Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het nou mogelijk om met een ander zijn T-Mobile abonnement (met iPhone) jouw iPhone te unlocken? Of zijn die nummers gekoppeld?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het nou mogelijk om met een ander zijn T-Mobile abonnement (met iPhone) jouw iPhone te unlocken? Of zijn die nummers gekoppeld?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
zijn gekoppeld , alleen de orginele eigenaar kan in principe een unlock aanvragen anders kost het de volle mep , anders zou iedereen nu met een legale unlockt toestel rondlopen .
|
|||
|
|||
Ok en als de vorige eigenaar hem gratis heeft gekregen vanwege een abonnement verlenging? Hij heeft dus al een jaar zijn oude iphone gehad. Kan hij dan het nieuwe IMEI nummer opgeven?
|
|
||||
|
||||
de foon die een jaar in gebruik is kan opgegeven worden anders kost het geld , ze kijken namelijk naar de datum dat ie voor hun "in gebruik" werd genomen .
bv ouwe foon al een jaar => geen probleem , nw foon nu in gebruik abbo gaat over bv 3 maanden in , dan is het vanaf nu 3 maanden ( ingang abbo ) + 12 maanden een gratis unlock . Laatst gewijzigd door ThaBudz; 09-02-10 om 20:15. |
|
|||
|
|||
Ze vragen alleen IMEI nummer en telefoon nummer dus volgens mij kan het gewoon hoor..
Ze tikken telefoon nummer in en zien dat het een abbo is voor een iphone, IMEI staat er niet bij. En als dat wel zo is zeg ik dat ik hem heb ogestuurd naar apple voor reparatie en een nieuwe heb ontvangen met ander IMEI nummer, en dat er iets mis is gegaan in de computer Proberen kan in ieder geval toch? |
|
||||
|
||||
nooit geschoten is altijd mis , maar mijn ervaring is dat ze secure hier mee zijn en het gaat wel via IMEI want die staat in de database waarmee je je unlock krijgt .
|
|
|||
|
|||
Ja ok maar ik geef ook wel het goede IMEI nummer van de iPhone die ik unlocked wil hebben. En ik stop voor de zekerheid het simkaartje van een vriend van me (die al een jaar zn iphone heeft) in mijn iPhone en bel dan op..
Ik laat morgen wel weten of het is gelukt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oh trouwens, bij Instellingen > aanbieder staan nu Vodafone NL en NL KPN erbij.. na die 3.1.3 update. Wat heeft dit te betekenen?
edit: Citaat:
Oh trouwens, wat heb ik allemaal nodig? Ik ga ze bellen en heb IMEI en mob nummer.. nog bonnetjes of w/e nodig? Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-02-10 om 21:04. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
|||
|
|||
Als het nog dezelfde procedure is als eerst dan is dit niet nodig. En als ze om je IMEI nummer vragen, dan zeg je bijv. dat je even op je contract moet kijken van T-Mobile of op een factuur ofzo... alsof je een leek bent. :')
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik probeer wel dom genoeg over te komen xP |
|
|||
|
|||
Wel 1 probleem, de 3GS is nog geen jaar uit.. Zou apple mij een 3GS opsturen als ik een kappotte 3G opstuur?
Of moet ik zeggen dat het een 3G is, maakt dat verder niet uit? |
|
|||
|
|||
Goed ik heb vandaag nog mijn Iphone 3gs laten unlocken hieronder even duidelijk aangegeven wat de omstandigheden zijn:
1. toestel is gekocht in september, via een telefoonwinkel (niet de t-mobile shop zelf) in combinatie met een abo. 2. ik heb het toestel laten unlocken zonder gebruik te maken van mijn abo. gewoon een prepaid of abo van iemand anders (je moet wel de geboortedatum en adres van deze persoon weten) 3. na een belletje gaat er een bericht richting apple, je moet dan je tel uitzetten en deze dan weer aanzetten aangesloten aan itunes. na 5 min loshalen en meteen weer aansluiten en je krijgt meteen te zien dat het toestel vrij is. voor de duidelijkheid ik heb 50 e moeten betalen (waarschijnlijk omdat het abonnement veel langer loopt) Betaling gebeurt achteraf en wordt verrekend met het opgegeven abonnement. |
|
|||
|
|||
tebs,
Wat voor abo had die persoon en hoe lang liep het? En had die persoon een iPhone? Ik belde zojuist en hij zei: Oh, ik zie dat u niet de contracthouder bent, namelijk mevr. xxx. (Waarschijnlijk bedoelde hij 'ik hoor'). Dus moet nu iemand anders vinden . Ken jij nog iemand met een abo van een jaar? Dan geef ik jou mn IMEI nummer en krijg je 15E als het lukt.. ik moet dit voor elkaar hebben want het was een cadeautje voor iemand die hem nu dus niet kan gebruiken Oh en deed je je voor als iemand anders? De persoon van het abo? Laatst gewijzigd door HyperCube; 10-02-10 om 18:48. |
|
|||
|
|||
persoon had tmobile abo. hij had geen iphone (een nokia ergens van 3 jaar oud).
Ik deed het voor mezelf, je hebt waarschijnlijk gewoon pech gehad dus gewoon nog een keer proberen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Fijn, mensen die niet mee willen werken. Wie kent er nog iemand met een t-mobile abonnement? Je krijgt 10 euro van me als je een belletje pleegt
|
|
|||
|
|||
Ik bied 20 euro!
|
|
|||
|
|||
Laat ik ook even mijn verhaaltje doen:
Ik had 2e hands een iphone 3GS gekocht met een t-mobile simlock. Nu heb ik zelf Hi kpn dus had ik een unlock en jailbreak. Per ongeluk alles geupdate naar FW 3.1.3 dus was ik mijn unlock kwijt. Nou las ik ergens dat het nog een tijdje kon duren voordat daar een unlock op ging komen, maar ik heb geen geduld. Dus ben naar de t-mobile winkel gegaan. Daar zeiden ze dat het wel mogelijk was maar je moest klant zijn van t-mobile. Dus ik hem een prepaid kaartje gekocht, €120,- beltegoed opgewaardeerd. Vervolgens moet je een paar keer op en neer bellen naar de klantenservice omdat t-mobile gewoon slecht is. Dan halen ze die €120,- van je telefoon af, moest ik mijn Hi kaartje in de iphone doen, aan itunes aansluiten, een half uurtje wachten en vervolgens kreeg ik de melding dat mijn Iphone geunlocked was. Kost je dus in totaal €130,-. Maar dat is het wel officieel. |
Labels |
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE | Paraprozac | Unlock | 8 | 23-07-11 01:47 |
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? | mpke | Unlock | 7 | 23-11-10 21:12 |
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? | Guest-20180619184752 | Unlock | 4 | 25-10-10 01:12 |
iPhone 3GS: legale unlock | vago | Unlock | 0 | 06-08-10 20:16 |
iPhone 3GS: Legale unlock | ferrari_2 | Unlock | 5 | 17-09-09 18:34 |
|
|