mobile vikings discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo heeft hier iemand ervaringmet mobile vikings,waarbij he moet betalen wet bankrekenings overzicht hoe dit werkt enzo alvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mobile vikings
hallo
heeft hier iemand ervaringmet mobile vikings,waarbij he moet betalen wet bankrekenings overzicht hoe dit werkt enzo alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Klantendienst zeer goed, promo zeer goed, netwerk schandalig slecht en dik ondermaats.
Ik was klant vanaf wanneer ze met 4 000 waren en nu valt mijn verbinding constant weg. Ben net Proximus Generation Connect geworden, dat raad ik u ook aan. Dat is gewoon betalen met uw bankkaart en het kaske van de bank. |
|
|||
|
|||
Ik heb enkel supergoeie ervaring met mobile vikings, al 3 jaar klant en nog steeds super tevreden. zie Mobile Vikings Review | Familie Snoeren
maar dat was de vraag niet.. ivm bankrekening.. je moet een domiciliëring aanvragen tussen mobile vikings en je bank. Nadien telkens je wil herladen kan je eens sms sturen en dan gaat dat automatisch van je bankrekening.. geen zorgen dus. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: mobile vikings iphone 4 | lwie | Overige providers België | 13 | 03-08-10 17:44 |
Mobile Vikings: mobile internet probleem | Beejay | Mobile Vikings | 1 | 02-07-10 20:35 |
België: Mobile Vikings & Tethering | wvy | Overige providers België | 5 | 19-01-10 02:20 |
Mobile Vikings op laptop | Lancia | Archief | 3 | 27-10-09 22:34 |
Mobile Vikings .IPCC bij 3.1.2 | Levian | Archief | 8 | 25-10-09 14:24 |
|
|