//

Legale unlock door T-Mobile

Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door UZW Ja, dat heeft er niets mee te maken. Oke thanks, vroeg me dat af. Iphone was simlock vrij... door misverstand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 30-03-09, 10:59
MaartenW's schermafbeelding
MaartenW MaartenW is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Beverwijk
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UZW Bekijk bericht
Ja, dat heeft er niets mee te maken.
Oke thanks, vroeg me dat af.
Iphone was simlock vrij... door misverstand nu niet meer (2.2.1) en ik vroeg me af dat als ik update naar 3.0 niet weer de lock er op kwam.

maar niet dus.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 30-03-09, 12:51
blikjebier's schermafbeelding
blikjebier blikjebier is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 32
Standaard

Ik hoop dat het dev-team met een zelfde soort ulock oplossing komt als t-mobile. aangezien ik mijn iphone ook van iemand gekocht heb die deze bij zijn t-mobile abbo heeft gekregen.
  #63  
Oud 31-03-09, 14:30
MaartenW's schermafbeelding
MaartenW MaartenW is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Beverwijk
Berichten: 70
Standaard

Toch net t-mobile gebeld voor unlock.

Is geen speld tussen te krijgen als ipone niet op je naam staat.... dus nog steeds geen unlock....

iemand tips/ ideeen?
  #64  
Oud 31-03-09, 15:17
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaartenW Bekijk bericht
Toch net t-mobile gebeld voor unlock.

Is geen speld tussen te krijgen als ipone niet op je naam staat.... dus nog steeds geen unlock....

iemand tips/ ideeen?
Ik heb vandaag de RebelSim van stopsimlock . nl binnengekregen en ben nu bereikbaar met mijn 3G 2.2.1 - 02.30.03 baseband.

Wellicht ook wat voor jou?
  #65  
Oud 31-03-09, 15:27
MaartenW's schermafbeelding
MaartenW MaartenW is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Beverwijk
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nikos1984 Bekijk bericht
Ik heb vandaag de RebelSim van stopsimlock . nl binnengekregen en ben nu bereikbaar met mijn 3G 2.2.1 - 02.30.03 baseband.

Wellicht ook wat voor jou?
Heb je even een pm gestuurd.
  #66  
Oud 31-03-09, 20:33
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Ik heb ook een rebelsim... Moet simkaart iedere ochtend wel van mobiel wisselen, maar ik heb hem bij orange gekocht, en kan hem daar na 6 maanden gratis laten unlocken. Nog 3 maanden tegaan!

Is het trouwens 6 maanden abbo of 6 maanden mobiel dan?
  #67  
Oud 31-03-09, 21:51
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

Ik heb een iPhone met T-mobile lock, 10 jaar abbo bij T maar geen speciaal iPhone-abbo. Zo lezend op het forum lijkt het dat ik wel of niet een unlock kan aanvragen afhankelijk van wie je aan de lijn gaat krijgen. Wat zou het nu zijn: zou ik een code kunnen aanvragen of moet ik opzoek naar een andere oplossing? Kan iemand met een iPhone abbonement meerdere toestellen laten unlocken? Lees kan mijn zus mijn code aanvragen?
  #68  
Oud 01-04-09, 23:15
Thomahawk Thomahawk is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb maandag gebeld met TM. Ik krijg binnen 5dagen een mailtje met de stappen die ik moet volgen. Het is dus niet bellen, iphone aan itunes hangen en klaar is kees... De iphone staat ook niet op mijn naam, maar ik heb een sim only abbo van tmobile(6 eu per maand). Je MOET dus een tmobile abbo hebben lopen zodat ze de kosten voor unlocken kunnen doorberekenen.
  #69  
Oud 01-04-09, 23:33
slaven84 slaven84 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomahawk Bekijk bericht
Ik heb maandag gebeld met TM. Ik krijg binnen 5dagen een mailtje met de stappen die ik moet volgen. Het is dus niet bellen, iphone aan itunes hangen en klaar is kees... De iphone staat ook niet op mijn naam, maar ik heb een sim only abbo van tmobile(6 eu per maand). Je MOET dus een tmobile abbo hebben lopen zodat ze de kosten voor unlocken kunnen doorberekenen.
ik hoop dat je hiermee gelijk hebt! Laat het aub weten hoe het gelopen is.
  #70  
Oud 02-04-09, 07:15
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

Ik ben ook zeer benieuwd of het gaat lukken. Ik lees dat veel mensen bellen gelijk worden geholpen geen mailtje dus.


Misschien een rare vraag maar toch: hoe kan je eigenlijk zien of er een lock op je toestel zit?
  #71  
Oud 02-04-09, 09:50
MaartenW's schermafbeelding
MaartenW MaartenW is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Beverwijk
Berichten: 70
Standaard

Hoe heb je het voor mekaar gekregen aangezien je iPhone niet op je naam staat....? ik kreeg geen kans.... Nog maar een keer proberen dan.

update:

t-mobile gebeld

En absoluut niet mogelijk….

Kan alleen gedaan worden door abonnee waar iPhone geregistreerd staat.
Ongeacht of je zelf t-mobile klant bent….
help....?

Laatst gewijzigd door MaartenW; 02-04-09 om 12:48.
  #72  
Oud 02-04-09, 18:11
Thomahawk Thomahawk is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Als ik het zo hoor dan verschilt het per medewerker bij TM. Bij mij werd er iig geen probleem van gemaakt dat de iphone niet op mijn naam staat. Ik heb tot op heden nog geen mailtje gehad. Zodra ik meer weet, post ik dit gelijk!
  #73  
Oud 03-04-09, 14:27
MaartenW's schermafbeelding
MaartenW MaartenW is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Beverwijk
Berichten: 70
Standaard

wederom update:

Gaat em bij mij echt niet worden.
Zelfs officiele klacht ingediend.

Meteen teruggebeld met de mededeling:

Als T-Mobile unlockcodes aan niet iPhone geregistreerde klanten verstrekt kan de licentie door Apple worden ingetrokken. Na 1 jaar geregistreerd gebruik mag de code door iedereen worden opgevraagd.

Op mijn vraag waarom bij "anderen" het wel gebeurd is gaf de mevrouw aan dat dat absoluut niet mogelijk was....

Hier houdt mijn avontuur op
Dan maar RebelSim en wachten op unlock 3.0
  #74  
Oud 03-04-09, 14:39
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

tegen mij vertelde ze dat het geen probleem zou mogen zijn. Ik snap het niet meer.
  #75  
Oud 03-04-09, 23:23
mike803 mike803 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Standaard

Had genoeg van die rebel shit 120 euri armer en een half uur verder sim lock vrij ff070 bellen en is echt de moeite waard
  #76  
Oud 04-04-09, 00:09
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomahawk Bekijk bericht
Het is dus niet bellen, iphone aan itunes hangen en klaar is kees...
Ging bij mij wel op die manier en de iPhone staat ook niet op mijn naam, is inmiddels wel alweer 2 maanden geleden ofzo
  #77  
Oud 04-04-09, 00:16
McWally McWally is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 26
Standaard

Wat ik me afvraag, ik heb mijn iphone gekocht op de zwarte markt - nieuw - maar gelocked. Is deze ergens na een bepaalde tijd (want via serienummer is herkomst te herleiden) te unlocken of een abonnement bij Vodafone of T0Mobile aan te gaan en daar dan te laten unlocken. Kan dit of zit ik altijd vast aan Yellowsnow in de hoop dat er ooit........
  #78  
Oud 05-04-09, 11:22
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik heb sinds gisteren dat mijn officiële T-Mobile iPhone (die dus simlockvrij gemaakt is door betaling) zich niet meer aan kan melden op het T-Mobile netwerk, iPhone al geprobeerd te herstellen maar dan wordt ie niet geactiveerd met de T-Mobile sim, stop ik dan de Vodafone sim erin krijg ik meteen verbinding en wordt de iPhone keurig netjes geactiveerd en feliciteert iTunes mij met de unlock.
Als ik de T-Mobile sim in mijn andere iPhone (af fabriek simlock-vrij toestel) stop krijg ik direct verbinding met het T-Mobile netwerk dus met de simkaart lijkt mij verder niets aan de hand.
Ik heb dit met diverse firmwares (2.2, 2.2.1) met of zonder jailbreak en ook de T-Mobile sim uit mijn Google G1 krijgt geen verbinding in de zwarte 16GB 3G, blijft maar zoeken en ''Geen service'' melden.
Ik heb een soortgelijk iets al eerder gehad zie hier: https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post268240
Enige wat ik heb gedaan is eventjes firmware 3.0 beta erop gehad, mijn device-UDID is als developer geregistreerd dus dat moet geen probleem zijn lijkt me, van de definitieve baseband update ben ik op de hoogte en toen ik de iPhone weer heb hersteld naar 2.2 heb ik het toestel ook gewoon met de T-Mobile sim kunnen activeren.

Schiet mij maar lek !!!

Update

Iemand een idee hoe dit op te lossen is ??

Probleem is opgelost, opnieuw 2.2.1 installeren en laten activeren met een Vodafone sim er in, iPhone half uur uitgezet met de T-Mobile sim erin, aanzetten en een keer loskoppelen en weer aansluiten en direct verscheen er T-Mobile als carrier.
Medewerker van T-Mobile had mij dit bij de unlock ook zo uitgelegd dat het met bijv. een firmware-update weleens kan gebeuren dat je dit probleem hebt.

Even kort door de bocht: toestel een half uur ongeveer uitzetten met de nieuwe simkaart erin, aanzetten en na de synchronisatie even loskoppelen en weer aansluiten et voila

Laatst gewijzigd door King1987; 05-04-09 om 23:21. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #79  
Oud 06-04-09, 13:14
Thomahawk Thomahawk is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Update:

Net nog even met TM gebeld. In de helft van alle gevallen kunnen ze de unlockcode binnen 5 dagen opsturen. In mijn geval natuurlijk weer niet Er is mij verteld dat de code vanuit apple verstuurd moet worden, dit betekent nog minimaal 2 weken wachten..

Heb ook nog even gevraagd hoe het unlocken in z'n werk gaat en de vrouw vertelde mij dat ik een mailtje krijg met een unlockcode die ik handmatig in moet voeren...

Ik wacht dus weer af...

greets,

Thomahawk
  #80  
Oud 06-04-09, 18:28
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Haha vreemd, ik zal morgen ook eens bellen want heb voor mijn witte iPhone ook een unlock aangevraagd via My T-Mobile
Reageren

Labels
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE Paraprozac Unlock 8 23-07-11 01:47
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? mpke Unlock 7 23-11-10 21:12
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? Guest-20180619184752 Unlock 4 25-10-10 01:12
iPhone 3GS: legale unlock vago Unlock 0 06-08-10 20:16
iPhone 3GS: Legale unlock ferrari_2 Unlock 5 17-09-09 18:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.