Voicemail instellen discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn voicemail klik (iPhone 4S) krijg ik de melding dat de verbinding mislukt is. Contacteer uw provider. Welke en waar moet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Voicemail instellen
Als ik op mijn voicemail klik (iPhone 4S) krijg ik de melding dat de verbinding mislukt is. Contacteer uw provider.
Welke en waar moet ik dit instellen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voicemail
Zelfde probleem bij mij. Een vriend heeft de iphone 4 en heeft geen probleem. Het lijkt dus enkel op de 4S niet te werken.
De "truc" *5005*86*1933# om de voicemail in te stellen zoals vroeger werkt ook niet. |
|
||||
|
||||
Al iemand een oplossing hiervoor? Heb het probleem via twitter aan mobile vikings gemeld, maar nog geen antwoord op gekregen.
|
|
||||
|
||||
Heb de vraag ook al gesteld aan MV maar geen antwoord (lang weekend?)
Voorlopig dus nog steeds hetzelfde probleem. ook te volgen via Facebook op Mobile Vikings - er zijn nog mensen met een 4s en problemen. Ondertussen zitten we aan iOS 5 en aan de iPhone 4S Waarom is MV nog steeds niet in de lijst opgenomen bij Apple en hebben ze nog geen IPCC bestand beschikbaar? Mobile Vikings is alsmaar groter aan het worden maar hier en daar blijven er nog negatieve kantjes ... (zie o.a. voicemail op de 4S) - Met de lancering van de iPhone 4S hadden ze (in dit verlengd weekend) misschien wat permanentie moeten voorzien? Laatst gewijzigd door wvy; 29-10-11 om 11:27. |
|
||||
|
||||
Via FB heeft MobileVikings laten weten dat ze de Voicemail-button op de iPhone 4S niet gaan ondersteunen en dat wij, om onze voicemail te raadplegen, zelf moeten inbellen.
Dit nu we in een tijdperk komen dat de providers mondjesmaat de Visual Voicemail gaan ondersteunen zet MV een stapje terug. |
|
|||
|
|||
Voicemail instellen hollandsnieuwe
Citaat:
Gr |
|
|||
|
|||
Lees heel veel over de "voicemail-knop".
Ik heb een 4S gekocht met Tele2. Totdat het abo inging had ik Ben. Toen deed die knop het. Per 1/6 ging Tele2 in. Vanaf toen deed de knop het niet meer. Nu lees ik veel over Visual voicemail. Schijnt mooi te zijn maar je zou er ook voor moeten betalen. Dit deed het bij Ben ook niet. En denk niet dat ik het heel erg zou missen. Ik heb niet zo vaak voicemail. Wel zou ik graag hebben dat als ik die knop gebruik dat er dan 1233 gebeld wordt ipv de foutmelding 'Verbinding met voicemail mislukt'. Ben en Tele2 gebruiken allebei het T-Mobile netwerk. Ik kom vaak tegen dat je de knop weer werkend kan krijgen via *5005... maar dat werkt niet bij mij. Komt volgens mij door iOS5.1.1. Heeft niemand dit probleem eerder gehad en opgelost?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voicemail instellen KPN | McMiles | KPN | 16 | 19-02-13 15:14 |
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail | sporting65 | iPhone algemeen | 11 | 15-10-10 21:05 |
Visual Voicemail, moet ik iets instellen? | Terrarabo | iPhone algemeen | 4 | 16-03-10 17:29 |
FW2: Nummer instellen van voicemail | iFilip | iPhone algemeen | 5 | 11-08-08 16:11 |
Voicemail nr voorkeuze instellen | ewd | Overige providers Nederland | 0 | 19-11-07 22:47 |
|
|