//

Legale unlock door T-Mobile

Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb me hier een poosje niet mee bezig gehouden omdat ik het nogal druk had.. Maar heb hier nog een iPhone 3G liggen (met simlock ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 20-10-09, 00:21
Sjef Sjef is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Ergens in Zeeland
Berichten: 43
Standaard

Heb me hier een poosje niet mee bezig gehouden omdat ik het nogal druk had.. Maar heb hier nog een iPhone 3G liggen (met simlock van T-Mobile) die ik al lang had kunnen verkopen. Maar wil hem wel eerst simlockvrij maken.

Maar als ik het zo eens lees hier heb ik dus behalve het telefoon- en IMEI-nummer niks nodig? Heb namelijk de originele kassabon van het toestel liggen met ook een telefoonnummer erbij.. Morgen maar eens proberen en kijken wat het oplevert..
__________________
 iPhone 5S 16GB (White)  iPad Mini Retina Wi-Fi 32GB (White) 
 MacBook Pro 13"  Apple TV 2 
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 20-10-09, 11:25
Emile86 Emile86 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

Hoi allemaal,

omdat ik geen twee jaar aan T-Mobile vast wil zitten heb ik een iPhone 3GS 32GB uit Canada laten opsturen door mijn broer voor omgerekend ongeveer 550 euro. Helaas moest ik daar al importkosten over betalen dus was ik helemaal niet meer goedkoper uit. Plus het feit dat er software versie 3.1 met baseband 05.11.07 op zit, waar ik had gehoopt op een lagere versie die wel al te unlocken is. Hij is namelijk gesimlocked voor Fido (Canada).

Nou is mijn vraag, is deze iPhone ook te unlocken via T-Mobile unlock service? Ik ken wel iemand met een T-Mobile abonnement namelijk, of desnoods koop ik wel 120 euro aan beltegoed.
Is er anders nog enige andere manier? Ik begin namelijk vrij hopeloos te worden, want het ziet er niet naar uit dat er binnenkort een 05.11.07 unlock vrijkomt door het DEV team...

Groet,

Emile

ps heb al contact gehad met FIDO uit Canada en zij unlocken hem niet...
  #383  
Oud 20-10-09, 11:29
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

T-Mobile gaat deze niet voor je unlocken. Telefoon is niet via hun aangeschaft en IMEI komt niet in hun bestand voor. Je kan wel doen alsof het er eentje is van T-Mobile. Gewoon bellen en zeggen dat je hem geunlocked hebt en dat je hem gekocht hebt van iemand die T-Mobile had.
Maar goed kans dat ze in de computer zien dat deze geen t-mobile lock heeft (via imei) en dat het dan niet gaat.
  #384  
Oud 20-10-09, 18:56
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Als je een tmobile contract hebt mag je me even pb'en, zo niet heb je op dit moment geen enkele kans.
Er komt binnenkort ongetwijfeld een software-matige simunlock, daar zou je evt op kunnen wachten?
  #385  
Oud 23-10-09, 17:07
Rsport20 Rsport20 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

Net even met het nummer gebeld en perfect geholpen.
Perfecte service daar en geen wachtrijen o.i.d.
  #386  
Oud 26-10-09, 22:12
Queiros Queiros is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Almere
Berichten: 9
Standaard

hallo iedereen ik heb ook een 3gs 3.1 t-mobile gekocht via marktplaats.
ik heb de telefoon nummer waar deze telefoon gekkopelt is.
ik weet dat de eerste eigenair hem via de bedrijf heeft gekocht.
als ik t-mobile belt en geef ik de telefoon nummer en de imen en zeg ik dat van de bedijf denk denk jullie dat ze nog gaan vragen naar de adres etc etc
  #387  
Oud 26-10-09, 22:13
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Queiros Bekijk bericht
hallo iedereen ik heb ook een 3gs 3.1 t-mobile gekocht via marktplaats.
ik heb de telefoon nummer waar deze telefoon gekkopelt is.
ik weet dat de eerste eigenair hem via de bedrijf heeft gekocht.
als ik t-mobile belt en geef ik de telefoon nummer en de imen en zeg ik dat van de bedijf denk denk jullie dat ze nog gaan vragen naar de adres etc etc
Nee, er wordt in eerste instantie alleen om je mobiele nummer en je IMEI nummer gevraagd.
  #388  
Oud 27-10-09, 11:11
rimave rimave is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik kan een 2e hands iPhone overnemen van iemand. Ik ben dan de 3e eigenaar. Hij heeft de bon nog wel van de iPhone. Is het dan nog wel mogelijk om hem te laten unlocken via T-Mobile? Volgens het schema zou het 50 euro kosten, omdat hij 9 maand oud is.

En wat als het unlocken gratis is, dus als ik hem volgend jaar laat unlocken. Is dat dan ook mogelijk als 3e eigenaar zijnde?
  #389  
Oud 27-10-09, 11:15
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rimave Bekijk bericht
Ik kan een 2e hands iPhone overnemen van iemand. Ik ben dan de 3e eigenaar. Hij heeft de bon nog wel van de iPhone. Is het dan nog wel mogelijk om hem te laten unlocken via T-Mobile? Volgens het schema zou het 50 euro kosten, omdat hij 9 maand oud is.

En wat als het unlocken gratis is, dus als ik hem volgend jaar laat unlocken. Is dat dan ook mogelijk als 3e eigenaar zijnde?
het schijnt dat die tabel alleen geldt voor de 1e eigenaar

alle volgende eigenaren betalen 120 euro
__________________

  #390  
Oud 27-10-09, 11:32
rimave rimave is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 7
Standaard

Maar er zijn ook al mensen die als 2e eigenaar hem succesvol voor minder hebben kunnen unlocken. Hoe hebben ze dat voor mekaar gekregen?
  #391  
Oud 27-10-09, 11:38
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Arrow

Berichten verplaatst
  #392  
Oud 27-10-09, 11:38
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

Ik weet dat er soms moeilijk wordt gedaan als je officieel geen eerste eigenaar bent. Ik heb zelf ook ooit het probleem gehad, tegen mij werd gezegd dat tmobile een koopovereenkomst heeft met de gene die op de bon staat en niet met jou. Met een beetje marzel lukt het wel!
__________________
iPhone problemen? Kijk even op www.harent.nl
  #393  
Oud 28-10-09, 00:57
headblast headblast is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

Wat een spanning.

Vraag: Is het mogelijk met een Iphone 3g uit Engeland met Firmware 3.1.1 (original update) te laten unlocken door Tmobile? (dmv 100 euries over de balk gooien) OF moet ik hier bij de UK provider zijn? en zo ja hebben die ook net zoals in Nederland dat je na een jaar de simlock mag vragen te laten verwijderen? Zo nee Hoe kan ik dit het beste aanpakken met die UK provider?
Las namelijk dat de UK iphone 3g in het begin met abo werd verkocht maar dat er sommige ( waar onder de verkoper waar ik de iphone van gekocht had) gewoon zonder abo de winkel uit kon lopen.
  #394  
Oud 28-10-09, 02:27
Justevo Justevo is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headblast Bekijk bericht
Wat een spanning.

Vraag: Is het mogelijk met een Iphone 3g uit Engeland met Firmware 3.1.1 (original update) te laten unlocken door Tmobile? (dmv 100 euries over de balk gooien) OF moet ik hier bij de UK provider zijn? en zo ja hebben die ook net zoals in Nederland dat je na een jaar de simlock mag vragen te laten verwijderen? Zo nee Hoe kan ik dit het beste aanpakken met die UK provider?
Dit wil ik eigenlijk ook wel weten, maar dan voor Swiss Telecom.
  #395  
Oud 28-10-09, 09:33
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Arrow

Berichten verplaatst
  #396  
Oud 29-10-09, 21:34
men.mulder men.mulder is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 46
Standaard

Iphone online laten unlocken? Wat bedoelen ze hier nou eigenlijk mee. Scheelt je dit een telefoontje en onnodig gezeur van t-mobile om te laten unlocken?
  #397  
Oud 29-10-09, 23:21
Niek_ Niek_ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 48
Standaard

Even een vraagje, had m'n iPhone legaal unlocked via tmobile.
Nu krijg ik morgen een nieuwe omdat hij kapot was, moet ik deze dan weer laten unlocken? Of krijg ik hem unlocked?
  #398  
Oud 30-10-09, 09:22
Takkie81 Takkie81 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: veenendaal
Berichten: 6
Standaard

Krijg volgende week via t-mobile (online shop) mijn Iphone, nu wil ik deze laten unlocken.

Mijn broer heeft al 1,5 jaar een abb + iphone, kan ik hem laten bellen met mijn IMEI nummer? is deze niet geregistreerd op mijn naam?
  #399  
Oud 30-10-09, 09:42
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

@ Takkie
Volgens mij is de IMEI nr aan je contract van T-Mobile gekoppeld, maar je kunt het altijd proberen om je Iphone te unlocken op de naam van je broer, kost je dan niks, als dit helaas niet gaat lukken heb je altijd nog de keuze om tegen betaling dacht 120 euro voor de eerste 3 maand naar de 3de maand 90 euro en ga zo maar door, te betalen. probeer het zal ik zeggen.
  #400  
Oud 30-10-09, 20:59
@rtin @rtin is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

Vandaag ben ik langs een T-shop geweest, waar een verkoper mij vertelde dat t-mobile geen iphone's unlocked die jonger dan 1 jaar oud zijn. Ook niet tegen betaling van 120 euro..?? Ik heb nog een kpn contract lopen van 3,5 maand, maar wil graag een nieuwe 3GS. Omdat ik wel mijn huidige nummer wil gebruiken gedurende die 3,5 maand, moet ik hem dus unlocken. Hier lees ik dat het mensen wel gelukt is om nieuwe 3GS iphone's legaal te laten unlocken. Is die verkoper niet op de hoogte, of kan dit daadwerkelijk niet als je geen t-mobile klant bent...
Reageren

Labels
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE Paraprozac Unlock 8 23-07-11 00:47
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? mpke Unlock 7 23-11-10 20:12
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? Guest-20180619184752 Unlock 4 25-10-10 00:12
iPhone 3GS: legale unlock vago Unlock 0 06-08-10 19:16
iPhone 3GS: Legale unlock ferrari_2 Unlock 5 17-09-09 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:44.