Klopt de dekkingskaart van T-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bverp Ik haal vandaag voor €6,95 een prepaid kaart van T-Mobile. Hiermee kan ik prima checken hoe het bereik bij mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Slechte dekking. Hierover heb ik contact gezocht met T-Mobile en zij bevestigen dit. Binnen 3 maanden moet het opgelost zijn.
De keuze voor T-Mobile wordt in mijn ogen alleen maar makkelijker. T-Mobile heeft problemen maar het kan alleen maar beter worden. Als je kijkt naar Vodafone waar je straks een datalimiet hebt en boven de 250mb 10 euro moet betalen voor iedere 1gb en waar ze niet meer per seconde maar per minuut gaan afrekenen weet ik niet meer zo zeker dat ik nog wil verlengen bij Vodafone. En waarom zou ik in huis 3G willen hebben? In huis gebruik ik veel liever mijn Wi-Fi verbinding. Dus ik denk er serieus over over om toch maar de sprong naar T-Mobile te maken. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord, ik denk ook serieus over de sprong naar T-Mobile in verband met de iPhone 4 en ik vind de datalimiet en minuut afrekening zwaar waardeloos!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Druk er toch een KPN sim in man, scheelt je een hoop geklier. |
|
|||
|
|||
En waar kun je aan een simlock vrije iPhone 4 met KPN abonnement komen? Voor een normale prijs dan (ca 170 euro).
|
|
||||||
|
||||||
Citaat:
2G/Gprs binnen het dorp goed buiten een binnen 2G/Gprs buiten het dorp goed buiten een binnen 3G/Hsdpa goed Zins 15-07-2010 3G/Hsdpa binnen het dorp goed buiten een binnen 3G/Hsdpa buiten het dorp goed buiten een binnen In Reusel centrum staat 1 mast met 4 sectoren op 500 meter van jou postcode, gericht op 1 op 70 2 op 160 3 op 250 4 op 340 kompas gradens met geen dodehoeken Citaat:
Er staat een mast langs de snelweg op 1.07 km van jou postcode met egsm 900 gsm 1800 en 3G/hsdpa zins 23-12-2009, gericht op 1 op 90 2 op 130 3 op 210 4 op 300 kompas gradens met een dodehoek tussen de 0 tot m met 30 graden, een dodehoek van 30 graden, je zit in de dodehoek van die mast ook het dichte bos hebt je er door geen ontvangst van Er staat een mast lang het spoor met 3 sectoren op 1.26 km van jou postcode met egsm 900, gsm 1800 en 3G/hsdpa zins 31-12-2009, gericht op 1 op 0 2 op 100 3 op 270 kompas gradens, heeft 1 dodehoek tussen de 160 tot m met 210 graden, een dodehoek van 50 graden, je zit in de dodehoek van die mast hebt er geen ontvangst van Er staat een mast met 3 sectoren op 2.27 km van jou postcode met gsm 1800 en 3G/hsdpa zins 10-12-2009, gericht op 1 op 0 2 op 120 3 op 240 kompas gradens, heeft geen dodehoeken, het ontvangst voor jou postcode komt van deze mast 2G/Gprs buiten goed tot matig, binnen slecht tot helemaal geen bereik 3G/Hsdpa buiten matig, binnen helemaal geen bereik Kpn mast staat met 3 sectoren op 890 meter van jou postcode, gericht op 1 op 0 2 op 120 3 op 240 kompas gradens, heeft geen dodehoeken met alleen 3G/Hsdpa zins 09-12-2008, door van uit het open gebied buiten en binnen goed bereik Vodafone mast staat met 3 sectoren op 860 meter van jou postcode ,gericht op 1 op 110 2 op 230 3 op 3500 kompas gradens, heeft geen dodehoeken met gsm 900 en 3G/Hsdpa zins 10-03-2007, door van uit het open gebied beide buiten en binnen goed bereik Oude orange mast met 3 sectoren op 640 meter van jou postcode met gsm 1800 en 3G/Hsdpa uit gezet op 10-12-2008 de antenne,s zitten er nog steeds in Citaat:
De informatie van T-Mobile klopt niet 3G/Hsdpa mast zins 06-12-2006 staat aan de zevenbergseweg bij de kartbaan berghem op 3,98 km van de veerstraat 3G/Hsdpa mast zins 16-12-2009 staat aan kerkstraat in heesch op 4,37 km van de veerstraat 3G/Hsdpa mast zins 03-09-2007 staat aan de bitswijk, rondweg in uden op 4,74 km van de veerstraat de rest staat verder weg Er staat wel een gsm 1800 mast aan de oud menzel tussen menzel op 1,29 km van de veerstraat, slecht tot geen bereik binnen, matig bereik buiten, dat verklaard ook de de gemiste oproep en de voicemail Ik zie dat orange in 2006 als éénige 3G/Hsdpa had in Nistelrode Oude orange mast met 3 sectoren aan de loo, schaijksedreef op 950 meter van de veerstraat met gsm 1800 en 3G/Hsdpa uit gezet op 21-12-2008 de antenne,s zijn verwijderd op 03-02-2010, orange stroom kast staan er nog steeds Citaat:
3G/Hsdpa in weert overal goed buiten, binnen goed tot matig, dekking van de 3G/Hsdpa is erg goed in weert Test het voor de zekerheid zelf met t-mobile simcard, om te kijken hoe je het zelf ervaart Citaat:
Gsm, Gprs dekking binnen ermelo goed buiten, binnen matig tot helemaal geen bereik 3G/Hsdpa is goed binnen en buiten bij het station, meer ermelo in alleen buiten goed soms zelfs matig, binnen helemaal niet komt verlopig geen verbetering Citaat:
3G/Hsdpa een bij staverden is goed buiten, goed binnen, 3G/Hsdpa verbeterd bij staverden Ermeloseheide en bos 3G/Hsdpa slecht tot helemaal geen bereik buiten, binnen geen bereik komt verlopig geen verbetering Op 3853 is Gsm, Gprs dekking goed binnen en buiten 3G/Hsdpa is goed binnen en buiten 3G dekking is tussen 1 km naar harderwijk tot 1 km voor putten slecht, uitgezonderd station ermelo en veldwijk gebied In putten is de 3G/Hsdpa dekking veel beter dan ermelo, alleen bij station putten kan het beter Laatst gewijzigd door Blids; 07-10-10 om 03:03. |
|
|||
|
|||
erg ingewikkeld hoor maar hier
Zwartebergendreef 1 5575 XP Luyksgestel 000000 gewoon Belgisch netwerk kan ik voor al die gesprekken en internet met m'n 3GS compensatie krijgen |
|
|||
|
|||
Woon op Ameland. Helemaal een hel.
T-mobile zegt al een jaar van : ja meneer het bereik wordt binnen 3 maanden opgelost. Heb nu een kortgeding gewonnen waardoor ik tot 1 mei gratis kan bellen en internetten. postcode 9163 en 9164 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zowiezo een twitter sturen naar de T-Mobile webcare met de omschrijving van het probleem Probleem melden bij Dekkingsvragen T-Mobile Klantenservice bellen, het probleem voor leggen, en blijven bellen tot het probleem is opgelost suc6 Citaat:
Dicht dichtbezijnde 3G/Hsdpa mast zins 11-05-2010 met 3 sectoren staat bij marrum, nijkerk (dat is ook eenige mast daar) staat op 14,50 km van 9163 9164, zowiezo te ver weg voor ontvangst er van Terscheling heeft wel 3G/Hsdpa dekking in west-terschelling zins 01-08-2010 met 2 sectoren, de mast staat bij willemzeevaart school op 37,44 km van postcode 9163, 9164 Eind van het jaar gaat T-Mobile beginnen met uitbreiden op ameland, nu wordt er 1 getest op west ameland, er worden 2 bestaande masten uitgebreid met 3G/Hsdpa, en Egsm 900 mogelijk ook maar dat is nog niet zeker De mast bij 9163, 9164 aan de noordwal 3 sectoren heeft alleen Gsm 1800, gericht op 1 op 70 2 op 250 3 op 340 kompas gradens, heeft 1 dodehoek tussen de 190 tot m met 130 graden, een dodehoek van 60 graden, je zit in de dodehoek van die mast hebt er geen ontvangst van |
|
|||
|
|||
Iedereen die dit leest!
De dekkingskaart van T-Mobile is nep, in heel het land klopt er niks van T-Mobile gebruikt binnen haar systeem wel de goede dekkingskaart ALLEMAAL OPPASSEN als je een abonnement of een Iphone neemt met T-Mobile TEST eerst goed met een beltegoed sim of de DEKKING GOED IS van GSM, 3G/HSDPA!!! Laatst gewijzigd door Blids; 18-10-10 om 20:02. |
|
||||
|
||||
Wow, hcblids!
Ik bel nu met Vodafone maar wil overstappen naar T-Mobile. Ik woon op het platteland in postcodegebied 1766 (GE). Gezien mijn werk móet ik thuis bereikbaar zijn. Vodafone laat te wensen over, regelmatig vrijwel geen bereik en daardoor wegvallen van gesprekken - bijzonder vervelend wanneer ik klanten aan de telefoon heb. If you could enlighten me... |
|
|||
|
|||
Dekking T-Mobile
Ook het liegen van T-Mobile over 3G dekking (en GSM dekking) zo beu? Vul op deze kaart in waar de dekking ontbreekt:
http://bit.ly/bRoAjc Edit: url kwam niet op de juiste subpagina uit Laatst gewijzigd door laptopleon; 08-11-10 om 16:44. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn gebied is vreselijk slecht bereikbaar, niet enkel door T-Mobile maar die is wel het slechtste. Ik heb bijna alle providers gehad! |
|
|||
|
|||
De URL kwam niet op de juiste subpagina, nu wel. Log in met je Google account om info toe te voegen.
http://bit.ly/bRoAjc Laatst gewijzigd door laptopleon; 08-11-10 om 16:45. |
|
|||
|
|||
Bij 3 telefoonwinkels in tussen Hoorn en Purmerend geven ze allen aan dat het bereik in Noord Holland uitermate slecht is en je alleen met T-mobile wat kan bereiken als je thuis ook slecht bereik hebt. Of te wel. Garantie tot aan je voordeur.
|
|
|||
|
|||
@hcblids: Kun je eens opzoeken hoe de 3G dekking is voor postcodes 5301ZM en 5301DC. 3G verbinding is nogal wisselvallig (vaker geen dan wel). Dank u.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De T-Mobiel kaart is niet te vertrouwen veel te 'positief'. Dus je kan het feitelijk niet opzoeken. Je kan het hooguit aan je buurman vragen die een Tmobile abo heeft of zelf de moeite nemen om eerst een cheapo tm simkaartje te nemen en het wiel weer opnieuw zelf uitvinden. |
|
|||
|
|||
Duhh
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou je aub willen kijken hoe het met de postcode 1788HK zit en of er nog uitbreidingen gepland staan? Bvd Cheers, |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Factuur T-mobile klopt niet! | marcelraps | Odido (T-Mobile) | 11 | 15-12-10 18:31 |
Klopt de indicatie levertijd bij T-mobile? | domsel | Koopinformatie Nederland | 1 | 25-08-10 18:30 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|