Klopt de dekkingskaart van T-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop niet dat de kaart klopt want dan zit ik mooi zonder 3G in Zaltbommel...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik hoop niet dat de kaart klopt want dan zit ik mooi zonder 3G in Zaltbommel
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij valt het bereik op de iPhone 4 echt enorm tegen. Thuis valt ie regelmatig weg en en heel af en toe heb ik volledige 3G gehad maar dat was na 10 seconden weer voorbij.
Is de dekking van T-Mobile dan echt zo slecht? Of ligt het mss aan de antenne van de iPhone 4?? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb een tweet gestuurd naar T-Mobile, ze zeggen dat als er op de kaart staat dat er geen dekking is, dat die er dan ook echt niet is. De kaart is up-to-date zeggen ze...
|
|
|||
|
|||
Zou je ook informatie kunnen geven over 7076? Ondanks dat we 2km van een mast zitten is het ontvangst bar slecht
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen weekend een Iphone 4 aangeschaft. In huis is T-mobile een drama (postcode 3319). Als ik mijn iphone vastheb kan ik niet eens bellen. Als ik mijn Kpn sim erin doe heb ik zelfs overal in huis 3g.
Ik heb zojuist klantenservice gebeld. Men geeft aan dat er een antenne probleem is met de Iphone. Wat ik wel wist. Ik heb gevraagd welke verantwoording T-mobile hier inneemt? Ik word straks teruggebeld, er wordt eerst intern overlegd. Ik bedoel anno 2010 moet je toch instaat om binnen te kunnen bellen. Misschien kunnen ze dat nieuwe spotje veranderen in "ik kan Hier bellen" Ik ben benieuwd. Ja de bumper komt pas over een maand. |
|
|||
|
|||
in zuid brabant op de camping altijd belgie netwerk
|
|
|||
|
|||
De kaart klopt niet, in mijn regio geeft die aan dat ik 3G bereik heb maar dit is niet zo.
|
|
||||
|
||||
Vind het zo wie zo wel zwak van t-mobile om de klanten zo in de kou te laten zitten...
Hier is de dekking ook heel slecht wat 3g bedreeft en in Deest waar ik werk is alleen het gsm netwerk redelijk, geen 3g. Wat op de kaart van t-mobile staat klopt zeker niet, hoop dat hier wel,wat verandering inkomt... Had toch iets meer verwacht toen ik overstapte naar t-mobile |
|
|||
|
|||
Ik haal vandaag voor €6,95 een prepaid kaart van T-Mobile. Hiermee kan ik prima checken hoe het bereik bij mij thuis en bij mij in de regio is. Aan de dekkingskaart heb je, in mijn ogen, niet zo veel.
|
|
||||||||
|
||||||||
Sorry voor lang uitblijven van mij reactie, ik was op vakantie
Citaat:
3G/Hsdpa is matig buiten, binnen slecht tot helemaal niet Mast staat 1 km van jou af, antenne's staan 1 op 120 2 op 220 op 3 op 310 graden, met een dodehoek tussen de 10 tot met 50 graden kompas gradens dus een dodehoek van 40 graden Kpn bereik Gsm, 3G/Hsdpa buiten en binnen goed Citaat:
De mast die in het dorp staat heeft de antenne's staan 1 op 90 2 op 170 3 op 350 graden, een dodehoek van 60 graden, tussen de 230 tot met 290 kompas gradens Ten westen van het dorp al snel slecht tot helemaal geen Gsm bereik in de bossen en bij de grens buiten en binnen Ten westen van het dorp al snel slecht tot helemaal geen 3G/Hsdpa bereik in de bossen en bij de grens buiten en binnen Het heeft met de antenne af stelling te maken Kpn Gsm, 3G/Hsdpa bereik is goed in het dorp, ten westen, noorden, oosten, zuiden buiten en binnen 3G/Hsdpa in de bossen matig Vodafone Gsm bereik is goed in het dorp, ten westen, noorden, oosten, zuiden buiten en binnen Citaat:
Citaat:
Inderdaad de antenne's staan 1 op 50 2 op 170 3 op 300 graden, met een dodehoek van 10 graden tussen 230 tot met 240 kompas gradens, 10 graden lijkt weinig maar hoe verder weg je gaat hoe breder hij wordt Goed bereik met Gsm en 3G/Hsdpa in jou wijk buiten en binnen In een deel in het westen van de wijk heeft matig Gsm bereik buiten, binnen slecht tot helemaal niet In een deel in het westen van de wijk heeft slecht 3G/Hsdpa bereik buiten, binnen helemaal niet Kpn Gsm 3G/Hsdpa bereik is goed buiten en binnen Citaat:
Zaltbommel 3G/Hsdpa 1 mast staat op 2,1 km 2 de staat op 2,3 km van Zaltbommel aan de noord en zuid rand en buiten Zaltbommel heb je wel goede 3G/hsdpa dekking buiten en binnen wat meer Zaltbommel in wordt het 3G/Hsdpa bereik al snel slecht tot helemaal niet buiten en binnen Voorlopig komt er geen verbetering Dat is niet normaal als je in Zaltbommel woont en een iphone hebt zonder 3G Ik zou zeggen bellen KS T-Mobile, en vragen naar een oplossing, en blijven bellen of abonnement opzeggen als ze hun belofte niet naar kunnen komen Kpn, Vodafone hebben in Zaltbommel beide goed 3G/Hsdpa bereik buiten en binnen Citaat:
In Gendringen overal Gsm, 3G/Hsdpa goed buiten en binnen de mast in het dorp, de antenne's staan 1 op 40 2 op 160 3 op 280 kompas gradens en heeft geen dodehoek In Ulft is niet overal goed Gsm, 3G/Hsdpa bereik dit komt door de dodehoeken bij deze antenne's de mast in Ulft antenne's staan op 1 90 2 op 230 3 op 320 kompas gradens, deze mast heeft 2 dodehoeken 1 tussen 20 tot met 40 graden een dodehoek van 20 graden, 2 de tussen 150 tot met 170 graden ook een dodehoek van 20 graden In de dodehoeken is geen bereik het moet van een andere mast komen die verder weg staat Citaat:
Gsm, 3G/Hsdpa bereik is in wijk is overal goed buiten, binnen soms matig midden in de wijk Kpn staat op 20 meter Gsm, 3G/Hsdpa bereik is in wijk is overal goed buiten, binnen soms matig in het westen en oosten van de wijk Citaat:
In de dodehoeken is geen bereik het moet van een andere mast komen die verder weg staat In Ewijk staat een 3G/Hsdpa mast gericht op 1 op 0 2 op 120 3 op 240 kompas gradens en heeft geen dodehoek Overal Gsm, 3G/Hsdpa bereik in Ewijk en West Beuningen en de smalle rand van Oost Beuningen buiten en binnen goed In midden Beuningen buiten matig 3G/hsdpa in Oost Beuningen slecht tot helemaal geen 3G/Hsdpa, binnen in Midden Beuningen slecht tot helemaal niet 3G/Hsdpa, in Oost Beuningen binnen helemaal geen 3G/Hsdpa In Deest staat een 3G/Hsdpa op 4,2 km in druten Er staan wel plannen om de mast op 2,3 km uit te breiden met 3G/Hsdpa waar nu het Gsm bereik vandaan komt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gevolg ontbinding van het contract. Nog even voor al die mensen die beweren dat ontvangst met de ip4 slecht is: probeer eens een andere provider!
|
|||
|
|||
Citaat:
1 mast met Gsm 1800, antenne's staan op 1 0 2 op 150 3 op 270 kompas gradens, deze mast heeft 1 dodehoek tussen 60 tot met 90 graden een dodehoek van 30 graden Er staan wel plannen om deze mast uit te breiden met 3G/Hsdpa, dat staat niet op de dekkings kaart, T-Mobile zelf gebruikt een andere dekkings kaart bij T-Mobile Beheer Buiten het dorp Nistelrode matig tot goed 3G/Hsdpa bereik buiten, binnen matig tot slecht bereik In het dorp Nistelrode snel slecht tot helemaal geen 3G/Hsdpa bereik buiten, binnen snel helemaal geen 3G/Hsdpa bereik Gsm bereik is buiten het dorp Nistelrode goed buiten en binnen in het dorp Nistelrode goed buiten, binnen matig tot goed Kpn, Vodafone Gsm, 3G/Hsdpa Buiten het dorp Nistelrode en in het dorp Nistelrode overal goed buiten en binnen |
|
|||
|
|||
Ter info: het ligt er niet altijd aan hoe ver je van een paal woont....
de T-Mobile paal staat hier zowat om de hoek op 1 km afstand. Moet ik goede dekking hebben volgens TM en hun kaart. Ze vergeten alleen dat er een heel bos tussen zit... maar dat is niet alleen bij TM hoor, ik heb 5 streepjes nog nooit op mijn mobiel zien verschijnen, ook niet van KPN en/of Vodafone en welke provider dan ook....1-2 streepjes is de max en daar zijn we al heel blij mee..... |
|
|||
|
|||
@hcblids: kun je ook eens kijken voor 5981AP 3G bereik is hier erg slecht
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben het er niet mee eens dat de dekking rond postcode 3851 zowel binnen als buiten goed zou zijn, woon zelf in dit gebied en heb met regelmaat geen bereik of zelfs geen service, terwijl ze bij T- mobile beweren dat de mast nog geen 500 meter van mijn huis staat. Zou dus goed nadenken als je abbo bij T- mobile neemt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
In de dodehoek is geen bereik met die mast het moet van een andere mast komen die verder weg staat Citaat:
Ruw gezien op 3851 is de Gsm, Gprs dekking goed bij het station en west en noord ermelo buiten en binnen, centrum en zuidoost ermelo matig tot slecht buiten, binnen centrum slecht, zuidoost ermelo slecht tot helemaal niet, door veel bos kan de dekking nog slechter uit vallen 3G/Hsdpa is goed binnen en buiten bij het station en west ermelo, meer ermelo in al snel bij het centrum slecht tot helemaal geen bereik, bij de bossen en er na slecht tot helemaal geen bereik buiten Meer ermelo in al snel bij het centrum helemaal geen bereik, tot bij de bossen en ook er na binnen geen bereik komt verlopig geen verbetering |
|
|||
|
|||
zou je voor mij kunnen kijken wat de dekking is op postcode 5541 ta
|
|
|||
|
|||
Citaat:
3G heb ik nog nooit gezien op mijn phone. Gelukkig dat ik zelden op de gsm gebeld wordt want de verbinging, als hij er is, wordt steeds verbroken maar een mens heeft wat over voor een iPhone hè. Thuis gebruik ik dan maar gewoon de vaste lijn. Laatst gewijzigd door Ashcat; 06-09-10 om 09:02. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het aantal kompas gradens zegt me niet zo veel, ik kijk alleen waar mijn verbinding goed of niet goed was. In Nistelrode, zowel binnens- als buitenshuis heb ik nog nooit 3G mogen gebruiken. Zodra ik de snelweg op kwam was de 3G verbinding in orde. Storend is als je een voicemail krijgt ( 2 uur later) dat je een oproep gemist heb, terwijl je naast de foon zat. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Factuur T-mobile klopt niet! | marcelraps | Odido (T-Mobile) | 11 | 15-12-10 18:31 |
Klopt de indicatie levertijd bij T-mobile? | domsel | Koopinformatie Nederland | 1 | 25-08-10 18:30 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|