Iphone 5S maar geen 4G? discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple geeft BASE-gebruikers 4G, Proximus blijft in de kou staan Apple geeft BASE-gebruikers 4G, Proximus blijft in de kou... - Het Nieuwsblad...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apple geeft BASE-gebruikers 4G, Proximus blijft in de kou staan
Apple geeft BASE-gebruikers 4G, Proximus blijft in de kou... - Het Nieuwsblad
|
|
|
|||
|
|||
Het moederbedrijf van Proximus, de Belgische staat, heeft ook een "overeenkomst" gesloten met Apple. De Keizer van Oostende heeft toch een wetsvoorstel ingediend. Is dat wetsvoorstel nog altijd niet door de Kamer en Senaat?
|
|
||||
|
||||
Als we op de keizer van Oostende moeten wachten zal het nog lang duren..
|
|
|||
|
|||
Eindelijk is het zover! Proximus gebruikers hebben nu ook 4G.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone-gebruikers met Proximus eindelijk ook toegang tot 4G - De Standaard |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah. OK. Waarvan akte. Frédérique Verbiest is medewerker van Proximus en Belga is een Belgisch persbureau waar serieuze kranten hun nieuws vandaan halen:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik met Vodafone NL en ik moet nog tot januari 2015 wachten
|
|||
|
|||
Ik kan het zelfs niet testen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 april 2014 om 18:58 ---------- Zo lang wachten!? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch erg vervelend als je toestel koopt met alles erop en er aan, en je provider kiest andere opties |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s - Geen Service - Wel bellen/smsen maar geen data | diegonicolas | iPhone algemeen | 5 | 28-11-12 17:09 |
Muziek: iPhone synchroniseert, maar geen muziek! | Colpaert | Muziek, foto & video | 17 | 04-09-10 15:20 |
iPhone: Iphone 3G gejailbreakt maar geen cydia etc.? | Myzelf667 | Jailbreak | 0 | 29-07-10 17:24 |
Wel gejailbreaked maar geen cydia op iphone. | Boom01 | Archief | 5 | 20-01-10 00:11 |
Status 5, maar geen iphone ontvangen | kenx | Odido (T-Mobile) | 10 | 26-09-08 08:31 |
|
|