Iphone 5S maar geen 4G? discussie in Proximus forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een tijdje geleden een iphone 5S simlock vrij gekocht in amerika, nu zit ik bij proximus als provider en kan ik geen 4g ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5S maar geen 4G?
ik heb een tijdje geleden een iphone 5S simlock vrij gekocht in amerika, nu zit ik bij proximus als provider en kan ik geen 4g ontvangen.
In vorige topics lees ik dat apple wacht tot dat mobistar zijn 4g netwerk lanceert, klopt dit? of moet ik gewoon aan mijn instellingen sleutelen? alvast bedankt loic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat er allemaal op het net te lezen staat weet ik niet. Er is ondertussen al zoveel over gezegd.
Het is in ieder geval een feit dat Proximus nog geen 4G ondersteund op iPhone. Spijtig genoeg. Je zal geduld moeten hebben tot dit wel is. Wanneer dit gaat zijn? Dat weet alleen Proximus en Apple. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Toch vervelend die "Monopoly" positie van Apple, duur en arrogant.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb overlaatst een ferme discussie gehad op twitter met mobistarklantendienst. Ze waren zeker dat het aan apple lag en dat andere operatoren een aanvraag moeten indienen, maar op de vraag waarom ze uiteindelijk overal op hun website reclame maken dat ze 'de enige met 4G op een iPhone' zijn klapten ze dicht. In ieder geval de 4G van Mobistar is bedrog. Ik heb voor een 5tal dagen zo'n kaart genomen om het te testen, maar in Antwerpen had ik in de binnenstad af en toe 4G en dan sloeg het over naar EDGE..
Ik ging terug naar de winkel en vertelde het allemaal waarop die man het niet geloofde. Ik nam als voorbeeld de Keyserlei. En toen we naar buiten gingen stond er op zijn iPhone, jawel, een E! En dit op de achtergrond van een mooie affiche over 4G overal in Antw. In ieder geval: Mobistar dat zijn gewoon bedriegers. Eerst konden ze geen goede tv garanderen en nu niet eens een deftig netwerk? Offtopic: Ze zouden beter een inhaalmanoevre kunnen doen door met Telenet in zee te gaan, maar dat doen ze nog niet.. Als zelfs Base al een betere dekking garandeert.. 2 jaar geleden was dat nooit waar geweest! Laatst gewijzigd door Kubbie92; 21-12-13 om 11:23. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf een 5 uit canada maar het model dat ik heb kan niet de 4g band krijgen die tmobile gebruikt in nederland.
het is het model 1428 en in nederland wordt de 1429 verkocht. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mensen die voor die providers werken e, die weten er vaak minder van dan ons . |
|
|||
|
|||
Als ze nu eens gewoon al wisten wat ze verkopen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee als hier opnieuw een fix voor komt zoals er vroeger was? Met de bestanden van de ipad. Maar dan voor iOS7, eventueel via jailbreak?
|
|
|||
|
|||
Het is ook zo dat je moet bijbetalen bij je abbo he om 4G beschikbaar te hebben.
Anders surf je gewoon op 3G. |
|
|||
|
|||
Ik lig er ni wakker van. 3G werkt goed voor mij. En ik heb geduld.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Euhm, Mobistar en telenet werken al samen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2014 om 21:12 ---------- Nee idd. Telenet maakt gebruik van het Mobistar netwerk. Net zoals mobile vikings van het base netwerk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hetzelfde probleem iPhone 5s laten meebrengen door een vriend vanuit de USA, en geen 4G mogelijkheid. Dit is locatie-gebonden... Check de website van Apple over 4G/LTE : https://www.apple.com/iphone/LTE/ In Belgie is alleen het iPhone model A1457 (5s) en A1507 (5c) ondersteund... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s - Geen Service - Wel bellen/smsen maar geen data | diegonicolas | iPhone algemeen | 5 | 28-11-12 17:09 |
Muziek: iPhone synchroniseert, maar geen muziek! | Colpaert | Muziek, foto & video | 17 | 04-09-10 15:20 |
iPhone: Iphone 3G gejailbreakt maar geen cydia etc.? | Myzelf667 | Jailbreak | 0 | 29-07-10 17:24 |
Wel gejailbreaked maar geen cydia op iphone. | Boom01 | Archief | 5 | 20-01-10 00:11 |
Status 5, maar geen iphone ontvangen | kenx | Odido (T-Mobile) | 10 | 26-09-08 08:31 |
|
|