NanoSIM Mobile Vikings is binnen! discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok!! Good job MV, nu die Iphone nog!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
NanoSIM Mobile Vikings is binnen!
Ok!! Good job MV, nu die Iphone nog! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Mobile Vikings
|
|
||||
|
||||
Zopas ook aangevraagd want ik zal weldra een nieuwe iPhone 5 hebben
|
|
|||
|
|||
Hier ook en geactiveerd inmiddels, prima service weer van de Vikings
|
|
|||
|
|||
iemand vertelde mij dat de Iphone 5 slecht werkt op de 3g netwerk dus ook bij MV, en enkel werkt goed werkt op 4G (enkel Antwerpen Mobistar) kan iemand mij dit confirmeren?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal het hier allemaal eens posten dan wat mijn eerste bevindingen zijn. |
|
|||
|
|||
Ik wou overschakelen van MV naar Telenet King wegens het trage internet.
Nu werk ik met Iphone 5 en MV op 3G en JA!!!!! Door de snelheid van de iphone en de 3G van MV werkt dit super!!!!! Voorlopig blijf ik nog VIKING AAARGH |
|
|||
|
|||
Dat de iPhone 5 slecht werkt op 3G klopt dus niet, ik heb genoeg kunnen testen weliswaar met proximus en mobistar en geen probleem, dat werkt zoals het moet werken.
|
|
|||
|
|||
Wat een service ja.. Wauw. Even ter vergelijking. Ik heb mijn 5 gekocht vrijdag en onmiddellijk naar de Proximusshop gestapt om een Nanosimkaart te vragen. Het kaartje direct meegekregen en na 12 minuten was het al actief. Achja, een pittig detail... Dat was allemaal gratis . Ik vind het dus zeer spijtig dat MV 5 euro van je belwaarde aftrekt daarvoor...
|
|
|||
|
|||
Mijn nanosim is ook binnen,nu nog wachten op i5
@kubbie Hoor idd goede dingen over proximus(generation-connect)wsl? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Inderdaad . Heb al goede en minder goede momenten gehad bij MV en Proxi, maar ik ga van 1 ding uit. Als het netwerk goed werkt (proxi), dan heb je geen uitstekende klantendienst (mv) nodig |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mobile vikings | frerodes | Mobile Vikings | 2 | 27-08-12 23:32 |
België: mobile vikings iphone 4 | lwie | Overige providers België | 13 | 03-08-10 17:44 |
Mobile Vikings: mobile internet probleem | Beejay | Mobile Vikings | 1 | 02-07-10 20:35 |
België: Mobile Vikings & Tethering | wvy | Overige providers België | 5 | 19-01-10 02:20 |
Mobile Vikings op laptop | Lancia | Archief | 3 | 27-10-09 22:34 |
|
|