Spraaksignaal valt weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de laatste tijd regelmatig last van het feit dat ik niet meer te horen ben voor de mensen aan de andere kant ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spraaksignaal valt weg
Hallo,
Ik heb de laatste tijd regelmatig last van het feit dat ik niet meer te horen ben voor de mensen aan de andere kant van de verbinding. Ik hoor hun wel goed maar zij horen mij niet meer. Ik had een Jailbreak op iOS 4.3.2. Maar heb een volledig herstel gedaan van het toestel en zit nu op 4.3.5 zonder jailbreak. Nog steeds heb ik last van dit probleem. Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En hoe stond het met de ontvangst op de momenten dat dat gebeurd?
Kan ook hardwaremarig zijn: misschien is je microfoon rot... |
|
|||
|
|||
Sinds gistern hier het zelfde probleem
|
|
|||
|
|||
Ontvangst was goed op de momenten dat het gebeurde.
Spraak signaal valt ook plotsklaps weg. bij verrotte mic zou het of helemaal niet doen of slecht lijkt mij zo. |
|
|||
|
|||
Hi
Ik heb dit probleem ook gehad,alleen mijn toestel zat nog onder garantie Hij is toen zonder problemen omgeruild bij een officiële service point: "Van Leliveld Services BV" in de meeren Het kan ook toevallig zijn, dat je tijdens het voeren van een gesprek met je oor tegen de mute knop aandrukt,je hoeft geen grote oren voor te hebben |
|
|||
|
|||
Download de nieuwe IOS5!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touch valt weg | Pieterkl | iPhone algemeen | 18 | 07-02-10 15:27 |
3g valt weg... | robeminem | Archief | 1 | 17-12-09 22:01 |
Wi-Fi valt weg ? | Iphone_belgium | Jailbreak apps en thema's | 6 | 19-07-09 18:29 |
Cydia valt weg.... | mvp | Jailbreak apps en thema's | 9 | 19-03-09 14:49 |
scherm valt weg | rubenowns | Archief | 5 | 04-02-08 22:04 |
|
|