Nieuwe IPhone met T-mobile krijg ik niet aan de praat discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen microsim. gewoon pre-paid sim van Vodafone welk prog moet ik downloaden om het aan de slag te krijgen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen microsim.
gewoon pre-paid sim van Vodafone welk prog moet ik downloaden om het aan de slag te krijgen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Gewoon in een oude telefoon duwen, pincode erafhalen, en terugstoppen in je iPhone?
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan..
Jammer dat ik geen plaatje kan uploaden om te laten zien maar dit krijg ik: De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund. Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen woden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart Onder apparaten staat iPhone en geen mapjes. Weet ook eigenlijk niet precies welke versie ik heb herstelt: ik dacht 4.1 (maar waar kan ik dat terug lezen)? |
|
||||
|
||||
Dit klinkt eerlijk gezegd als een sim-lock.
|
|
|||
|
|||
Dus hij staat op SIM-lock? Hmmm.. Dan is het me gelukt om naar fabrieksinstellingen te zetten. (terwijl hij wel nieuwe versie ging updaten 4.(1) of zo.
1. Aangezien ik niet precies weet welke versie ik heb: hoe kom ik dat te weten en welk programma moet ik downloaden om hem sim-lockvrij te maken? 2. Ik heb gister PwnageTool_3.1.4 dmg en PwnageTool_4.0.1dmg gedownload. Snap er niet veel van. Is dit een goed programma? 3. Is het verstandig om naar T-mobile/providerwinkel te gaan? 4. De gast van wie ik hem kocht zei dat hij in doos al sim-lockvrij was. (denk dan nu dat voordat hij in de doos in Belgié sim-lockvrij is gemaakt). Klopt dat? 5. Op mijn schermpje van iPhone staat: Insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone. Mijn SIM Vodafone pre-paid PIN code heb ik uitgeschakeld op oude telefoon. Maar dan krijg ik dus melding: De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund. Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen woden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart. Dus heb het idee dat hij gewoon SIM-lock vrij gemaakt moet worden en dan pas via iTunes geactiveerd kan worden. Toch? Joël |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Krijg iPhone niet aan de praat na update 3.1 | Sonett24 | Jailbreak | 2 | 04-10-09 13:51 |
Krijg internet niet aan de praat met mijn HI abbonoment. | Marc Rosjé | Overige providers Nederland | 29 | 22-05-09 13:28 |
krijg iPhone 3G 16GB niet aan de praat !! | redfoot | iPhone algemeen | 15 | 31-03-09 15:24 |
Krijg de iphone niet meer aan de praat! | OOOH | iPhone algemeen | 9 | 18-01-09 15:09 |
krijg iphone 1.02 niet meer aan de praat | langejan | Unlock [archief] | 5 | 01-12-07 16:46 |
|
|