Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Verkeerd geinformeerd lijkt me, ik heb de mijne direct na ontvangst laten unlocken door T-Mobile zelf tegen betaling...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verkeerd geinformeerd lijkt me, ik heb de mijne direct na ontvangst laten unlocken door T-Mobile zelf tegen betaling
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 31-10-09 om 12:35. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Hi,
Ik heb vanmorgen mijn aangegeven aan T-Mobile dat ik mijn toestel simlockvrij wil laten maken. De 120 EURO is al afgeschreven (vanmorgen), maar wanneer kan ik hem dan weer koppelen aan iTunes? Ik heb dit vanavond 2x gedaan, maar er is nog niks gebeurt. Duurt dit langer? Ben dus inmiddels wel 120,- armer en wil hem nu graag ge-unlocked hebben Graag jullie ervaringen... Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
dit moet je doen om je iphone te unlocken:
1: schakel je iphone uit 2: stop nu een andere provider simkaart in je Iphone (zei KPN of Vodafone) 3: schakel nu je iphone nog niet in wacht een half uur 4: naar deze half uur schakel je de Iphone aan en open Itunes (deze handeling moet je Iphone aangesloten hebben op je PC/Mac nog geen pin code ingeven op je iphone) 5: nu zie je in itunes dat je Iphone geunlocked is (Gefeliciteerd je Iphone is nu geunlocked) Hoop dat het je gaat lukken |
|
||||
|
||||
Er zijn zat mensen die dit gelukt is, maar dit lukt ALLEEN als je een T-Mobile telefoon hebt. Geen andere uit het buitenland.
|
|
|||
|
|||
Vraagje voor de unlockers. Hebben jullie na het unlocken nu wel een werkende tethering optie onder Instellingen > Algemeen > Netwerk?
|
|
|||
|
|||
Ik heb me iphone geunlockt (T-Mobile I abbo) en heb nog nooit problemen gehad met netwerk of wat dan ook op me iphone. misschien de buiterlandse iphone's ? die nu geunlockd hebben?
|
|
|||
|
|||
Ja dat begrijp ik maar werkt tethering ook na het unlocken van een T-Mobile toestel? Ik wil mijn Iphone 3GS van T-Mobile namelijk laten unlocken voor 120 euro, maar vraag me af of de tethering optie dan ook weer werkt, ik ga er namelijk een vodafone kaar in stoppen en daarmee gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Ja je kunt gewoon unlocken heb ik ook gedaan en heb ook een T-Mobile abbo en heb voor 75 euro geunlockd zo"n 3 week geleden. In half uurtje gepiept.
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat je me goed begrijpt ik weet ook wel dat het gewoon werkt na het unlocken, maar werkt TETHERING ook na het unlocken.
|
|
||||
|
||||
Als je een jb heb uitgevoerd, werkt tethering gewoon.
|
|
|||
|
|||
DUS JA naar het unlocken werkt tethering gewoon
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Groet. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb de mijne ook laten unlocken door T-Mobile,omdat ik er anders pas in februari 2010 mee kon bellen.
Had via de kl. service een speciaal nr. gekregen voor de Iphone te laten unlocken. Toen ik in de winkel een prepaid kaart ging halen zeiden ze daar dat dat niet ging,toen heb ik ze dat nr. laten bellen en kon het dus wel. Ze wisten in de winkel dus niet dat dat zo kon! Volgens mij vervalt je garantie ook niet als je hem officieel door T-Mobile laat unlocken,mocht je daar waarde aan hechten. |
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp moet je eerst een prepaidkaart gaan kopen om verbinding te maken op het netwerk en dan moet het lukken (als je abonnement nog niet ingegaan is)
Grooet |
|
|||
|
|||
als je geen abbonement hebt kan je een prepais sim van t mobile kopen daar zet je dan 120 euries bel te goed op (iets meer is verstandig) en dan bel je hun en gaan ze hem unlocken kost je een halfuurtje (maar ik zou voor de zekerheid eerst bellen stel je voor dat ze het niet doen ben zit je met 120 euries beltegoed) maar op deze manier ist mij gelukt.
gr peter |
|
||||
|
||||
Zou idd eerst ff bellen om het te vragen,zonde van je 120 euro anders.
Maar dat is wel de enigste (legale) manier. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ALs je de prepaid simkaartmethode wilt gebruiken om te unlocken, moet je dan naar dat speciale nummer bellen met een telefoon waar die prepaidkaart inzit, of kan het bijv. ook met de huistelefoon? ik wil nl. precies die 120 euro op die sim zetten, maar dan kan ik niet met dat kaartje gaan bellen.
|
Labels |
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE | Paraprozac | Unlock | 8 | 23-07-11 01:47 |
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? | mpke | Unlock | 7 | 23-11-10 21:12 |
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? | Guest-20180619184752 | Unlock | 4 | 25-10-10 01:12 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|