Klopt de dekkingskaart van T-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik overweeg sterk om een iPhone 4 aan te schaffen, met T-mobile abonnement. Om te controleren of T-mobile wel dekking biedt op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klopt de dekkingskaart van T-mobile?
Beste mensen,
Ik overweeg sterk om een iPhone 4 aan te schaffen, met T-mobile abonnement. Om te controleren of T-mobile wel dekking biedt op de plaatsen waar ik kom, heb ik naar de dekkingskaart gekeken op de website van T-mobile. Mijn vraag: is die dekkingskaart betrouwbaar? Vooral m.b.t. gewoon GSM bellen? Wat zijn jullie ervaringen? Alvast bedankt voor jullie antwoord. Wim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo Wim
Ik kan het voor je naar kijken, waar T-Mobile Gprs en Hsdpa masten heeft staan en waar nieuwe geplaatst worden of uitgebreid worden Daar voor heb ik wel de postcode's nodig van de plaatsen om het naar te kijken Gr Riccardo |
|
||||
|
||||
@hcblids ik zou dit erg graag willen weten van 3742, of kan je vertellen waar we dit moeten zien
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Over die dekkingskaart heb ik ook een vraagje, er staat dekking 3g en dekking 3g binnen 3 maanden.
Over die 3 maanden gaat mijn vraag, dat staat er nl. al ong. een jaar. Die dekking die daar staat aangegeven, geldt die al? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kaart klopt NIET. In mijn postcode gebied (1423) moet volgens deze kaart dekking zijn op alle freq's. Helaas in huis geen 3G ontvangst en zelfs gsm valt soms weg. |
|
|||
|
|||
Die kaart klopt niet echt nee. Ik moet ook binnenshuis 3G hebben, heb dit alleen op de zolder. In woonkamer en de rest wel 4 tot 5 bars GPRS.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Op 3742 staat 1 aan de tromplaan met 1800 MHz en Egsm 900 MHz en in 27-08-2009 uitgebreid met 3G/Hsdpa Gsm, Gprs dekking is goed binnen en buiten Hsdpa dekking op 3742 is goed Hsdpa dekking is nog niet goed in heel baarn, de verbetering komt binnen 1 a 2 maanden Citaat:
3G/Hsdpa is goed binnen en buiten bij het station, meer ermelo in alleen buiten goed soms zelfs matig, komt verlopig geen verbetering Op 3852 is Gsm, Gprs dekking goed buiten tot matig, binnen matig tot slecht, woord binnen een 1 maand verbeterd 3G/Hsdpa is matig, slecht tot helemaal niet buiten, binnen slecht tot helemaal niet, woord binnen een 1 maand verbeterd Op 3853 is Gsm, Gprs dekking goed binnen en buiten 3G/Hsdpa is goed binnen en buiten Citaat:
Over 3 maannden weet ik niet, lijkt mij dat het toch moet veranderen Citaat:
Op die mast zit 3G 2100 MHz en Gsm 1800 MHz, wordt binnen 2 tot 3 maanden uitgebreid met Egsm 900 wat het bereik verbeterd Laatst gewijzigd door Blids; 19-08-10 om 23:02. |
|
|||
|
|||
@hcblids: bedankt voor je reactie. Als je zegt 'wordt binnen een maand verbeterd', mag ik dan concluderen dat over een maand het bereik in 3852 goed binnen en buiten zal zijn?
Ik vind het nog wat te onzeker om een abbo af te sluiten. Ik ga, denk ik, een simlockvrije telefoon voorzien van een prepaykaartje van T-mobile om het een en ander eens te testen... |
|
|||
|
|||
En voor mijn postcode?
Vorig jaar bij een t-mobile winkel langsgeweest om te kijken of de dekking bij mij ok was. De kaart die t-mobile zelf heeft bleek een andere dan degene op internet en ik kreeg het advies geen abonnement te nemen.
Ik ben benieuwd hoe het nu is voor 3451ZR. Groet, wickedme |
|
|||
|
|||
@hcblids: zou je misschien voor mij ook even willen kijken voor de postcode 5575?
Ik heb daar een vakantiehuis en ben van plan om over te stappen naar een andere provider. T-Mobile heeft wel bereik hier, soms zelfs 4 streepjes maar zodra ik ga bellen valt alles weg... Als er nu binnen korte tijd een verbetering komt kan ik gewoon bij T-Mobile blijven. Ik heb voor de rest geen problemen met het bereik alleen op postcode 5575 dus Alsvast bedankt! |
|
||||
|
||||
@hcblids thnks man gprs heb idd overal op 3742 maar hsdpa amper, heb ook problemen met de laptop en t-mobile zakelijk.
ach nog 1 a 2 mnd wachten en dan moet het beter zijn. |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag maar eens voor 5 euro een prepaypakket van T-mobile gekocht om te testen. Tot nu toe heb ik overal in huis goed bereik met een oud koelkastje van een mobiel... Het valt nog mee dus.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vraagje: hoe komt het dat de ontvangst van t-Mobile binnen vaak minder is terwijl dat met Vodafone of KPN niet zo is??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hmm... ik heb het kennelijk niet duidelijk gesteld want ik lees het antwoord hierboven echt niet..... Ik snap wel dat de afstanden c.q. hoeveelheden veel te maken hebben met de ontvangst maar als er nou een KPN en een Vodafone en een T-Mobile paal naast elkaar staan, hoe komt het dan dat je bij de een WEL BINNEN kan ontvangen en bij de ander niet? Buiten zijn ze op dezelfde afstand wel te ontvangen. Het gaat dus echt over de ontvangst in huis. Ik vroeg mij af waarom alle providers niet hetzelfde systeem van zendmast hadden. Of is dat een te technische vraag? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Factuur T-mobile klopt niet! | marcelraps | Odido (T-Mobile) | 11 | 15-12-10 18:31 |
Klopt de indicatie levertijd bij T-mobile? | domsel | Koopinformatie Nederland | 1 | 25-08-10 18:30 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|