ? In al mijn communicatie met T-Mobile heb ik hun nooit over een beslissing van de OPTA over al of niet het ontbinden van contracten horen spreken. Momenteel is het in principe is het nu alleen mogelijk te ontbinden via de geschillencommissie of door zelf een advocaat in te schakelen (als het een zakelijk geschil is).. Ik betwijfel echter dat veel mensen zo ver willen gaan.... |
#89
|
|||
|
|||
Staat op de OPTA website en telefonisch van T-Mobile
|
#90
|
|||
|
|||
Enige update?
|
#91
|
|||
|
|||
nope, gister nog niet
__________________
Als ik een vraag stel, zeg dan niet dat er een zoekfunctie is.Die heb ik dan al gebruikt! |
#92
|
||||
|
||||
|
#93
|
|||
|
|||
|
#94
|
||||
|
||||
hoi
bedankt ga het ff proberen.... Gr |
#95
|
|||
|
|||
onlangs mijn iphone in het water laten vallen, is nu op weg naar de reparatie maar ben bang dat ik niets vergoed krijg, ik wil dus graag van mijn abbo af zodat ik straks een iphone 4 kan halen. Maar kan ik (als de OPTA meewerkt) zonder mijn iphone nog (werkend) te hebben toch mijn abbo opzeggen?
ik weet dat er nog niets bekend is maar zodra het mogelijk is om op te zeggen zou ik het zeer op prijs stellen als iemand met wat (juridische) kennis een standaard brief kan maken hoe men zou moeten opzeggen |
#96
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je alleen opzeggen of korting krijgen als je helemaal geen dekking hebt thuis, geldt niet voor werk en onderweg, helaas je abbo afkopen doet T-Mobile niet aan. Je kunt het altijd proberen maar ik denk niet dat ze je dan uberhoudt nog willen aannemen als klant, als je juridisch gaat spelen.
|
#97
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb dit topic gevolgd, en ook ik ben in correspondentie met Tmobile. Ik heb inmiddels 4 x een afwijzing gekregen, en ben er nu klaar mee. Ik heb vandaag contact opgenomen met mijn rechtsbijstand, en deze wilde de mails hebben van Tmobile en gaan daar mee aan de slag. Ik denk dat dat de enige mogelijkheid is om door het welles/nietes spelletje van Tmobile heen te komen. Groetjes David |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
t-mobile voorwaarden gewijzigd. | martijndk1983 | Odido (T-Mobile) | 17 | 29-03-11 16:41 |
iPhone 4: Geactiveerd, maar niet kunnen unlocken | VChrisNL | Unlock | 8 | 22-08-10 03:05 |
beeindigen abonnement T-Mobile | Annapo | Odido (T-Mobile) | 8 | 06-10-09 20:59 |
Wel 3G maar niet kunnen bellen | Zenox | Odido (T-Mobile) | 4 | 13-09-09 17:46 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
|
|