Base discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone en hij werkt perfect met base. Moet wel een stealthsim bestellen en de iphone jailbreaken. Op iphonehellas.com is alles perfect uitgelegd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone en hij werkt perfect met base. Moet wel een stealthsim bestellen en de iphone jailbreaken. Op iphonehellas.com is alles perfect uitgelegd en kan je daar ook een sim bestellen. Werkt prima!!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jup is heel recent.
ging toevallig gisteren abonnement vernieuwen en ze vertelden me dat. Was nog geen foldertje over of niets. Heb daarna we ff bij edge instellingen hernieuw moeten in geven. Wat ik bij mijn vorige dat abotje van 5 euro voor 10mb niet moest doen. toffe verbetering! |
|
|||
|
|||
ik heb ook base maar geen abbo is dat nodig als ik ook die 200 mb dinges wil of kan dat niet ?,
want ik ging op internet met mijn iphone en dan ging er geld af van mijn belkrediet en dat is redelijk duur .... zou dit liever veranderen ..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik lees net dit op hun site: Citaat:
|
|
|||
|
|||
oke vriendelijk bedankt .. wel dat ga ik dan maar is doen
maar is het dan ook moelijk (en hoe doe ik dit)als ik bv thuis ben met draadloos internet om hier gwoon gratis op internet te gaan en als ik weg ga gelijk naar waar dan via die base data dinges te surfen ,? (moet ik dat dan wisselen of doet de iphone dat zelf ? en alles afzetten als ik helamaal niets wil doen buiten gsm dan moet ik data roaming afzetten ? Laatst gewijzigd door lientje; 22-01-08 om 20:52. |
|
|||
|
|||
ik heb een abo van 10euro voor 200MB ( is ruim voldoende)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hazo oke dankjewel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Base mms | Timmerken | Overige providers België | 5 | 09-05-11 20:47 |
Base en 3G | colliehome | Overige providers Nederland | 6 | 19-12-09 13:21 |
België: Base: SMS | atillXTC | Overige providers België | 8 | 17-12-09 10:22 |
Base | Luuukk | Archief | 8 | 15-03-09 01:43 |
BASE: need help ASAP with 1.1.2!!! | 2fainky | Base | 2 | 30-12-07 14:11 |
|
|