3G valt weg op men 4GS discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een paar maanden last van het volgende, wanner ik thuis vertrek daar is iphone verbonden met wifi,wanneer ik kijk buitenshuis zie ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G valt weg op men 4GS
Ik heb al een paar maanden last van het volgende, wanner ik thuis vertrek daar is iphone verbonden met Wi-Fi,wanneer ik kijk buitenshuis zie ik de de iphone geen 3G geeft, ik zet dan de vliegtuigmodus effe aan en uit en dan heb ik terug 3g.heb al eens de instellingdn voor men mobiel int terug ingesteld, maar helpt niet veel.
Moet ik men iphone binnendoen voor reparatie? of wat kan ik nog doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke provider heb je?
|
|
|||
|
|||
Ik heb proximus
|
|
|||
|
|||
Hebt volgens mij 2 keuzes; of je probeert eens een volledige herstel te doen maar dan moet ge alles opnieuw instellen, foto's op de iphone kwijt enz.....
Of ge steekt em binnen en hopen ze het kunnen fixen maar ik zou der geen zin in hebben om de iphone 3-5 weken kwijt te zijn en tis al gebeurd het nadien nog nie gefixt was. Effe snel aan en uitzetten van vliegtuigmodus of u 3G knop zelf duurd nie lang e . Iemand die ik ken heeft een iphone 4 mee telenet en die heeft het soms ook voor, heel raar de ene dit voor heeft en de ander niet. Ik heb het nog maar 1 keer voorgehad. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G valt weg | Murdock24 | iPhone algemeen | 1 | 13-02-12 09:34 |
Provider valt weg bij men iphone4S | Murdock24 | iPhone algemeen | 11 | 05-12-11 01:46 |
Spraaksignaal valt weg | huibz66 | iPhone algemeen | 5 | 12-10-11 17:12 |
3g valt weg... | robeminem | Archief | 1 | 17-12-09 22:01 |
|
|