Proximus bluetooth meteen voicemail discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Ingewikkeld probleem, ik probeer het eenvoudig te omschrijven. Als mijn bluethoot geactiveerd is (iphone 4s proximus) worden mijn inkomende telefoons meteen doorgeschakeld naar mijn voicemail. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Proximus bluetooth meteen voicemail
Ingewikkeld probleem, ik probeer het eenvoudig te omschrijven.
Als mijn bluethoot geactiveerd is (iphone 4s proximus) worden mijn inkomende telefoons meteen doorgeschakeld naar mijn voicemail. Na ontdekken van dit probleem heb ik het met andere iphone 4 getest. Zelfde probleem! Met iemand die mobistar had was er geen probleem. Ik weet niet of ik dit probleem voordien al had, in ieder geval als ik in de auto geconnecteerd ben met mijn carkit heb ik het niet. Aan wat zou dit kunnen liggen? Simkaart, update 5.1,..? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat staat toch toevallig nie aan dat dooschakelen op u iphone of ander gsm?
Veel ken ik er zelf nie van, het enige ik weet is je dit zoals je volgens mij zelf wel weet kan instellen en afzetten enz....mss er ergens iets nie goed staat ofzo bij de instellingen? |
|
|||
|
|||
Nee dat is het niet. Heb daarstraks naar Proximus gebeld, blijkbaar hebben ze problemen met hun netwerk. Het zou dus niet aan het feit liggen of bluethooth al dan niet ingeschakeld is.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voicemail knopt schakelt niet naar Bluetooth | Brinkster | Overige providers Nederland | 2 | 29-01-11 14:47 |
Voicemail en Bluetooth in auto | patmosbelgium | iPhone algemeen | 0 | 10-01-11 22:27 |
Inkomende oproepen gaan meteen naar Voicemail | dominique mol | iPhone algemeen | 7 | 10-05-10 21:43 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable | oscar | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-08 21:53 |
|
|