//

Niet gebeld kunnen worden, geen sms ontvangen

Niet gebeld kunnen worden, geen sms ontvangen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar weken heb ik regelmatig problemen met het ontvangen van telefoongesprekken en het ontvangen van SMS-en. De beller krijgt te horen dat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-10, 18:45
kortpa
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Niet gebeld kunnen worden, geen sms ontvangen

Sinds een paar weken heb ik regelmatig problemen met het ontvangen van telefoongesprekken en het ontvangen van SMS-en. De beller krijgt te horen dat de telefoon niet bereikbaar is of een snelle piep toon.

Volgens t-mobile zou het aan de iPhone kunnen liggen, maar dat lijkt me wat vreemd omdat ie het soms wel doet en soms niet.

Nu stelt men een cross test voor. Iemand een idee of dit wat gaat opleveren, of andere suggesties?

Pieter

iPhone 3GS
ios4.0
JB & unlocked
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
geen ontvangst, geen sms, jailbraik, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Niet kunnen bellen, wel gebeld worden en sms-en gruijtersrob Unlock 0 19-01-11 12:50
Kan geen berichten ontvangen/gebeld worden HyPnOTiZeR iPhone algemeen 0 13-12-10 20:49
Kan niet gebeld worden/geen SMS ontvangen macamba iPhone algemeen 12 30-07-09 11:27
Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden. Carla iPhone algemeen 0 21-06-09 01:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.