Klopt de dekkingskaart van T-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laptopleon Daar gaat het nou net om @JornZ De T-Mobiel kaart is niet te vertrouwen veel te 'positief'. Dus je kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens kan ik er wel het volgende over zeggen, de GSM ontvangst (zonder 3G) is in mijn postcode gebied prima. Alleen de 3G is wat wisselend, toch verbazingwekkend aangezien we niet ver van de A2 wonen. Verder reis ik met de trein naar Utrecht en is er op het grootste deel van het traject wel 3G beschikbaar. Valt me vooral op dat de 3G verbinding op Utrecht Centraal volle balkjes heeft maar bijna niet werkt! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De meeste mensen hebben een iPhone met een 2-jarig contract. Zeg maar 24 maanden * € 30 = 720 en wat je dan nog bijbetaalt voor leveringskosten, extra geheugen iPhone. Zit je al gauw op 1000 euro en dan moet je nog binnen je belbundel van 150 minuten blijven.
Voor 13 euro heb je bij datzelfde T-Mobile een abonnement zonder meegeleverd toestel, oftewel een SIM-only abonnement van 300 belminuten. Kortom je betaalt stevig voor je iPhone en het 3G abonnement. Nou, dan mag je ook verwachten dat er een 3G netwerk is, nietwaar? |
|
|||
|
|||
Citaat:
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Zou je voor mij aub ook eens willen kijken?
Postcode 2082 alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Dekkingskaart is één grote leugen. Bij 3G staat op ameland binnen 3 maanden. Dat staat er al 2jaar en 1 maand nu. Dus ik zou er heel weinig van geloven.
|
|
|||
|
|||
Bij mij in huis heeft T-Mobile als enige goede ontvangst dus ik neem over een paar maanden, aan het eind van mijn 2-jarige abo, een abonnement bij ecofoon.nl, die gebruikt namelijk hetzelfde netwerk maar dan help ik die oplichters van een T-Mobile tenminste zo min mogelijk.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Factuur T-mobile klopt niet! | marcelraps | Odido (T-Mobile) | 11 | 15-12-10 18:31 |
Klopt de indicatie levertijd bij T-mobile? | domsel | Koopinformatie Nederland | 1 | 25-08-10 18:30 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|