Provider valt weg bij men iphone4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had daarnet voor de tweede keer geen netwerk meer, op iphone stond geen service,had dit paar weken ook terug, de vliegtuigmodus af gezet en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Provider valt weg bij men iphone4S
Ik had daarnet voor de tweede keer geen netwerk meer, op iphone stond geen service,had dit paar weken ook terug, de vliegtuigmodus af gezet en maar dan 1 min gewacht en terug aan gezet maar hielp niet, vond mijn provider proximus niet. Nu een herstart van de iphone werkte alles terug. De Wi-Fi bleef werken,wat kan het probleem zijn,moet ik mijn iphone terug doen voor hetstelling,of krijg je van apple een nieuw toestel?
__________________ mvg murdock |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een simpincode ingesteld? Dat zou nl. heel goed het probleem kunnen zijn.
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat moet ik nu doe, dan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mss dat helpt? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik klik op instellingen,maar zie geen telefoon staan,waar moet ik dan zijn,moet ik dan naar algemeen gaan?kan jij effe kijken welkebstppen ik most doen via jou foon? Thx alvast
|
|
|||
|
|||
Dat si heel raar; als ik bij mij gewoon op instellingen app klik dan zie ik beetje onderaan tussen alle andere telefoon staan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thx voor de goede raad,heb je men mailtje ontvangen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
De meeste apps heb ik al . Simpincode, tja, gewoon voor zorgen uwe iPhone nie gepikt word of ergens vergeet ofzo he, maar nu moet ge de test wel doen, lukt dat ook nie dan hebt ge 2 mogelijkheden, ofwel ermee leven oftewel binnen steken. |
|
|||
|
|||
Ik hou je op de hoogte. Ik bedoelde de mail over de app spotify,werk jij ermee enzz. Kan jij me er meer uitleg over geven?
|
|
|||
|
|||
Voorlopig moet ik spotify niet hebben omdat ik die muziek niet kan gebruiken met mijnen djay app, ik gebruik altijd mijn djay app als ik muziek afspeel, wat ben ik dan met spotify? Zolang ik djay nie mee kan gebruiken schaf ik het me sowieso nie aan. .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi valt weg bij lockscreen | Starbucks | Wi-Fi | 11 | 03-01-12 12:30 |
Geluid bij sommige APPS valt soms weg | janbeul | iPhone Apps | 5 | 03-04-11 12:52 |
Wi-Fi valt weg Bij volle accu | udo327 | Wi-Fi | 3 | 29-04-10 16:41 |
België: Provider valt weg | maltje | Overige providers België | 0 | 28-12-09 17:21 |
iPhone: provider valt steeds weg na jailbreak ??!! | peterjk | Jailbreak | 10 | 21-09-09 13:33 |
|
|